Pages

Total Pageviews

Saturday, June 13, 2015

Avon Ultra Beauty - Lip Stylo - Pink Peach

Avon Ultra Beauty - Lip Stylo - Pink Peach
 Ultra Beauty - Lip Stylo ruzeve testiram vec neko vrijeme, ali moram reci da me nisu odusevili. Kada sam ih ugledala u katalogu, prvo me je privuklo njihovo pakovanje, tako da sam morala da ih imam. Zatim, neki od ruzeva su nosili iste nazive kao ruzevi iz linije Extra Lasting ruzeva, pa sam pomislila da bi mogli biti slicni. Nisam se mogla odluciti za jednu nijansu, pa sam uzela dvije.

Naravno, nakon svega toga slijedile su frustracije oko odabira boja. Avon je uveo i pomoc pri odabiru nijasni, tako sto ih obiljezavaju dodatnim kruzicem ili trokuticem zavisno od zavrsetka nijanse. Ali to se kod mene ispostavilo da i nije neka pomoc, jer  ova linija nema tako obiljezene nijanse. Tako  da sam se morala sama snalaziti, odnosno pretrazivati fotografije na netu.

U ovoj liniji ruzeva  je deset razlicitih nijansi. Iz ovog primjera od dvije nijanse koje ja imam, mogu zakljuciti da imaju razlicite zavrsetke. Tako da trebate pripaziti sta birate, i naravno nisu iste boje kao u Extra Lasting liniji a nisu ni postojane kao ti ruzevi.
Ja sam svoje platila 6,50 KM, a nisam sigurna koja im je cijena trenutno. A regularna cijena je 10,50 KM sto mislim da je malo pretjerano jer u pakovanju dobijete samo 1,8 grama proizvoda. Sastav ruza i ostale pojedinosti sam bacila zajedno sa zastitnom folijom na kojoj su printani, tako da te informacije nemam. Ruzevi nemaju neki specifican miris. Pakovanje je dugo nekih 10,50 cm i jako je prakticno za torbice. Crna plastika je relativno cvrsta, meni se posebno dopada  sto je izduzeno pakovanje. A naziv nijanse se nalazi na naljepnici na donjoj strani pakovanja ruza.

E sad moje misljenje o ruzu. Prvo kada sam ih otvorila razocarala sam se u boje. A kao drugo razocarala sam se zato sto pakovanje, odnosno mehanizam za otvaranje ruza zapinje pri otvaranju i zatvaranju kod oba ruza.
Nakon svega toga, probala sam ruzeve, jako su kremasti i ako zanemarimo kako sija ova Pink Peach mogu reci da su fini ruzevi. Posebno mi se dopada Rose Creme kojeg cu vam uskoro predstaviti na blogu. Ovaj sedefasti odsjaj Pink Peach ruza nisam ocekivala, i nisam ljubitelj takvih ruzeva ali mislim da su ugodni na usnama. Sedef je jako lagan i necete ga osjetiti na usnana. Jedini problem s njim je to sto nakon sto pignemt nestane s usana ostane taj sedef-shimmer, a ja nisam bas za taj look. I to je jedan od glavnih razloga zasto me ovaj ruz razocarao. Dok druga nijansa, Rose Creme je odlicna blago roze nijansa koju mozete nositi svaki dan, ima lijep odsjaj i prilicno je pigmentirana. Postepeno se brise s usana i ostavlja jako blagi stain na usnama.

Sve u svemu, ako volite ovo pakovanje, izgled ruzeva, onda ovaj ruz moze biti za vas. A svi cemo se nadati da samo kod mene ovaj mehanizam malo zeza kada se ruz zatvara i otvara. Osim toga samo treba pripaziti koju nijansu odabrati. Trajnost im je minimalna, neka dva sata. U katalogu se mogu  naci neke odlicne dnevne nijanse koje i nisu toliko zahtjevne i koje se mogu nanositi i bez ogledala kad god vam zatreba. Kao sto sam rekla fino su kremasti i ugodni na usnama. Samo pricekajte akcijsku cijenu u katalogu i narucite Rose Creme : )


Avon Ultra Beauty - Lip Stylo - Pink Peach

Avon Ultra Beauty - Lip Stylo - Pink Peach

Avon Ultra Beauty - Lip Stylo - Pink Peach

Avon Ultra Beauty - Lip Stylo - Pink Peach

Avon Ultra Beauty - Lip Stylo - Pink Peach

Avon Ultra Beauty - Lip Stylo - Pink Peach

Avon Ultra Beauty - Lip Stylo - Pink Peach - na papiru

Avon Ultra Beauty - Lip Stylo - Pink Peach - nakon preslikavanja 2x  - bez popravke

Avon Ultra Beauty - Lip Stylo - Pink Peach - nakon preslikavanja 1x - sa popravkom 

Avon Ultra Beauty - Lip Stylo - Pink Peach - nakon preslikavanja 1x  - sa popravkom

Avon Ultra Beauty - Lip Stylo - Pink Peach - na papiru 

Avon Ultra Beauty - Lip Stylo - Pink Peach - nakon preslikavanja 4x - bez popravke

Avon Ultra Beauty - Lip Stylo - Pink Peach - nakon preslikavanja 4x - sa popravkom

Avon Ultra Beauty - Lip Stylo - Pink Peach - dorektno sunce

Avon Ultra Beauty - Lip Stylo - Pink Peach - direktno sunce


Avon Ultra Beauty - Lip Stylo - Pink Peach - na ruci