Pages

Total Pageviews

Monday, March 21, 2016

Avon – COLOR TREND - Vinyl Lip Gloss - Plum Blast, Hot Pink Smash, Fuchsia Flash




Iz  Color Trend linije bas dugo nisam nista probala. Iskreno nisu me provlacili, jer mi se cini kao linija za tinejderke i nije bilo matte ruzeva kojima sam bila opsjednuta prosle godine, tako da mi nista nije zapalo za oko.  Ali kako ja od nove godine razvijam ljubav prema sjajevina, i dobila sam priliku probati ove sjajeve,  bas su me  fino iznenadili i postali favorit.

Vinyl sjaj za usne – intenzivan sjaj za usne. Za intenzivan sjaj i osjecaj hidratacije, kako kazu u katalogu.

Dolazi u pet boja, ja cu vam predstaviti tri danas, Plum Blast, Hot Pink Smash i Fuschia Flash. Sadrze po 15 ml proizvoda i dolaze u tubici. Cijena trenutno u katalogu je 4,90 KM  a regularna cijena je 9,50 KM, tako da cekajte snizenje.

Da odmah krenem i kazem da je izbor boja ogranicen ali lijep. Sjajevi imaju prijatan miris nisam sigurna na sta mirisu tacno, ali mislim da i ostali CT ruzevi mirisu isto. Takoder, ovi sjajevi su bas fino pigmentirani, to je nesto sto trazim u sjajevima za usne.

Ono sto mi se nije dopalo jeste samo pakovanje ovih sjajeva. Naime, trebali biste ih nanositi direktno iz tube i uz pomoc koso sjecenog plasticnog nastavka na tubici koji nije idealan sa ovaj sjaj. Ovaj sjaj ima prilicno gustu konzistenciju i mislim da je najpametnije koristiti kist dok ga nanosite. Ja ga nisam mogla precizno nanijeti direktno iz tubice. Pokusala sam ali nisam dobila precizne linije i intenzivni  vinyl sjaj kao sto sam ga dobila s kistom. I imajuci na umu da je pigmentiran, bolje je biti pazljiv pri nanosenju.
Ovaj sjaj za usne kao sto rekoh je dosta gust, ali kada ga fino rasporedite na usne s kistom on dobije vrhunsku vinyl sjaj koji je prekrasan. Uopste nije ljepljiv i jako dobro se drzi na usnama. Nisam koristila olovku za usne uz ovaj sjaj jer nisam imala potrebu. Prilicno je pigmentiran i nece se uvlaciti u linije oko usana jer je i dosta gust. Ja nisam imala problema s prelivanjem preko linije usana, ni kada nanesem nesto deblji sloj sjaja.

Ja sam ih dobro testirala i mogu reci da ce sjaj preziviti i neki obrok ako jedete s kasikom. S unutrasnje strane usana ce se izgubiti, ali vecina sjaja ostaje na mjestu. Mozete ga bez problema direktno iz tube nanijeti na taj unutrasnji dio gdje je nestao.

Sjaj sam nosila i do tri sata nakon cega polako pocinje gubiti intenzitet. I mislim da im je trajnost izvanredna za jedan sjaj za usne. Ono sto me je dodatno iznenadilo je to sto ovi sjajevi ostavljaju stain na usnama. Kada nestane taj intenzivan sjaj na usnama ostane jarki stain koji je na mojim usnama ostao i naredni dan. Ja nikada nisam imala sjaj za usne koji je napravio tako nesto.

I kratko da se osvrnem na same boje, Hot Pink Splash i Plum Blast  imaju nesto vise bijelog pigmenta u sebi tako da cete moci vidjeti kako se malo pigment uvlaci u same linije na usnama. Ali opet nije nista strasno i upadljivo, ja to primjetim tek kada pridem jako blizu ogledala. Za sve nijanse, na prvu bih rekla da su kremaste bez shimera, ali kako sam ih fotografisala na direktom suncu za ovaj post uvidjela sam razliku. Naime, nijanse Fuchsia Flash i Hot Pink imaju mikro shimer. U hladu je jedva primjetno, ali na direktnom suncu se primijeti. Ja bih rekla da osvjezava boju i pojacava sjaj ali se nece osejetiti na usnama.

Pa da sumiramo, meni je ovaj sjaj odlican. Jeftin je i dobijete dosta proizvoda, i idealan je za ovaj proljetni period. Ima divne boje, traje zaista dugo i daje super sjajan efekat na usnama.  Jedino sto ja vidim kao negativnu stvar jeste da je potreban kist, da se sjaj fino nanese. Meni to nije veliki problem, ali eto imajte to na umu.Toliko za danas! J


Plum Blast - pogledajte ovdje
Hot Pink Smash - pogledajte ovdje
Fuchsia Flash - pogledajte ovdje



Fuchsia Flash - Plum Blast - Hot Pink Smash

Fuchsia Flash - Plum Blast - Hot Pink Smash

Hot Pink Smash - Plum Blast -  Hot Pink Smash,


 Hot Pink Smash - Hot Pink Smash - Plum Blast

Hot Pink Smash - Hot Pink Smash - Plum Blast





PR* Avon – COLOR TREND - Vinyl Lip Gloss - Plum Blast, Hot Pink Smash, Fuchsia Flash