Pages

Total Pageviews

Friday, March 25, 2016

Avon - kistovi - cetkica za lice, aplikator za sjenu za oci, dvostrana cetkica za oci




Nisam dugo pisala o kistovima, pa vam danas predstavljam neke od novih Avon kistova koje sam skupila. Da, jasno mi je da ih sada nazivam kistovima a u naslovu stoji da su cetkice. Ali ja ove aplikatore za sminkanje nazivam kistovima jer mi je tako logicnije, a kako su ih u katalogu nazvali cetkicama stavila sam to u naslov, iz razloga ako neko bude trazio po googlu da moze pronaci po punom nazivu iz kataloga. Za mene su cetke, cetke i cetkice za ribanje a kistovi su mi za sminkanje i crtanje. Eto toliko o tome.

Dalje, drugi problem je to sto svaki od ovih proizvoda ima razlicit naziv na pakovanju i u katalogu. Sto nije fino, i malo zbunjujuce za neke. 
Ja cu se voditi nekom logikom, i predstaviti ih onako kako ja mislim da mogu posluziti. Jer, na kraju krajeva svaki kist moze posluziti u vise svrha, nije bitno koji naziv nosi. Samo je bitno kako radi svoj posao.



Prvi kist na listi je kist za lice. Njega sam zapikala cim sam ga ugledala u katalogu. Cijena ovog kista trenutno u katalogu je 11,90KM, a regularna cijena je 16,00KM. U katalogu kazu da je ovo cetkica za besprijekorno nanosenje kremastih, mineralnih i tecnih podloga za lice. Duzina kista je 16 cm i napravljen je od sintetickih vlakana.
Ja bih ovdje dodala da je precnik dlacica nekih 2,50 cm, a duzina dlacica u najduzem dijelu 2 cm. Sam kist je koso sjecen, drska je cini mi se od neke mat crne plastike. I sve je kompaktno i jako fino izgleda.
Same dlacice na kistu su mekane i ugodne na licu. Ja bih rekla da kist moze raditi svoj posao blendanja, ali da bi bolje radio da je ravno sjecen. Jer mislim da dlacice nisu dovoljno gusto nabijene i malo se lome na licu dok nanosite puder na toj strani gdje su duze dlacice. Posebno ako puder nanosite jacim kruznim pokretima. Dobro suraduje s tecnim podlogama a za ostalo ga nisam testirala.

Najbolje je raditi tako sto duze dlacice okrenete prema gore, i laganim pokretima od oka prema vilici razmazujete puder. Jako njezan i ugodan na licu, mislim da ce to mnoge iznenaditi. Naravno, moguce je i blagim kruznim pokretima zavrsiti nanosenje ali treba paziti da je pritisak na lice sto manji, jer ovaj kist bi vam mogao 'ukrasti' dosta pudera.


Drugi kist na listi je dvostrani kist za oci. Cijena ovog kista je 4,90 KM trenutno a regularna cijena je 8,00 KM.  Duzina ovog kista je 15,7 cm i napravljen je od sintetickih dlacica. U katalogu jos navode da je ovo dvostrana cetkica za tus za oci i sjenu za oci.

S ovom posljednjom tvrdnjom bi se mogla fino sloziti, jer najbolje opisuje ovaj kist. Naime, ovaj kist ima dvje strane od kojih jedna moze posliziti za precizno nanosenje i blago blendanje sjena. Jer ima dosta precizan spic i prilicno cvrste dlacice koje se nece slomiti pri blendanju, ako kist mislite koristiti u pregibu oka. Ostaje  na mjestu i daje vam preciznost. 

Zatim, druga strana je namijenjena za nanosenje lajnera za oci. Ovo nije obicna cetkica, nego je blago zakrivljena. Ima taj ugao koji vam dopusta da otvorite oko dok na njega nanosite lajner. S ovom vrstom kista mozete fino staviti ruku na lice i bez problema i smetnji preko trepusa crtati svoju liniju, jer kist nece udarati u trepuse, fino ih 'preskoci' i radi ono sto treba. Ono sto bih navela kod ovog kista jeste da je a jako precizan. S ovim kistom mozete dobiti i tanju liniju, ja nisam na prvu vjerovala ali sam testirala i odlican je za tanke linije. Dovoljno je cvst i nece rasprsiti dlacice na vrhu dok budete crtali. Ali opet je dovoljno fleksibilan kada krenete spajati linije lajnera, lijepo ih spaja i savija se duzinom dlacica bez problema.

Jos jedna stvar na koju trebate paziti kod dvostranih kistova, jeste kako ih cuvati. Ako ih mislite drzati u nekoj posudici u kojoj ce stojati uspravno, dobro pazite da dio koji ce se naci na dnu, zastitite s plasticnim nastavkom koji dobijete uz kist. Ako kist samo bacite, da balansira na dlacicana,  dlacice ce se vremenom ukriviti i kist ce se pokvariti. Ja nisam bila bas precizna kod vracanja tog plasticnog nastavka, pa mi par dlacica strsi sa strana. Ali bolje je i to nego da sve dlacice stradaju.


I posljednji u ovoj kategoriji, jedan aplikator za sjenilo. Dolazi sa dvije zamjenljive glave, odnosno spuzvice. Za cijenu nisam sigurna, jer ga trenutno nema u katalogu, ali cu to i ostale pojedinosti potraziti pa cu dopisati.

Ono sto mogu reci, jeste da za mene ovo nije nesto posebno interesantan aplikator. Za mene nije dovoljno dobar za stavljanje sjene. Moze posluziti, ali mi nije prvi izbor za taj posao.  Ali nasla sam mu namjenu. Ja ga koristim za nanosenje hajlajtera u unutrasnji kut oka i odlicno obavlja taj posao. Fino je to sto ima ovu dugu drsku pa mi je uvijek pri ruci kao i ostali kistovi. Takoder, ovaj aplikator bi mogao posluziti za stavljanje shimera ili glitera na neku ljepljivu bazu za oci. Za ostalo ga nisam testirala.










I za kraj, zelim da kazem da su se ovi kistovi fino pokazali i mislim da svaki od njih ima svoje i vrline i mane. Ali za cijenu koju placate, mislim da vas nece razocarati. Kistovi su od sintetickih vlakana tako da se lahko peru. I dobri su za rad i sa praskastim a i sa krem proizvodima.
Ako jos niste do sada probali kist za puder, probajte ovaj, dobar je za pocetak. A ako vec imate svoj neki omiljeni, ovaj kist nije nista revolucionarno sto bas morate imati. A to vazi i za ostale. Ja nisam neki ljubitelj koso sjecenih kistova, generalno gledajuci, ali ovaj je tako njezan da opet cesto posezem za njim. Ovi kistovi ce naci svoje mjesto u mojoj kolekciji i sigurno cu probati i druge Avonove kistove, Drago mi je sto stalno sire liniju i nadam se da ce tako i nastaviti.



PR* Avon - aplikator za sjenu za oci, dvostrana cetkica za oci