Pages

Total Pageviews

Friday, November 18, 2016

Golden Rose - Creamy Blush Stick 103 & Higlighter Stick 02 Bright Pink

Golden Rose - Creamy Blush Stick 103 & Higlighter Stick 02 Bright Pink

Jedna od najdrazih stvari koje sam pronasla od Golden Rose kozmetike, naravno poslije njihovih ruzeva jesu ova dva proizvoda u stiku. Inace volim krem priozvode jer ljepse izgledaju na suhoj kozi lica i nekako mu daju svjezinu. Previse kamenog pudera i tih praskastih prizvoda stvarno moze da jos umrtvi kozu koja je vec suha.

Ja vam danas imam za predstaviti Creamy Blush Stick 103 i Higlighter Stick 02 u nijansi Bright Pink. I oba su mi podjednako odlicna. Hajlajter sam vec davno kupila i nikako da ga stignem recenzirati. Na prvu me je odusevao. Fina kremasta sruktura, nije ljepljiv i ja ga mogu direktno iz stika sarati po licu. Ima skroz sitno mljeven shimer tako da necete vidjeti sljokice po licu, blagi pink podton i lijepo se slaze sa mojim kasper tenom. Takoder lijepo se blenda i dosta dugo traje na licu. Moze se preko njega dodati i praskasto rumenilo, ili neki dodatni hajlajter.  Hajlajter je zapravo odlican za svaki dan i nema potrebe za necim jacim na dnevnoj razini. I trenutno mi je najdrazi u kolekciji, vraca prirodnu svjezinu lica ali nije napadan.

Rumenilo je takder odlicno, odlicne pigmentacije i sa sitnim shimerom. Daje svjez izgled licu i dosta je neutralan. Mislim da je idealna boja za svaki dan. A u kombinaciji s hajlajterom, vraca svjezinu lica i vizuelno podize taj dio lica. Ova topla breskvasta boja moze igrati i ulogu bronzera na nekon jako svijetlom tenu, kao sto je moj. Prilicno je topla boja i za ove hladnije dane moze bas fino zamijeniti bronzer.

Ja sam odusevljena, i sigurno cu potraziti jos par boja da budu dio moje kolekcije. Pakovanje je prakticno a potrajat ce vam prilicno dugo. Sadrzi 10,50 grama proizvoda po cijeni od 10 KM. Morate ga koristiti bas svaki dan da ga potrosite u roku od 12 mjeseci. A mozete ga kupiti preko Golden Rose stranice tu.

I na FB stranici bloga imate Giveaway koji traje jos par dana... pozurite tamo!!

Golden Rose -  Higlighter Stick 02 Bright Pink

Golden Rose - Creamy Blush Stick 103 

Golden Rose - Creamy Blush Stick 103 & Higlighter Stick 02 Bright Pink

Golden Rose - Creamy Blush Stick 103 & Higlighter Stick 02 Bright Pink

Golden Rose - Creamy Blush Stick 103 & Higlighter Stick 02 Bright Pink

Golden Rose - Creamy Blush Stick 103 & Higlighter Stick 02 Bright Pink

Golden Rose -  Higlighter Stick 02 Bright Pink &Creamy Blush Stick 103

Golden Rose -  Higlighter Stick 02 Bright Pink & Creamy Blush Stick 103


PR * Golden Rose - Creamy Blush Stick 103