Pages

Total Pageviews

Monday, June 8, 2015

EMPTIES #1



Hello! : )

Ovo je moj prvi emptise post! Dugo sam se predomisljala da li je pametno da vam ja pokazujem svoje smece, ali eto odlucila sam se da jeste. Mislim da je ovo odlican tip posta u kojem brzo i lako mozete vidjeti koje sam to ja proizvode potrosila i kako mi se cine.
Ja volim citati ovakve vrste postova i nadam se da ce vam se svidjeti moji. Pokusat cu biti redovna i objavljivati ove postove na svakih 9 potrosenih proizvoda, i u par kratkih crta reci vam kako mi se cine i da li ih kupujem ponovo ili ne.



1.head&shoulders sampon za kosu  - total care
Ovaj sampon je u redovonoj postavi kod mene, samo mijenjam 'mirise' jednostavno je odlican. Nemam nekih problema sa tjemenom, ali mi on odgovara i kada ga koristim kosu perem samo dva puta sedmicno. Prilicno je gust i jako volim takve sampone jer sve gelasto mi odma nestane iz ruke. Odlican je, kupujem ga ponovo naravno.

2.head&shoulders regenerator za kosu  - apple fresh
Regenerator je kupljen greskom, ali nije bio los, jako fino mirise na jabuke. Ja sam ga koristila sa maskom, prije pranja kose i ostavi fin miris jabuka u kosi. I on je iste gustine kao i sampon, mozda maaalo gusci. Necu ga kupovati jer vise volim koristiti masku za kosu neko regenerator.

3. Fa gel za tusiranje - Greek Joghurt
Gel za tusiranje koji sam dobila na poklon. Nisam ljubitelj Fa proizvoda generalno ali ovo je odlicno. Gel je jako kremast a miris je odlican bas prava vanila i bademi. Ja bi  ovo kupila ponovo jer tako divno mirise i koza mi je jako mekana nakom tusiranja s ovim gelom. Slijedeci cilj je Balea gel za tusiranje s vanilom!



4. babylove gel za tusiranje
Jos jedan od proizvoda koji ce se sigurno pojaviti opet kod mene. Odlican je za tusiranje. Koristim ga isto i za pranje lica ujutro, za pranje kistova, ma za sve sto zatreba. Ovo definitivno kupujem ponovo. Ima fin sastav i moze se koristiti za razne stvari.

5. Afrodita losion za tijelo - Green Tea
Ovo je jedan od losiona za tijelo sa prilicno dobrim sastavom, ali meni nesto posebno. Nekako mi je prosjecan i miris mi je los, nije nesto sto cu ponovo kupiti.


6. Dove dezodorans - go fresh
Dove dezodorans je skoro uvijek u mojoj postavi i kod njega samo 'mirise' rotiram jer mi jednostavno dosade. Ove u stiku vise volim, i jako su prakticni.Ovaj jako fino o svjeze mirise na krastavce i jos ima neka primjesa kao puderasto i mint. Moram priznati da mi i nisu najpouzdaniji jer nisu najtrajniji ali eto, nisam nasla nesto bolje. Rado bi presla na neki 'prirodni' ali i da djelje i da ga imam negdje kupiti kod nas.

7.Nivea dezodorans - invisible for black&white
Jako puno nosim crne odjece i jako bi je bitno da ona nema bijele tragove po sebi, pa tako da cesto biram ovakve dezodoranse. Moram reci da i ovaj nije nista posebno, ali eto nije ostavljao bijele tragove. Mislim da se trosi jako brzo i da jako zagusije mirisom kada ga stavljam. Nisam bas sigurna da cu tokom ljeta kupovati ove tipove dezodoransa.

8.Nivea dezodorans - stress protect
Opet je dezodorans u spreju, nista posebno, miris malo vuce na vockasti ali jako malo. Nisam nesto posebno ni ocarana ni razocarana. Necu kupovati ponovo.

9.Schwarzkopf regenerator u spreju - Gliss - stressed hair
Ovo je jedan od proizvoda koji me je ocarao. Odlicno je obavljao posao i fino mirise. Samo ga prsnem 4 puta u kosu i tako je ucini mekanom da je to cudo. Prestala sam koristiti regenerator, nakon sto sam njega kupila jer mi nije bio potreban, ovo dovoljno njeguje moju kosu. Stvarno je odlican. Kada sam ga tek kupila stavljala sam previse i onda mi je znao uciniti kosu masnom vec drugi dan nakon pranja ali kada sam shvatila da ga samo malo treba onda je stvarno postao jedina stvar koju stavljam u kosu nakon samponiranja. Definitivno kupujem ponovo.