Pages

Total Pageviews

Saturday, June 20, 2015

Avon NutraEffects - Radiance Daily Cream SPF 20 & Avon NutraEffects Radiance Renewing Cream Night


Avon NutraEffects - Radiance Daily Cream SPF 20 & Avon NutraEffects Radiance Renewing Cream Night 


Prije nesto vise od mjesec dana, na facebook stranici sam objavila fotografiju s proizvodima koje sam dobila od Avona. Tada sam isto navela da cu recenziju uraditi kada kreme potrosim, a kako se to ispostavilo kao jako dugotrajan proces, a ja sam vec slozila svoje utiske o ovom proizvodu odlucila sam kreme recenzirati na blogu sada te naknadno kada ih skoz potrosim dopisati svoje konacne utiske.

Prvo zelim kratko da vas upoznam sa svojom kozom lica i mojim problemima koje imam s njom. Naime, moja koza je jako suha, ponekad i dehidrirana. Takoder imam problema sa aknama, koje su vecinom hormonske od kojih vecinom dobijam i uspomene u vidu tamnih tackica koje ostanu poslije njih. Pokusavam kosititi sto prirodnije 'cisce' proizvode na licu, bez parfema, jer sam primjetila da mi to jako smeta.
Moja njega lica prije ove kreme se sastojala od tri ulja, jojobino, ulje kospica marelice, i avokada. Zatim, shea puter i balea krema, dnevna i spf.
To je ono osnovno sto je ova Avon krema trebala zamijeniti a o ostalim preparatima cu pisati nekom drugom prilikom.

Od ove kreme nisam nista posebno ocekivala, jednostavno toliko dugo koristim ulja da mislim da krema nema neki 'njegujuci' efekat nego sluzi kao barijera od valjskih uticaja, ali dobro.

Pestala sam koristi sve svoje preparate koje sam koristila i presla samo na ova dva proizvoda.


Kod dnevne kreme mi se dopao veliki zastitini faktor, a kod nocne nista posebno osim tog hvaljenog active seed complex-a koji mi se cinio zanimljivim. Ovo sve stavljam kao prvi utisak prije otvaranja krema.

Avon ove kreme predstavlja kao;

 Sve linije sadrže aktivni kompleks na bazi različitih hranjivih sjemenki koje su nezamjenjiv izvor nutrijenata. Dragocjene omega 3 masne kiseline, vitamini i antioksidansi pružaju koži sve što joj je potrebno za lijep i zdrav izgled.






Krema linije Radiance sadrže ekstrakt sjemenki jednog od najljepših egzotičnih cvjetova, cvijeta rajske ptice, uz pomoć kojeg ujednačavaju ten te koži vraćaju blistav i zdrav izgled.




A sada zelim da predem na moje utiske o kremama;

Dnevna krema kao i nocna krema dolaze u istom pakovanju. Prvo sto sam vidjela jeste da kutija u kojoj su kreme stigle, je umotana u providni celofan, sto znaci da je niko prije mene nije mogao otvoriti. Nakon sto sam to fino potrgala, i otvorila kutiju povlaceci divan dodatak na poklopcu kutije za koji mislim da je odlican jer obicno lomim nokte pri nasilnom otvaranju blindiranih (cvrstih) kartonskih kutija. U kutiji se nalazi fino smjestena krema, ima plasticni cep i staklenu posudicu a ispod nje se nalazi i papiric sa dodatnim informacijama o kremi. Imala sam utisak da se radi o nekom proizvodi koji se kupuje u apoteci.
Kreme iako nemaju parfem, imaju specifican miris, mene podsjecaju na Olay kremu iz complete linije, i to bas onu bez parfema.

