Pages

Total Pageviews

Wednesday, March 16, 2016

Eveline - Magical Gel - Nail Therapy PROFESSIONAL























Sa svih strana nas pocinju napadati s ovim novim tipom 'gel effect' lakovima . Ja vam danas prenosim utiske o Eveline laku.
Ovaj Magic Gel sistem se sastoji od dva laka. Lak u boji i gel lak koji sluzi kao zavrsni lak. Oni se odlikuju time sto oponasaju gel lakove koji se nanose uz pomoc lampe ali kod ovih lakova lampa nije potrebna.

Druga karakteristika ovih lakova jeste to da dugo traju na noktima, ovi tvrde da mogu izdrzati 10 dana.
Znaci nije vam potrebna lampa, i necete morati turpijati nokte prije upotrebe ovog laka.
To mi se cini kao idealan lak za one koji oproravljaju nokte i ne zele ih izlagati lampi, turpiji ili acetonu koji bi mogli povecati osjetljivost kod vec osjetljivih i tankih noktiju. 

Bocice sadrze po 5 ml proizvoda. Kostaju oko 6 KM, i imate izbor osam boja ako se dobro sjecam. Nije neki veliki izbor ali imaju osnovne boje.

Ono sto sam ja zakljucila nakon testiranje, jeste da se lak odlicno drzi na noktima. Izdrzao je 7 dana sto sam i ocekivala od njega. Ja mijenjam lak i dva puta sedmicno tako da mi je 7 dana bilo i  previse da nosim jednu boju. 
Lak me razocarao jer nije dovojno pigmentiran. Bila su mi potrebna tri sloja da dobijem boju kao iz bocice. I izmedu svakog sloja se mora cekati par minuta da se osusi. Lak jeste jako tanak i dosta brzo se susi ali stvarno nisam ljubitelj providnjikavih lakova. A takoder nakon svih tih slojeva morate staviti i zavrsni gel lak koji je nesto malo gusci i ako vam prethodni slojevi nisu suhi moze nastati nered. A na fotografijama ispod mozete vidjeti da lak daje noktu franch efekat odnosno da je duzina nokta druge boje od same nokatne ploce, jer je lak slabo pigmentiran.

Takoder, kako sam koristila vise boje nego laka, boju sam skroz potrosila a skoro pola bocice gela mi je ostalo. Gel sam probala staviti i preko obicnih Eveline lakova i nije pravio probleme, lijepo saraduje i s njima.
Lak se skida bez problema s najobicnijim odstranjivacem laka, nije ostvaljao fleke niti je nokatna ploca bila suha poslije njega. Lak se samo izgubio s vrhova noktiju i pokusala sam ga oguliti ali nije mogao da se oguli iako je imao dosta slojeva, obicni lakovi u ovakvim situacijama se gule sami nakon dan-dva.

I za kraj, mislim da je ovo najjeftiniji 'gel efekat' lak trenutno na trzistu kojeg sam ja pronasla. Pakovanje je odlicno, cetkica odlicna ali morala bi probati jos neke boje da budem sigurna kakva im je formulacija, jer s ovom bojom nisam odusevljena. Ali ako vi nemate nista protiv stavljanja tri sloja laka i plus gel zavrsni lak, za 10 dana trajnosti... onda probajte i ovaj lak, slijedeci na testiranju kod mene je Golden Rose Prodigy Gel Duo.



Eveline - Magical Gel - Nail Therapy PROFESSIONAL 

Eveline - Magical Gel - Nail Therapy PROFESSIONAL - jedan sloj laka

Eveline - Magical Gel - Nail Therapy PROFESSIONAL - jedan sloj laka

Eveline - Magical Gel - Nail Therapy PROFESSIONAL - dva sloja laka

Eveline - Magical Gel - Nail Therapy PROFESSIONAL - dva sloja laka 

Eveline - Magical Gel - Nail Therapy PROFESSIONAL - tri sloja laka

Eveline - Magical Gel - Nail Therapy PROFESSIONAL  - tri sloja laka

Eveline - Magical Gel - Nail Therapy PROFESSIONAL - tri sloja laka + zavrsli gel lak

Eveline - Magical Gel - Nail Therapy PROFESSIONAL 

Eveline - Magical Gel - Nail Therapy PROFESSIONAL 

Eveline - Magical Gel - Nail Therapy PROFESSIONAL 

Eveline - Magical Gel - Nail Therapy PROFESSIONAL