Pages

Total Pageviews

Sunday, February 8, 2015

Liebster Blog Award





 Hvala blogu Muska strana ljepote na ovom tagu, i evo napokon sam nasla vremena da odgovorim na par ovih zanimljivih pitanja! 



Koji parfem najčešće koristiš?
Parfem koji najcesce koristim je Avom Percieve, i to je jedini parfem kog koristim godinama, nije skup tako da ga mogu kupiti... kad god pozelim a necu plakati zbog novca.

Da li redovno doručkuješ i što najčešće?
Ja moram redovno doruckovat ili necu ni istati iz kreveta, najcesce doruckujem zitarice, caj i neko voce, a ako nemam vremena za to sve obavezno pojedem jednu bananu i jednu ponesem u torbi.

Da li redovno vježbaš ili si tip za ljenčarenje?
Ja definitiivno sam tip za ljencarenje, vjezba me nikad nije ni vidjela...ni teretana ni neki sport...

Kad bi mogao/la reći o sebi u 5 riječi, koje bi to riječi bile?
pesimista, pesimista, pesimista, pesimista, pesimista!

Voliš li losione/maslace za tijelo i da li ih koristiš redovno?
Losione i maslace za tijelo jako volim, trenutno sam vise za maslace i redovno ih koristim, najdrazi mi je cokoladni od Balee

Što misliš da je potrebno za jedan kvalitetan blog o kozmetici?
FOTOGRAFIJA! ja iskreno mrzim citati blog pun nekog teksta koji je bezveze, gdje neko razvlaci temu dva dana, moze se lijepo reci u par recenica u paragrafu il' dva, sve sto je potrebno i to je to, zato vise volim da vidim fotografiju samog proizvoda i kako se on ponasa, da ja sama mogu zaljkuciti da je to ta boja koju trebam i sl.. a ne da mi neko objasnjava kroz cijeli paragraf kakva je to boja...

Da li pratiš modu i paziš li kako se odijevaš?
Nisam neka osoba koja prati modu, za mene je moda crna boja i nesto sto je ugodno za nositi ... imam samo jedne cipele na stiklu, i nemam niti jednu torbicu za izlaske, ...volim sto volim i nosim sto volim, a ne sto mi drugi kazu!

Koje ti je najdraže mjesto ljetovanja u Hrvatskoj?
Pa kako nikada nigdje, pa ni u HR nisam ljetovala... nemam najdraze mjesto...

Kada bi dobio/la priliku preseljenja i dobivanja sigurnog posla, koju bi državu izabrao/la i zašto?
Pa jako volim London .. tako da bi trebalo da volim UK ali kako je tamo jako kisovito vrijeme, a ja jako depresivna, mislim da cu morati jos malo razmisliti o tome...

Što misliš o muškarcima u beauty blogosferi?
Mislim da ih treba biti jos vise, jer treba nam i ta strana price...

Koje časopise obavezno kupuješ i voliš čitati?
Casopise nikada nisam kupovala i niti namjeravam, ovi domaci me nerviraju, a oni strani su mi skupi i to je to..



ZA KRAJ...

TAGUJEM SVE ONE KOJI PROCITAJU OVAJ POST...
DA ODGOVORE NA OVA PITANJA NA KOJA SAM I JA ODGOVARALA JER MISLIM DA SU JAKO INTERESANTNA I SVEOBUHVATNA :)