Pages

Total Pageviews

Monday, March 7, 2016

Avon - True Color Quad sjena za oci - Au Naturale




Danas vam pisem o paleti iz posljednjeg Avon paketica. Ajde da krenemo s osnovnim stvarima o toj paleti;

U paleti se nalaze cetiri mat sjene, i ova paleta je prosirenje postojece linije. Uz ovu paletu izasle su jos cetiri nove palete  i to su Innocent Sky, Tranquility, Pulsate, Smoke and Fog i posljednja Au Naturale, o kojoj ja danas pisem

Avon kaze; Najlaksi nacin za impresivan make up ociju. Samo prati brojeve. Moderni barsunasti finis bez sjaja.
Orginalna cijena sjena je 18,50 KM dok su trenutno u katalogu po cijeni od 11.90 KM. Ja preporucujem da pricekate da budu na snizenju oko 8 KM. Za tu cijenu dobijete 5 gr proizvoda, a rok trajanja nakon otvaranja je 24 mjeseca.

 Ono sto sam ja primjetila jeste to da paleta dolazi u jako finom i kompaktnom pakovanju. Cvrsta crna plastika, a tu je i ogledalo koje je pristojne velicine i moze fino posluziti. Ono sto bih ja izbacila jeste spuzvasti aplikator koji je bas nepotreban, kao i uvijek.
Sjene su kategorisane brijevima od 1 do 4 i idu od najsvjetlije do najtamnije. Tako sam ih i swatchala na ruci, ispod na fotografijama. Ako se vodite tim brojevima, mozete napraviti stvarno fin look, ali opet vas nista ne sprijecava da neki boju preskocite ili dodate nesto sa sljokicama ako to volite. Ovo su bas osnovne boje s kojima se moze napraviti neki osnovni dnevni look ali i tamna boja je ja mislim dovoljno tamna da mozete napraviti nesto dosta dramaticno i upadljivo.

Sjene su generalno mekane na dodir ali vam nece prst propasti u njih, definitivno su i cvrste. Kada koristite kist, sve sjene iz ove palete se truse ali sasvim razumno. Potrudite se da fino odstranite visak sjene s kista prije nego sto je nanesete na kapak, jer ako radite s tamnijom bojom moze da zavrsi ispod oka. Tako da, lagano udarite sredinom kista od poklopac palete da samo visak praha odleti s kista i sve ce biti super.
Koristila sam sjene s bazom i bez baze. Lijepo se ponasaju na oba nacina, ali ja sam nekako sigurnija s bazom. Na fotografijama ispod mozete vidjeti razliku.

Boja pod brojem jedan je boja koja po meni ni po dnevnom ni umjetnom svjetlu nema nikakav sjaj u sebi. Ovo je neutralna prljavo - krem - bijela boja koju stavljam preko cijelog kapka, kao baznu boju. Na taj nacin sve ostale sjene ce se bolje blendati, a ako imate neku pigmentaciju na kapku ova boja ce to izjednaciti.
Boja broj dva, tri i cetiri  ima neke sitne cestice u sebi koje se nece prenijeti na oko. Cestice su vidljive samo pod umjetnim svjetlom u samoj paleti.
Boja dva je dobra za pregib oka za dodavanje male definicije u taj dio, ili eventualno preko pokretnog dijela kapka za nesto jaci look.
Boja dva je dobra da dodavanje jos jace definicije u pregib oka ili za lajner, kao i boja cetiri koa je dosta tamna i moze posluziti i za neki blagi smoky eye.
Takoder, mislim da se neke od ovih nijansi mogu koristiti kao sjenila za obrve, jer su neutralne i fino se drze. ako ih pomjesate mislim da svako moze pronaci boju za sebe, i boja broj jedan moze posluziti kao mat hajlajter ispod obrve.

Sve u svemu, ja sam odusevljena paletom, i definitivno je preporucijem. Ako niste jos probali sjene a zelite nesto tek da vidite da li je to za vas uopste, ovo bi bio fin pocetak. Dajte sansu i paleti Mocha Late, koja ima i nijanse sa sjajnim zavrsetkom a i neutralne. Tako cete imati sve na jednom mjesti. 



Avon - True Color Quad sjena za oci  - Au Naturale 

Avon - True Color Quad sjena za oci  - Au Naturale 

Avon - True Color Quad sjena za oci  - Au Naturale  - bez baze

Avon - True Color Quad sjena za oci  - Au Naturale  - bez baze

Avon - True Color Quad sjena za oci  - Au Naturale  - bez baze

Avon - True Color Quad sjena za oci  - Au Naturale  - sa bazom

Avon - True Color Quad sjena za oci  - Au Naturale - sa bazom

Avon - True Color Quad sjena za oci  - Au Naturale - sa bazom

Avon - True Color Quad sjena za oci  - Au Naturale - nakon sto sam je koristila par dana

PR*  Avon - True Color Quad sjena za oci  - Au Naturale