Pages

Total Pageviews

Wednesday, December 21, 2016

AVON - True Colour SuperSHOCK Mascara - Black & Mega Effects Mascara




Polako ali sigurno ove godine stigla sam testirati dosta Avon maskara. Ostale su mi samo dvije koje zelim jos testirati, a to su True Colour Winged Out i Luxe maskara, njih ostavljam za novu godinu.

Mislim da sam vec pisala o True Colour SuperShock maskari i da nisam bila totalno odusevljena. Moram priznati da nakon nekoliko gorznih maskara koje sam testirala u zadnje vrijeme ova mi je bila odlicna. I dalje mislim da je vise za neki manje izrazajni makeup day. Zapravo u jednom sloju ova maskara samo blago oboji moje trepuse. Ali ako zelite da malo radite s njom i dovedete je do tri sloja, onda ce se pokazati kao odlicna. 
Ja volim prilicno naglasene trepuse, zelim da ih maskara: oboji, produzi, da volumen, i po mogucnosti uvije bez uvijaca. Ova maskara moze ispuniti prilican broj ovih stavki ali morala sam je staviti u tri sloja i malo se namuciti s prilicno velikom cetkicom.

Cetkica je gumena i velika, nije prakticna za hvatanje trepusa u unutrasnjem uglu oka. Ima dovoljan broja gumenih  dlacica koje super rascesljavaju trepuse, ali nije najidealnija za sitnije oci.
Maskaru promovisu kao maskaru koja daje volumen u jednom potezu. S tim se ne mogu sloziti, ali mogu reci da to mozete postici ali uz malo rada. Kada stavljate vise slojeva maskare, nije potrebno da cekate da se potpno osusi, dovoljno je nanijeti maskaru na jedno oko, pa dok zavrsite drugo, ono prvo ce biti spremno za novi sloj.
Ja sam dobila na testiranje ovu u novogodisnjem, nesto ukrasenjijem pakovanju. Cijena za 10 ml trenutno u katalogu je 7,90 KM. 


AVON - True Colour SuperShock Mascara - 1x

AVON - True Colour SuperShock Mascara - 1x
AVON - True Colour SuperShock Mascara - 2x

AVON - True Colour SuperShock Mascara - 2x

AVON - True Colour SuperShock Mascara - 3x

AVON - True Colour SuperShock Mascara - 3x

AVON - True Colour SuperShock Mascara - 3x

Mega Effects maskara me plasila jako dugo vremena. Zato je nikada nisam ni kupila. Ali moram reci da mi je ovo do sada najdraza maskara iz Avona koju sam probala. Da, apsolutno je neobicno kada prvi put krenete nanositi maskaru iz potpuno drugog ugla, na potpuno drugi nacin. Ova maskara mojim trepusama u jednom sloju da sve sto im treba. 

Sama cetkica maskare je puna gumenih dlacica koje strse na sve strane. Moja prva pomisao je bila da cu se ubosti. Ali nisam niti jednom, a volim da 'umasiram' maskaru bas u korijen trepusa. Te male iglice tako lijepo rasporede maskaru po trepusama da je to divota. Opet sam i tu bila u nevjerici jer mi se cinilo da je na samom aplikatoru previse proizvoda, ali nije. Oba oka mogu fino namazati, bez vracanja u tubicu po jos proizvoda. Sam aplikator je dovoljno velik da u dva prelaza mozete uhvatiti sve trepuse, a ako imate neke neposlusne koje su uvijaju, kao moje, okrenite aplikator na uzu stranu i fino ih pocesljajte bez ometanja ostalih trepusa.

A kako ja volim da pretjerujem s maskarom, ja i s ovom idem u dva sloja, to vec krece prema ivici. Odnosno prema spidery lash effect - cega i nisam veliki fan. U tubici dobijete 9 ml proizvoda, a mislim da je cijena ok 10 KM. 
Imate sve moje preporuke za ovu maskaru i javite mi utiske kada je probate, ako je i vas plasila ova maskara. A True Colour SuperSHOCK maskara je jedna od onih za koju znam da je dobra ali ne najbolja,  i kojoj cu se ponovo vracati sigurno.


AVON -  Mega Effects Mascara - 1x

AVON -  Mega Effects Mascara - 1x

AVON -  Mega Effects Mascara - 2x

AVON - Mega Effects Mascara - 2x


AVON -  Mega Effects Mascara - 2x


No mascara

AVON - True Colour SuperShock Mascara - Black & Mega Effects Mascara

AVON - True Colour SuperShock Mascara - Black & Mega Effects Mascara

PR * AVON - True Colour SuperShock Volume Mascara - Black & Mega Effects Mascara