Pages

Total Pageviews

Saturday, June 6, 2015

Avon - moji Avon parfemi




Za danas ima nesto drugaciji post za vas. Morala sam ga napraviti jer zelim podijeliti s vama moje najdraze parfeme. Neke od ovih parfema koristim i vise od 10 godina  i uvijek ih moram imati, dok drugi su tek otkriveni i postaju dio redovne postave.

Ovdje mozete vidjeti moju postavu svih avon parfema koje trenutno imam, znam da je malo pretjerano ali svi su kupljeni po najnizim cijenama u katalogu i mislim da su Avon  parfemi odlican omjer kvalitete i cijene. Imam jos nekih 5 random parfema, koje sam dobila na poklon i koji nisu Avon, ali nisu mi toliko dragi kao ovi.



PERCEIVE


MAIN ACCORDS
floral
fresh spicy
fruity
sweet
warm spicy
woody
Izazovna kompozicija nota bijelog bibera i frezije, slkopljenih s akordima kruske rozog karanfila i senzualnog mosusa.  Sve ovo donosi osjecaj mira.
Kategorija: orijentalno.cvijetna

Ovaj parfem stavljam kao prvi i osnovni parfem za mene, ovo je idealan parfem. Uvijek ga moram imati i ja ga koristim za svaki dan, i ljeti i zimi. Meni je ovo savrsenstvo. Koristim ga jos od srednje skole. Prvo sam kupila Pur Blanc-a parfem pa ovaj, dobro se sjecam jer je ovaj nesto skuplji... i nikada se nismo razdvojili!



SUMMER WHITE

 MAIN ACCORDS
musky
white floral
citrus
floral
fresh spicy
aldehydic

Čist i jednostavan miris. Dašak sjajnog cvijeća pomiješanog sa bijelim mošusom u delikatni miris koji oživljava svježinu ljetnog dana.

Kategorija: cvjetna
Jedan od jeftinijih parfema- toaletnih vodica koje volim da imam u proljetnom-ljetnom periodu jer je dosta lagana i svjeza. Nije nesto pretjerano dugotrajna ali meni je odlicna.



CELEBRE

 MAIN ACCORDS
floral
fresh
fruity
fresh spicy
white floral
rose

Sočni akordi vodenog voća i ciklama stopljenih s daškom hajdučke trave i bibera savršeno odgovaraju kompoziciji jasmina, božura i kedrovine.
Kategorija: voćno-cvjetna


Za ovaj moram reci da sam ga kupila nekada pocetkom marta, jer ga nisam imala od prosle godine, i sada je vec potrosen. Ovaj parfem je meni bas onaj pravi proljetni svjezi miris sa malo cvijetnih primjesa... divota



SENSUELLE



Sensuelle je miris inspirisan prirodnom blistavošću kože žene. Osjećaj topline i prirodne blistavosti naprosto isijava iz nje. Potpuno ličan, senzualan i jedinstven miris, baš kao i žena koja ga nosi. 
Harry Fremont, majstor parfemist, kreirao je neke od poznatih mirisa, poput Ralph Lauren Romance, Avon Pur Blanca, Calvin Klein CK One.

Kategorija: orijentalno-cvjetno-svježa




E, ovaj pafrem vec nije moj fazon, previse je jak za moj ukus. Njega sam uzela skoro kada je bio u katalogu po nekoj apsolutno smijesnoj niskoj cijeni u nekom setu, ovaj sam proslijedila mami... jednostavno nema te svjezine i cvijeca i nije moj tip.



ETERNAL MAGIC


 MAIN ACCORDS
powdery
woody
vanilla
floral
rose

I ovo je jedan od parfema koji je nesto jaci i koji nije po mom ukusu, gusi me, nekako je previse sladak.. i njega mama koristi ...



RARE PERLS

 MAIN ACCORDS
floral
honey
sweet
fresh spicy
woody

Jedinstveni akcenti ružinog drveta, šljive, meda i bibera hrabro pomijesani s dominantnim notama cvijeća, poput magnolije, s mošusom, sandalovine i pačuli akorda na dnu.
Kategorija: cvjetna
Ovaj je jos jedna divotica. Njega bih stavila u kategoriju do perceiv-a jer zna se koji je prva ljubav pa bi mogla reci da je ovo druga ljubav,... magnolija... za tim definitivno ludim u ovom parfemu. Nesto je jaci, za neke vecernje izlaske, al definitivno cu da uvijek imam jednu bocicu u svojoj kolekciji.



INCADESSENCE


MAIN ACCORDS

floral
fresh
warm spicy
rose
herbal
green


kategorija: cvjetna
Incandessence je miris koji očarava notama blistave bergamot narandže, akordima ruže i dragocjene tikovine.



I ovaj je jedan divan nesto laganiji parfen, mada ozbiljniji nego celebre ili simmer white, za mene definitivno moze proci i ljeti i zimi....






I za kraj zelim da vam pokazem parfeme koje sam nasla na internetu... koji bi se mogli naci i u nasem Avon katalogu uskoro! Ja jedva cekam i nadam se da ce se pojaviti!




Perceive Oasis zvuci jako obecavajuce jer zadrzi ljubicicu i bozur! A bozur je zakon!
A ovaj drugi parfem - ovo je ustvari parfemska vodica ja mislim - frazija i cvijet lotusa


A neki od parfema koje sam imala, i koji su mi jako dragi su;


Infinite Moment toaletna voda
Today Tomorrow Always Forever - Today 
Little Black Dress 
Oni cekaju da neki parfem potrosim ... pa da oni dodu u kolekciju opet!

Mislim da su Avon parfemi odlcina kombinacija kvalitete i cijene, i mislim da bi svako trebao imati jedan od ovih divnih parfema! : )
Ja cu definitivno nastaviti da ih kupujem i jedva cekam da ugledam nove verzije svojih najdrazih parfema!