Pages

Total Pageviews

Saturday, June 27, 2015

Avon Magic Effects - Matte - Violetta & Avon Magic Effects - Matte Top Coat




Avon Magic Effects - Matte - Violetta, moja ljubav i bol. Ljubav na prvi pogled kada sam je ugledala, jer je boja odlicna, generalno volim tamnije lakove. A bol, kada sam fino nalakirala nokte - lak je spao pri prvom pranju ruku.
Ali ja nisam odustala od njega, jako mi se dopada to sto je matte jer je jako neobican. Iako ima matte zavrsetak ovaj lak nije dosadan, u  sebi ima sitni mikro shimmer. Taj shimmer se moze vidjeti na direktnom suncu dok u hladu i nije tako uocljiv. To mu daje neku posebnost. Lak je jako lagan za nanijeti, bez nekih problema. Ima finu cetkicu kao i ostali Avon lakovi. Jedino sam primjetila da preko baznog laka jako ruzno se nanosi, odnosno, bolje ga stavljati bez baze. Meni nije obojio nokte, a i fino se skida s odstranjivacem laka. I moram napomeniti da se jako brzo susi. I bolje izgleda kada se nanese u dva tanja sloja.

A kako mi je ovaj boja jako draga, odlucila sam da nadem nacina da ovaj lak postane dugotrajniji. Nisam mogla samo tako odustati od njega, ipak je diivan. I tako, kako ovih dana po internetu kruzi prica kako novi essence gel lak produzava trajnost manikure i to sedam dana  morala sam ga testirati. I naravno testirala sam ga s ovim jako losim lakom. Pokazao se odlican. Ovom matte laku je produzio zivot i vise od sedam dana i plus je do izrazaja dosao sav taj njegov mikro shimmer koji nije bio toliko uocljiv dok je  imao matte zavrsetak.
Ali opet problem, meni se jako dopada matte zavrsetak ovog laka. Pa onda sam kupila i Avon Magic Effects - Matte Top Coat jer je Sljokica rekla ja je odlican. I tako sam ja stavila jedan sloj Avon Magic Effects - Matte - Violetta zatim jedan sloj essence gel laka pa zatim Avon Magic Effects - Matte Top Coat. Mozda je nekome ovo previse posla ali mislim da se isplati jer je rezultat mankura koja traje i deset dana. Naravno probala sam i bez essence gel laka, da smanjim taj sendvic na noktima, i dobro se drzi i tako nekih pet do sedam dana.

Ja sam odusevljena sa Avon Magic Effects - Matte Top Coat tako je poseban. I on ima taj neki mikro shimmer od kojeg nokti izgledaju famozno. A sto je jako bitno ovaj lak traje na noktima. Moram priznati da je malo gusci od ostalih lakova i cetkica laka zna da uhvati previse proizvoda ali moze se to uz malo paznje fino prevazici.

Ljubicasti lak preporucujem svima kojima se svida boja ali su spremni za malo  patnje i truda, da bi ta boja opstala. A matte Top Coat je moj prvi matte lak te vrste, ali uskoro planiram tertirati i druge marke matte lakova pa vam javim svoje utiske.

Avon Magic Effects - Matte - Violetta - jedan sloj laka

Avon Magic Effects - Matte - Violetta - jedan sloj laka

Avon Magic Effects - Matte - Violetta - jedan sloj laka

Avon Magic Effects - Matte - Violetta - jedan sloj laka

Avon Magic Effects - Matte - Violetta - jedan sloj laka

Avon Magic Effects - Matte - Violetta - jedan sloj laka

Avon Magic Effects - Matte - Violetta - dva sloja laka

Avon Magic Effects - Matte - Violetta - dva sloja laka

Avon Magic Effects - Matte - Violetta - dva sloja laka - direktno sunce 

Avon Magic Effects - Matte - Violetta - dva sloja laka - hlad

Avon Magic Effects - Matte - Violetta - dva sloja laka + jedan sloja the gel nail polish nadlaka essence - direktno sunce

Avon Magic Effects - Matte - Violetta - dva sloja laka + jedan sloja the gel nail polish nadlaka essence

Avon Magic Effects - Matte - Violetta - dva sloja laka + jedan sloja the gel nail polish nadlaka essence

Avon Magic Effects - Matte - Violetta - dva sloja laka + jedan sloja the gel nail polish nadlaka essence - hlad

Avon Magic Effects - Matte - Violetta - dva sloja laka + jedan sloja the gel nail polish nadlaka essence

Avon Magic Effects - Matte - Violetta- dva sloja laka + jedan sloja the gel nail polish nadlaka essence

Avon Magic Effects - Matte - Violetta 

Avon Magic Effects - Matte - Violetta 

Avon Magic Effects - Matte - Violetta 

Avon Magic Effects - Matte - Violetta 

Avon Magic Effects - Matte - Violetta 

Avon Magic Effects - Matte - Violetta 

Avon Magic Effects - Matte - Violetta 

Avon Magic Effects - Matte Top Coat

Avon Magic Effects - Matte Top Coat

Avon Magic Effects - Matte Top Coat

Avon Magic Effects - Matte Top Coat

Avon Magic Effects - Matte Top Coat

Avon Magic Effects - Matte Top Coat - lakovi bez zavrsnogl matte laka

Avon Magic Effects - Matte Top Coat - lakovi sa zavrsnim matte lakom

Avon Magic Effects - Matte Top Coat