Pages

Total Pageviews

Thursday, June 2, 2016

Avon - GEL SHINE - Mint To Be


Avon - GEL SHINE - Mint To Be


Avon - GEL SHINE - Mint To Be - jedan sloj

Avon - GEL SHINE - Mint To Be - jedan sloj

Avon - GEL SHINE - Mint To Be - dva sloja

Avon - GEL SHINE - Mint To Be - dva sloja


Avon - GEL SHINE - Mint To Be

Avon - GEL SHINE - Mint To Be

Avon - GEL SHINE - Mint To Be


Avon - GEL SHINE - Mint To Be


Mint To Be jos jedna pastelna boja koja odlicno ide uz Rain Whashed. Ova je mint pastelno zelena. Za ovaj lak ce vam takoder trebati dva sloja, ali prelijepo izgleda na noktima. Ako volite mint lakove, ovaj morate probati.

Nail art koji sam uradila s ovim lakom je nesto kao gradient efekat. Koristila sam baznu mint boju i dodala gradient efekat s pastelnom lila bojom. Za ovo mi je trebala jedna kozmeticka spuzvica koju sam fino smanjila i napravila kockicu koja ide preko mog nokta, tako da sto manje zaprljam nokat i da ne trosim previse laka. Bogato sam stavila obje boje na spuzvicu. Na vec nalakirani lak s mint bojom utapkavala sam spuzvicu pri vrhu nokta. Proces sam ponovila tri puta s pauzama izmedu da se sve osusi. Ostavila sam sve da se malo osusi i presla s gel zavrsnim lakom koji je sve stopio i ucinio da izgleda jos ljepse.
Obavezno koristite kozmetick spuzvicu, jer obicna spuzvica ima prevelike pore i teze cete doci do zeljenog efekta. a ako  zelite manje vremena provesti na ciscenju oko nokta, prije svega nanesite tecni lateks oko nokta. Obavezno tapkajte spuzvicu, nemojte je vuci preko nokta.


PR* Avon - GEL SHINE - Mint To Be