Pages

Total Pageviews

Friday, June 26, 2015

EMPTIES #2





Avon Anew Reversalist Complete Renewal - pjena za ciscenje
Ovo je moj najdrazi proizvod za skidanje sminke, koristim ga redovno vec dvije godine i moram reci da nema nista bolje od njega. Skida maskaru bez problema, sva sminka s lica je za minut gotova. Takoder mi je drag jer dolazi u tubi i lako ga je dozirati, treba stvarno malo proizvoda, i bas je kremast. Ja nisam ljubitelj gelova za ciscenje lica tako da mi je ova kremasta formula odliiicna. Vec imam jedan u zalihama, i obavezno kupujem novi, trenutno je u katalogu na snizenju i jako me brine to sto ga izbacuju iz kataloga.

Balea Reinigungs Mousse - krema za ciscenje lica
Ovo sam kupila cim se pojavilo u marketu. Imala sam veliku zelju da bude dobar kao i ovaj Avon ali nije se bas pokazao. Jeste skoro duplo jeftiniji i nekako pristupacniji za kupovinu, ali ima veliku manu. A to je da ima intenzivan miris, odnosno toliko je parfemisan da kada se umivam s njim taj parfem osjetim i u grlu par minuta poslije pranja lica. Da napomenem da naravno obavezno zatvorim usta i oci dok se umivam ali stvatno je jak. Posao dobro obavlja, slican je Avonovom, ali parfem je uzasan. Nisam ga planirala kupovati, ali ako ukinu ovaj Avon, mozda se i vratim ovom, jer je jedini kremast i dobro skida maskaru.

Balea Sanfte Waschcreme - krema za ciscenje lica
Ovo sam kupila nekada davno, ali ni tad mi se nije pokazao kao dobar. Ali opet, ajde rekoh kremasti je pa sa mu dam jos jednu sansu. Ma, apsolutno je uzasan. Nema sanse s ovim skunuti sminku, ja se s ovim ni umiti ne mogu. Ovo se jednostavno istopi u ruci, nestane prije nego sto pocnem  trljati po licu. Pokusala sam ga koristiti samo ujutro da osvjezim lice, kada je relativno cisto, ali lice ga samo upije, kao kremu. Necu ovo nikada vise kupiti, stvarno mi nema smisla ovaj proizvod.


Pharmamed - pasta zinci - cink krema
Jedan od proizvoda koji je redovno posutan, stavljam ga na bobuljice i za smanjivanje crvenila. Jako je gusta krema, nema neki miris, ali dobro obavlja svoj posao. Definitivno kupujem ponovo.

Afrodita Young & Pure - Remove Spots - gel za bobuljice
Odlicn gel koji koristim redovno za bobuljice, ovo je spas. Odlicna je protiv crvenila i smanjuje krastice koje ostaju poslije bobuljica. Lagana je formula i ako se stavi malo i dobro utrlja moze se preko staviti i korektor bez problema. Kupujem ga ponovo obavezno. Iako je pakovanje od 15 ml moze potrajati dugo tako da opravdava svoju cijenu. Takoder kada je na snizenju mozete ga kupiti u pola cijene.

Manhattan Soft Matte Lipcream - matte kremasti ruz za usne
Ovaj prizvod cuvam vec dugo vremena, nadajuci se da cu  kupiti NYX ili Aura proizvod koji su slicni, pa da ih usporedim. Meni je ovaj proizvod bio jako fin, posebno zato sto je bio jedini te vrste koji se mogao nabaviti kod nas. Prijatan miris vanilije i fina matte formulacija. Stvarno je bio dobar, samo mi je zao sto su ga ukinuli.

Balea Sofr&Clear Antipickle Gle - gel za bobuljice
On je kupljen jer je jeftiniji od afroditinog, ali definitivno nije bolji. Nisam primjetila da nesto radi, osim da, kada se osusi ostavlja veliku bijelu fleku koju mozete odguliti kao peef-off masku. Ovo definitivno necu kupovati.


Balea Body Butter Kakao - puter za tijelo
Od svih mazalica za tijelo najdrazi su mi puteri. Volim ih uzasno mnogo. Ovo mi je drugo kupljeno pakovanje ovog Baleinog i kupujem novi sigurno. Ima super cokoladni miris i jako se fino razmazuje. Ovo definitivno svi trebaju probati.

Eveline Spa Professional Argan & vanilla - losion za tijelo
Ovaj losion je odlican, posebno zbog mirisa. Imam i puter za tijelo iz iste
 linije, ali kako nije 'puterast' kao ovaj balein slabije ga koristim. Ali zato je losion odlican. Jako brzo se upija u kozu, za razliku od putera iz iste linije, i onako je dosta tecan pa mozete staviti i malo vise nego sto treba ali opet ce se fino upiti. Fino njeguje a miris se osjeto nekih sat vremena. Ovo bih kupila ponovo ali u zimskom periodu, mislim da bi za tople dane ovaj miris bio previse jak.