Pages

Total Pageviews

Thursday, June 2, 2016

Avon - GEL SHINE - Roses are Red


Avon - GEL SHINE - Roses are Red
Avon - GEL SHINE - Roses are Red - jedan sloj

Avon - GEL SHINE - Roses are Red - jedan sloj

Avon - GEL SHINE - Roses are Red - dva sloja

Avon - GEL SHINE - Roses are Red - dva sloja
Avon - GEL SHINE - Roses are Red
Avon - GEL SHINE - Roses are Red

Avon - GEL SHINE - Roses are Red

Avon - GEL SHINE - Roses are Red


Roses are Red je jedna prelijepa prava jarka crvena boja. Ja volim crvene i bas ovakve jarke. Super  se slaze uz moj kasperski ten. Mislim da je divna za bilo koje godisnje doba. A sto je najbolje od svega, dovoljan  je jedan sloj ovog laka za potpuno prekrivanje.

Nail art koji sam napravila uz ovaj lak jeste, suhi water marble. Za to ce vam trebati masni papir, makaze i dva laka u boji i naravno zavrsni lak. Uz sve ovo podrazumijeva se i odstranjivac laka i kist za ciscenje oko nokatne ploce.
Prvo sto trebate uraditi jeste uzeti parce masnog papira i na nega staviti jednu bogatu liniju laka, bas je fino natopite. Odmah do nje nanosite i drugu liniju, u drugoj boji i tako redajte koliko linija zelite. Ja sam radila ukupno tri linije i bile su dovoljne. Bitno je da koristite dosta laka i da radite sto brze mozete. Nakon toga uzmite cackalicu ili nesto tanko i fino izmjesajte sve te boje. Mozete slijediti klasicne upute za water marble u vodi ili samo pustiti masti na volju. Nakon toga preostaje cekanje. Ja bih ovo ostavila preko noci da se osusi i ujutro mozete fino odlijepiti svoju kreaciju i isjeci na pribliznu velicinu vaseg nokta. Nakon toga, na nokat nanosite sloj laka, bilo kojeg jer se nece vidjeti preko ovog dizajna, u ovom slucaju sluzi da zalijepite dizajn. Samo pazite da bude tanak sloj. Na nokat zatim nanesite svoje isjecene water marble kvadratice i blago pritisnite da se zalijepi za nokat. Nakon toga, s cetkicom i odstranjivacem laka odstranite visak i predite sa zavrsnim lakom i to je to.
Ono sto sam ja primjetila kod crvenog laka jeste to da voli da se razmazuje i obojio mi je gel zavrsni lak. pa budite oprezni i dajte mu dovoljno vremena da se fino osusi i nemojte prelaziti vise puta preko boje.

PR* Avon - GEL SHINE - Roses are Red