Pages

Total Pageviews

Monday, November 7, 2016

Avon - Nutra Effects - Ultimate Moisture Lotion & Velvet Soft Moisture Cream

Avon - Nutra Effects - Ultimate Moisture lotion & Velvet Soft Moisture Cream

Prije nesto vise od mjesec dana, Avon je izbacio nove losione za tijelo u sklopu svoje Nutra Effects linije. Kreme za lice iz iste linije su se pokazale kao odlicne i nisam nista manje ocekivala ni od losiona. A i ulje koje su ubacili u liniju se pokazalo kao jako dobro prema recenzijama drugih, licno ga jos nisam probala ali sigurno planiram. O Nutra Effects kremi za njegu podrucja oko ociju cu vam uskoro pisati i mogu reci da me je bas odusevila.

Da se sada vratim na liniju za njegu tijela. Linija sadrzi Deep Nurisment losion, Ultimate Moisture losion i Intensive Repair losion. Losioni dolaze u dvije velicine i to od 250 ml  ( 7,90 KM ) i od 400ml ( 8,90 KM ) i takoder tu je i Velvet moisture univerzalna krema  koja takoder dolazi u pakovanju  od 400ml ( 7,90 KM ) i 200ml (6,90KM ).

Ja vam danas donosim recenziju o dva proizvoda i to: Ultimate Moisture losiona za tijelo i Velvet Soft Moisture univerzalne kreme. Ja sam odusevljena ovim prizvodima i mislim da je Avon opet izbacio odlicane proizvode koji ce mnogi koristiti i uzivati u njima.

Sam losion za tijelo dolazi u plasticnoj bocici, prilicno fina i prakticna sa klik zatvaracem. Losion koji dolazi spakovan u tu bocicu je dosta vodenast. Tako da prilicno lagano izlazi van. Kada mazete tijelo imate osjecaj kao da dobijate instantnu hidrataciju. Koza automatski upija losion, nema masnog traga niti bijelog traga. A sto je nekima jos vaznije, nema ni cekanja da se losion upije. Bas je efikasan i mislim da svako moze izdvojiti 1-2 minuta da se namaze ovim cudom nakon tusiranja, jer ce vam prijati a nece oduzeti skoro nista vremena. A svi trebamo malo vise paziti kozu tijela tokom zime.

Krema s druge strane dolazi kao i vecina krema u plasticnoj posudici. Konzistencija kreme je negdje izmedu putera i nesto jaceg gela. Ja kako znate volim putere za tijelo, tako da mi se ova krema izrazito dopala. Za razliku od vecine putera za tijelo ova krema se takoder kao i losion upija instanstno. Rekla bih da daje malo vise hidratacije od losiona  ali opet dosta su slicni. Nema potrebe za cekanjem, niti ostaje bijeli trag. Mislim da cu ovu kremu sigurno kupiti u velikom pakovanju jer mi se toliko dopala. Avon je preporucije i za tijelo, ruke i lice. Za tijelo mi je odlicna, za ruke sam je takoder probala i pokazala se kao dobra. A za lice nisam se usudila jer imam dosta zahtjevnu kozu lica i nisam htjela riskirati.

Oba proizvoda imaju isti miris, prilicno neutralan svjez. Ali ne svjez kao limunsta svjezina, nesto kao ocean fresh :) Imate za naruciti testere losiona pa ako vam je to jako bitno, prvo to probajte. Uglavnom nije napadno i brzo nestane, dajuci vam prostora da furate svoj parfem bez problema.

Za kraj bih rekla da losion sigurno preferiram za ljetni period jer imam prilicno suhu kozu od glave do pete. I mislim da ova tecna formulacija nece moci da zadovolji moje potrebe tokom zime, ali ga planiram kombinovati s uljima za tijelo i koristiti ga kada nemam mnogo vremena za cijeli ritual mazanja. Ali krema mi je toliko fantasticna da moram da vam je preporucim ako volite puteraste kreme i mazanje pune sake losiona po tijelu! :) 

Avon - Nutra Effects -  Velvet Soft Moisture Cream

Avon - Nutra Effects - Velvet Soft Moisture Cream

Avon - Nutra Effects - Ultimate Moisture lotion 

Avon - Nutra Effects - Ultimate Moisture lotion 

Avon - Nutra Effects - Velvet Soft Moisture Cream  - Ultimate Moisture lotion

Avon - Nutra Effects -Velvet Soft Moisture Cream  - Ultimate Moisture lotion 

Avon - Nutra Effects - Ultimate Moisture lotion & Velvet Soft Moisture Cream


PR* Avon - Nutra Effects - Ultimate Moisture lotion & Velvet Soft Moisture Cream