Pages

Total Pageviews

Friday, June 12, 2015

Farmasi Trio Eyeshadow Palette - Brown



I ovo je jedan od proizvoda koji ceka recenziju jos od prosle godine. Nisam se mogla odluciti sta da kazem o njemu. Nadala sam se da ce biti odlican proizvod ali se pokazalo da je prosjecan i da mi je potrebna pomoc, to cu pojasniti u nastavku.

Prvo da predemo na to sta Farmasi kaze za ove sjene;

Na internet stranici nemaju nista o ovim sjenama, a u katalogu,


Sjene dolaze u svojoj kutiji, i kutija je zasticnema ljepljivom trakom s obje strane, tako za znate da vasa sjena nije otvarana i da nije niko stavljao svoje prste u nju ili kihno ili nesto slicno! (:
Na kutiji se nalazi sastav proizvoda, te naznaka da se cuva na sobnoj temperaturi i da traje 12 mjeseci nakon otvaranja. Meni je ovdje interesantno to sto nije oznaceno koliko grama sadrzi ovaj prizvod. Mislim da je to jako bitna stavka.

Dalje, ocigledno je da se ova paleta sjena sastoji od tri sjene. Sjene su jako mekane na dodir.

Prva je svijetla, biserno pink boja. Ja bih rekla je je sedefasta i da ima taj sivi mikro shimer koji se nalazi u bazi svijetlo pink pigmenta. Apsolutno je uzasna bez prajmera, a nekako je tesko opet raditi s njom i kada se stavi preko prajmera.
Druga je svijetlo smeda nijansa, odnosno toupe. Ja bih rekla da je ovo jako fina boja, jako mi se dopada i neobicna je. I ona ima mikro shimer, i to ljubicast i srebreni. Uzasno se trusi i jako je mekana, dosta mekanija od ostalih. Sa kistom se dosta trusi ali  je bolje nego kada je nanosite prstima, jer tako ispada u komadima.
Zadnja u ovoj paleti je tamno smeda. Ona ima isto blagi mikro shimer ali ovaj put je to primjesa pink i zlatne. Na ocima to nije nesto uocljivo.
Znaci ova paleta nije za one koji vole matte sjene, jer takve ovdje nema. Ja mislim da se s ovim sjenama i finim prajmerom moze napraviti dobar look, ali vam treba bar jedna matte sjena.


Uz paletu dobijete i spuzvasti aplikator koji je otisao u smece. Sto se tice pakovanj jako je kompaktno, lijepo se zatvara i otvara, ima i ogledalo. Dosta je cvrsto i stabilno pakovanje stvarno nemam zamjerke na to. Svida mi se ogledalo jer je dovoljno veliko i moze posluziti  ako ste u frci.

Sjene sam prvo, jedno duze vrijeme testirala bez baze. jer mislim, kostaju 15 KM onda moraju i da opravdaju svoju cijenu. Nanijete bez beze traju jedan sat, nakon toga na vasem kapku ostane shimer i naznaka neke boje. Sto je za mene apsolutni uzas.

Nakon nekoliko pokusaja, htjela sam ih baciti. Ali opet dala sam im jos jednu sansu. Kupila sam i prajmer, nekih 5KM essence.
Pa sam ih krenula testirati tako. Sto je dovelo do boljih rezultata. Naime, sjene su tako trajale nekih 3 do 4 sata, i onda se postepeno pocele gubiti s kapka.


Ja cu ove svoje proslijediti dalje, jer nemam zivaca da se patim s njima. Jako mi se dopadaju boje koje vidim u paleti ali ono sto od njih dobijem na ocima je stvarno ni blizu mojim ocekivanjima.
Nisam neko ko nosi sjene svaki dan ali kad nosim volim da to bude neutralno, i da traje. Nisam protiv shimmera i volim jednostavne kreacije sa sjenama. Ali stvarno ove sjene nisu za mene, previse su skupe i previse zahtjevne. Za ovo bih rekla slobodno preskocite, ili ako su vam bas interesantne boje da cekate neku akciju, pa kupite njih i prajmer.



Farmasi Trio Eyeshadow Palette - Brown

Farmasi Trio Eyeshadow Palette - Brown

Farmasi Trio Eyeshadow Palette - Brown

Farmasi Trio Eyeshadow Palette - Brown

Farmasi Trio Eyeshadow Palette - Brown - swatch na prstima - direktno sunce

Farmasi Trio Eyeshadow Palette - Brown - swatch na prstima - direktno sunce

Farmasi Trio Eyeshadow Palette - Brown - swatch na ruci - dorektno sunce  - jedan sloj - bez prajmera - bez blendanja

Farmasi Trio Eyeshadow Palette - Brown - prsti nakon swatch-a - direktno sunce

Farmasi Trio Eyeshadow Palette - Brown - swatch na ruci - bez prajmera  - sa blendanjem - direktno sunce

Farmasi Trio Eyeshadow Palette - Brown - swatch na ruci - sa prajmerom - sa blendanjem  - direktno sunce

Farmasi Trio Eyeshadow Palette - Brown- swatch na ruci - sa prajmerom - sa blendanjem  - hlad

Farmasi Trio Eyeshadow Palette - Brown


Farmasi Trio Eyeshadow Palette - Brown

Farmasi Trio Eyeshadow Palette - Brown

Farmasi Trio Eyeshadow Palette - Brown

Farmasi Trio Eyeshadow Palette - Brown

Farmasi Trio Eyeshadow Palette - Brown

Farmasi Trio Eyeshadow Palette - Brown

Farmasi Trio Eyeshadow Palette - Brown