Pages

Total Pageviews

Sunday, June 5, 2016

Farmasi - Natural - White Clay Mask - Grape Seed

Farmasi  - Natural - White Clay Mask - Grape Seed

Farmasi je prethodni mjesec izbacio dvije maske za lice. Jedna je za prociscavanje koze s glinom i grozdem a druga je za hidrataciju s krastavcem. Ja sam se odlucila za ovu s glinom, iako je vise za masnu kozu, ali ja vise volim maske s glinom jer niti jedna hidratantna maska mi nije odgovarala.

Ono sto Farmasi kaze za ovu masku je;

Prociscavajuca maska za lice od bijele gline sa sjemenkama grozda 60g.
Obogacena sjemenkama grozda njezno cisti lice, ostavljajuci kozu svjezom. Efikasno uklanja mitisere i visak masnoce.
Upotreba; nanesite u tankom sloju na lice i vrat, izbjegavajuci podrucje oko ociju. Ostavite da djeluje 10-15 minuta te isperite toplom vodom.
Koristite 1-2 puta sedmicno.


Maska kosta oko 6KM i za tu cijenu dobijete 60g proizvoda. Koji nakon otvaranja traje 12 mjeseci. Maska dolazi u plasticnoj tubici koja je prakticna a ima cep koji se odvrce, pa je malo nezgodno kada imate prljave ruke od maske da sada to vracate nazad. Takoder ima uski otvor na vrhu bocice kroz koji proizvod izlazi, morate se malo portuditi i stisniti tubicu da bi proizvod izasao van. Sama maska je bijela, krec bijela. Takoder ima i jak parfem, podsjeca na grozde ali ovaj parfem meni nije nikako prirodan i ugodan, stavise previse mi je napadan.


Iz gore navedenog prije kupovine ove maske bila sam malo zabrinuta. Kazu da je obogacena sjemenkama grozda, to me je navelo da pomislim da mozda maska ima sitne cestice kospica koje rade kao piling. Ja to izrazito mrzim. Zapravo mislim da je Farmasi piling sa slicnim zrncima, a i svi ostali slicni, previse grub za moju kozu. Ali na moju srecu to nije slucaj s ovom maskom. Ova maska ima mekanu i izrazito mazivu kremastu formulaciju koja klizi preko koze.

Ako ste nekada pravili svoju masku od prirodne gline, ova maska ima nesto drugaciju konzistenciju od te. Ova maska je dosta gusca  i drugacije reaguje na licu. Naime, maska je bijela i kada je nanesete i u tankom sloju tacno vidite gdje je na licu. Zatim, kako se maska susi ona pocinje da steze lice i prestaje da bude ljepljiva na dodir, to se dogodi u nekih 3 minute nakon nanosenja.

Ja sam je probala preko cijelog lica, ali moram priznati da to nije za mene. Moja koza je previse osjetljiva za takvo nesto. Ja masku stavim na celo, nos i bradu i ako imam jos neke dijelove koji su problematicni. Maksimalni period koji ja mogu izdrzati s ovom maskom je 5 min. i to uz jako stezanje lica i nakon toga mi koza nije sretna. Tako da sam se bacila na metodu da masku skidam kada pocinje da zateze lice. Sto inace radim i kod home made verzije s prirodnom glinom.

Ono sto sam ja primjetila na svom licu nakon nekoliko pokusaja da shvatim kako maska djeluje jeste to da, maska nije za suhu kozu i nikako nije za cijelo lice u mom slucaju, jer  pocinje da isusuje kozu a i neprijatan je osjecaj na licu. A ako se koristi na ciljanim podrucjima, tu se odlicno pokazala. Na pore fino djeluje u smanjivanju istih, a za bubuljice djeluje tako sto ih umiruje. Moram naglasiti da jedno nanosenje maske nece nista dugortajno uciniti za vasu kozu. Ali iz konstantno koriscenje dva puta sedmicno, ili prema potrebama, mozete doci do nekih vidljivih rezultata.


Meni se maska dopada jer je prakticna i uvijek je spremna za koriscenje. Dok do sada sam prirodnu masku morala sama pripremati i cekati da bude spremna. Jedina zamjerka koju zapravo imam za ovu masku jeste to sto sadrzi parfem. Za sve ostalo sam pronasla rjesenje i nastaviti cu je koristiti. Ali zbog parfema nisam sigurna da li cu je opet kupiti.


Farmasi  - Natural - White Clay Mask - Grape Seed

Farmasi  - Natural - White Clay Mask - Grape Seed - 1.odmah nakon nanosenja - 2.nakon nekoliko minuta
Farmasi  - Natural - White Clay Mask - Grape Seed

Farmasi  - Natural - White Clay Mask - Grape Seed