Pages

Total Pageviews

Saturday, March 19, 2016

FARMASI - Perfect Smile Matte Lipgloss - Red o2







Farmasi nas je jos u februaru zaintrigirao divnim tecnim matte ruzem. Od njihovih 'glavnih cura' culi smo i prve recenzije i naravno proizvod se cinio odlicnim. Tako da je zavladala panika da se to mora probati sto prije pa sam tako i ja medu prvima narucila da probam to novo Farmasi cudo od ruza.

Ono sto Farmasi tvrdi za ove ruzeve jeste da;
-Proizvedeno ekskluzivno za Farmasi Adriatic ,
-Upoznajte novi ultrasnazni matte lipgloss, definitivni hit predstojece sezone! Jako postojan ali  i jako prijatan, upecatljiv, zavodljiv, jednostavno neodoljiv!
-Aplikator za jednostavno nanosenje gela za izbjeljivanje zuba. Vidljivi rezultati u samo nekoliko nanosenja.
-Formula tecnog karmina uz 100 posto mat finisom. Visoke postojanosti uz prakticno nanosenje.  Bez isusivanja usana i bez preslikavanja. Shiner gel s bijelim biserima i ulje cajevca, izdvaja se pri primjeni izravno na zube, a eukaliptus pruza svjez dah.
-Testirali profesionalni vizazisti.
Perfect smile matte lipgloss sadrzi matte lipgloss 6,1 g i gel za izbjeljivanje zuba 3,1g  pakovanje mozete vidjeti ispod na fotografijama.
Promotivna cijena je 6,95KM dok je orginalna cijena 14,95 KM.
Ruz ima neki miris koji vuce na njihov klasicni miris vanilije koji imaju u ruzevima ali nisu ga bas skroz postigli. Ali miris se samo osjeti malo/minimalno dok nanosite ruz, kasnije nije primjetno.

Da pocnem s tim da sam ja kupila samo jednu boju, i to crvenu 02 dok su u ponudi ukupno tri boje i to nemam pojma kojim redoslijedom su ih oznacili jer nije naglaseno u katalogu samo su stavili sifru proizvoda. To su boje: bordo, crvena i pink.
Ja svoju recenziju zasnivam na testiranju te jedne boje, tako da znate. Pa da pocnemo od komentara na to sta ja mislim sta je od ovog gore navedenog Farmasi ruz zapravo ispunio.
Da se osvrnem i na sam naziv ovog proizvoda. Mislim da su napravili veliku konfuziju i bespotrebnu upotrebu rijeci koje nisu potrebne u nazivu. Ja mislim da bi bolje prosli da su koristili pakovanje Farmasi - GLEAM ROUGE LIQUID LIPSTICK-a  i na to dodali matte, svi bi bili zadovoljniji.
Meni iskreno pored naziva smeta i samo pakovanje. Bas mi nije privlacno, ni najmanje. To sto su stavili i taj neki gel za izbjeljivanje zuba kao prvi korak mi je bas bespotrebno i mislim da nije higijenski. A probala sam gel, nema nikakav ucinak osim sto mirise. Ako se vi mozete zamisliti da sjedite negdje vani i pijuckate kafu i onda kada krenete poravljat ruz, prvo posegnete da mazete zube ... may the power be with you.
Jako mi je drago sto je ovo eksluzivan proizvod za nase podrucje jer bilo bi zaista steta da propustimo ovaj veliki trend matte tecnih ruzeva koji vlada vec neko vrijeme. Bilo bi fino da je veci izbor boja ali dobro, to je nesto na cemu se moze poraditi u buducnosti. Fin je neki pocetak s tri neke osnovne boje, mislim  da je ipak falila neka nude nijansa u ovom pocetnom sastavu. Tako bi obuhvatili sve 'osnovne' zahtjeve.
I da sada krenem na glavnu temu da li je ovo ruz sa 100% matte finisom? Ja bih prije rekla da je to velvet finis koji nije potpuno matte. Sto ima svoje i prednosti i mane, to cu malo kasnije pojasniti. Takoder ovaj ruz nema visoku postojanost ali lako se nanosi.
Naime, aplikator je prilicno precizan i fino nanosi proizvod na usne, jedino u uglovima usana gdje je nesto manje prostora za rad, moze biti malo teze raditi s njim ali nije nesto neizvodljivo.
Takoder je tacno da mi ruz nije isusio usne, ali zato je centrala za preslikavanja i razmazivanje. Ovu posljednju recenicu u kojoj opisuju gel nisam shvatila dobro sta je poenta. Ali mogu reci da je meni taj proizvod u kontekstu s ovim ruzem nepotreban i bezvezan.