Avon NutraEffects - Radiance Daily Cream SPF 20 & Avon NutraEffects Radiance Renewing Cream Night 




Nakon otvaranja teglice uvidjela sam da krema nema zastitnu foliju nego tanki plasticni stoper, nalik tanjiricu koji sprecava da krema iz teglice dospije u poklopac i napravi nered.
Kreme su po strukturi razlicite, dnevna je cvrsca i vise bijela, dok je nocna vise gelasta i vodenasta.
Zatim na kutiji sam pronasla sastav proizvoda, i datum prizvodnje i ostale pojedinosti.




Avon NutraEffects - Radiance Daily Cream SPF 20 & Avon NutraEffects Radiance Renewing Cream Night 

Avon NutraEffects - Radiance Daily Cream SPF 20 & Avon NutraEffects Radiance Renewing Cream Night 




Nakon mog testiranja dnevne kreme, ono sto me je najvise obradovalo je visoki spf. Nisam bila zadovoljna Balea kremon jer je imala pigment, koji mi je previse taman, tako da sam uzivala u ovoj promjeni. Jako je ugodna na licu, skoro se ne osjeti. Ja obilno stavim, vise nego sto je potrebno i nije mi pravila probleme, nisam se pretjerano znojila u toplijim danima, a ispod sminke se ponasala odlicno. Probala sam je nositi samo ispod kamenog pudera onako samo da mi da malo boje i odlicno se pokazala tako. Krema kada se nanese je dosta sjana na licu, tako da s puderom preko odlicna.

Sto se tice nocne kreme, mogu reci da je lagana, nije mi napravila probleme na licu, cega sam se najvise plasila, ali opet nije me ni odusevila. Mislim da mom licu treba nesto jace i bogatije za nocnu varijantu, jer  ja obilno stavljam ulje i shea puter i tek preko neku laganu kremu. Tako da mogu reci da ova krema nije mogla da pobjedi sve to. Ali opet mislim da ce biti dovoljna za moju ljetnu kremu jer tada manje koristim ulje jer koza se vrati u neku normalu.


A nakon testiranja i druzenja s ovim kremama, moram reci da nisam ljubitelj ovog pakovanja, cesto su mi ispadale, srecom zatvorene, ali su stvarno teske a ja jako nespretna. Takoder mislim da bi sastav kreme bio bolje sacuvan  da su u tubi ili da imaju neku vrstu pumpice.



Avon NutraEffects - Radiance Daily Cream SPF 20 & Avon NutraEffects Radiance Renewing Cream Night 

Avon NutraEffects - Radiance Daily Cream SPF 20 & Avon NutraEffects Radiance Renewing Cream Night 

Kao zakljucak, kratko bih rekla da je dnevna krema odlicna zbog visokog spf-a i zbog toga sto se super slaze s puderom. Za nocnu bih rekla da joj treba pomoci da bi mogla sluziti mojoj kozi lica trenutno.


Ja mislim da bi mi bolje odgovarale Agless i Ageless Advanced kreme. Da, na njima pise da su za stariju kozu a meni je tek 25 ali nemam nista protiv bogatijih krema, jako su mi drage. Samo mi je bitno da nemaju lifting efekat. Ove navodno sadrze vitamin c koji bi super posluzio mojim tamnim mrljicama, a bogatija formula bi mozda bila odlicna da pokrije sve moje potrebe bez dodavanja ulja ili shea putera.
A ono sto me privlaci iz ove radiance linije jeste tonirana krema. Dolaze nam topliji dani i ja tada slabije nosim puder, ali zato volim staviti nesto sto ce mi malo izjednaciti ten. I naravno spf se podrazumjeva. Ali imam problem s tim da nisam sigurna da li je tonirana krema dovoljno svijetla za moj ten, jer obicno su tamnije nijanse u pitanju.

Takoder sam vidjela da u katalogu imaju testeri za sve kreme, pa cu potraziti tamo tester i za ovu toniranu kremu.


PR * Avon NutraEffects - Radiance Daily Cream SPF 20 & Avon NutraEffects Radiance Renewing Cream Night