Pages

Total Pageviews

Saturday, March 5, 2016

Avon - Naturals BODY CARE - Red Rose & Peach






Danas pisem o novitetu iz naturals linije, crvena ruza i brskva. Naime, ovu trojku cine gel za tusiranje, losion za tijelo i mirisni sprej za tijelo.

Susretala sam se i ranije s proizvodima iz naturals linije i imala i lose i pozitivne utiske. Najvise su me odusevili njihovi mirisni sprejevi za tijelo koji su mi odlicni za ljetni period.




Ova linija sa ruzom i breskvom, ne bi bila moj prvi odabir, ali kada sam je dobila na testiranja dala sam joj sansu. Pakovanje je odlicno, gel i losion su prakticni i u relativno malom pakovanju koje nece zauzimati mnogo prostora, ako vam je to problem. Cvrsto se zavore ali opet nije ih tesko otvoriti kada vam trebaju. Takoder ono sto se meni dopada je to kada stisnete bocicu proizvod izlazi bez problema. Plasticna bocica nije previse cvrsta a i sam proizvod je rijetke konzistencije i lagano izlazi iz bocice.
Gel za tusiranje je prilicno tecan ali dok se tusirate postane mlijecan i nema mnogo baloncica, meni se to dopada jer mrzim gelove koji mi jednostavno ispadaju iz ruke i nece da rade svoj posao. Losion je jako lijepo maziv i dosta brzo se upija ali takoder fino njeguje. Nisam imala potrebu da stavljam i drugi sloj kao s nekim losionima. I na kraju sprej za tijelo je u super prakticnoj bocici, lijepo rasprsuje i moze da stane u skoro svaku torbicu da bude uvijek pri ruci.

A kada smo kod mirisa ovih proizvoda, ja bih rekla da ovo nije moj najdrazi jer ja volim nesto svjezije ili cvijete eventualno neke 'jestive' mirise. Da, ovo sadrzi ruzu ali ona je dosta jaka a breskva joj po meni daje i slatkocu, tako da za mene ovaj miris je prihvatljiv za proljece ali ce mi biti previse jak za ljeto. Ali sreca pa imam gomilu ovih sprejeva koji su mi ostali jos od prosle godine. 

Gel sadrzi 200 ml proizvoda, takoder i losion, dok mirisni sprej sadrzi 100 ml. Trenutno ih mozete pronaci u katalogu i to, losion i gel za tusiranje po cijeni od 7, 90 KM dok je mirisni sprej 4,90 KM.










PR * Avon - Naturals BODY CARE - Red Rose and & Peach