Da se vratim na samu formulu ruza. Meni se cini da je ruz tecan ali i pjenast. Tako da je lagan kada se nanosi na usne i nema neki osjecaj tezine kada ga nosite. Takoder, kada ga nanosite na usne ima taj vise sjajan zavrsetak ali kada je na usnama on izgleda polu matte. Ja bih to okarakterisala kao velvet zavrsetak jer kada protrljate usne, imate osjecaj barsuna. Nikakva suhoca niti ljepljivost, bas je kao san. 
Ali tu nastaje i problem, jer ovaj ruz se ne fiksira. Cijelo vrijeme dok ga nosite na usnama on je 'nestabilan'. Preslikat ce se na sve zivo i tako se brzo gubi. To mu je velika mana. Mislim da su obicni Farmasi matte ruzevi 'stabilniji' od ovog i duze traju. Ni najtanji swatch ovog ruza na  ruci kod mene nece da se potpuno osusi ni nakon 15 minuta.
Takoder moram dodati da ova crvena nijansa s kojom sam ja radila zahtjeva dva sloja za potpuno prekrivanje. Nije potrebno nista cekati izmedu slojeva, jako fino podnosi i tri i cetiri sloja, nece se grudvati. Ali zato ako nanesete previse proizvoda pocne da se  povlaci oko usana i pravi nered. Moram naglasiti i to, ako pogrijesite i predete liniju usana dok ga nanosite, brzo reagujte jer je jako 'mrljav' morate biti precizni. Ako slucajno zakacite lice, mozete ostali s flekom boje za koju je potrebna micelarna jer ostavlja stain ako proizvod s kojim ga cistite nije dovoljno jak.

Ja sam pokusala da fiksiram ovaj ruz i izdrzao je na meni dobrih 6 sati. Ali uz velike napore i malo 'mrljanja'. Pa da i to pojasnim.
Prvi test sam izvela tako sto sam prvo stavila olovku preko cijelih usana, olovka 207 odlicno ide uz ovu boju. Zatim sam stavila tanak sloj ruza i blotala i zatim jos jedan sloj ruza i onda lagano preko papirne maramice nanijela puder u prahu u nadi da matiram ruz. Ali to ga nije matiralo. Krajnji rezultat ovog testa je nekih 4 sata, nakon kojih je vecina ruza bila na usnama, ali nesto boje i preko linije usana. Ali sam zato ja uflekala ruku i soljicu i sve sto je bilo blizu lica i usana, tako da je ruza bilo i preko linije usana, a jedna crvena linija je bila i preko obraza.
Drugi test je taj da sam stavila dva tanka sloja ruza, bez olovke i onda na to sa malim spuzvastim aplikatorom stavila puder u prahu u velikoj nadi da ce ga to fiksirati. Ali ne, i ovo ga nije fiksiralo ali ga je dosta matiralo i osjetila sam kako su mi usne suhe i nije bilo bas ugodno. Ali dobro, nastavila sam test i nakon 5 sati ruz je bio prilicno postojan ali opet sam se umazala, a u uglovima usana ruz je poceo da ce krece preko linija. Usne su mi bile suhe nakon ovoga i ruz je izgledao ruzno na usnama. Boje je bilo dosta na usnama ali i oko njih.
Tako da sam tu odusatala. Nisam ga mogla fiksirati i to je to, pokusala sam ali nije uspjelo. Za mene ovaj ruz nije ono sto sam ocekivala. Ja necu kupvati druge boje jer nemam u planu nositi ni ovu jer nisam ljubitelj  jarkih boja koje svaki cas mogu da se razmazu po licu. Ono sto bih mogla razmotriti je neka nude boja koji je laksa za odrzavati i nije upadljiva ni kada se razmaze, ali to nemaju u ponudi tako da, ja preskacem ovo.
Cijena jeste pristupacna i boja jeste jako fina i dopada mi se, ali ovo jednostavno nije za mene. Ovo bih mogla preporuciti nekome ko voli matte ruzeve ali moze preci preko toga da se ovi ruzevi ne fiksiraju.  Ako ste vise za barsunaste teksture ruzeva koje treba 'odrzavati' ali su ugodnije na usnama od obicnog matte ruza, onda probajte.



FARMASI  -  Perfect Smile Matte Lipgloss - Red o2

FARMASI  -  Perfect Smile Matte Lipgloss - Red o2

FARMASI  -  Perfect Smile Matte Lipgloss - Red o2

FARMASI  -  Perfect Smile Matte Lipgloss - Red o2

FARMASI  -  Perfect Smile Matte Lipgloss - Red o2

FARMASI  -  Perfect Smile Matte Lipgloss - Red o2

FARMASI  -  Perfect Smile Matte Lipgloss - Red o2

FARMASI  -  Perfect Smile Matte Lipgloss - Red o2 - na papiru 

FARMASI  -  Perfect Smile Matte Lipgloss - Red o2 - nakon preslikavanja - bez popravke

FARMASI  -  Perfect Smile Matte Lipgloss - Red o2 - nakon preslikavanja - bez popravke

FARMASI  -  Perfect Smile Matte Lipgloss - Red o2

FARMASI  -  Perfect Smile Matte Lipgloss - Red o2

FARMASI  -  Perfect Smile Matte Lipgloss - Red o2 - sastav

FARMASI  -  Perfect Smile Matte Lipgloss - Red o2


FARMASI  -  Perfect Smile Matte Lipgloss - Red o2 - na ruci - na direktnom suncu