Pages

Total Pageviews

Tuesday, June 14, 2016

Oriflame - Love Nature - kremasta maska za lice sa zobi - maska za lice s glinom i čičkom




Opet pisem o maskama za lice, a imam jos par u pripremi jer su maske nesto sto jako volim i koristim sto cesce mogu. Danas pisem o Oriflame maskama koje su nedavno izasle. Izasle su tri maske za lice, ja sam od njih izabrala dvije da testiram. Cijena je bila prilicno niska, pa nisam imala sta izgubiti.

 Ja sam se odlucila za;

Love Nature kremasta maska za lice sa zobi

Umirujuća i hranjiva kremasta maska s prirodnom zobi koja umiruje kožu i dolazi u vrećici. Ekstrakt zobi je bogat vitaminom B koji kožu čini mekom i nježnom. Pogodna za suhu kožu. Dermatološki testirana.
SASTOJCI:
AQUA, GLYCERIN, BUTYLENE GLYCOL, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, CETYL ALCOHOL, STEARYL ALCOHOL, PRUNUS AMYGDALUS DULCIS OIL, GLYCERYL STEARATE, PEG-100 STEARATE, DIMETHICONE, BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER, XANTHAN GUM, PARFUM, SODIUM ACRYLATE/SODIUM ACRYLOYLDIMETHYL TAURATE COPOLYMER, IMIDAZOLIDINYL UREA, METHYLPARABEN, CETEARETH-20, TETRAHYDROXYPROPYL ETHYLENEDIAMINE, ISOHEXADECANE, LACTIC ACID, PROPYLPARABEN, POLYSORBATE 80, AVENA SATIVA KERNEL EXTRACT, SORBITAN OLEATE, POTASSIUM SORBATE, SORBIC ACID, PHENOXYETHANOL, CI 15985, CI 16035, CI 42090

Love Nature maska za lice s glinom i čičkom

Uravnotežujuća maska od gline s čičkom za čišćenje lica dolazi u vrećici. Hidratantni ekstrakt čička bogat je biljnim taninima koji pročišćavaju kožu. Pogodna za masnu kožu. Dermatološki testirana
SASTOJCI:
AQUA, KAOLIN, BUTYLENE GLYCOL, BENTONITE, GLYCERIN, SODIUM CITRATE, XANTHAN GUM, PHENOXYETHANOL, IMIDAZOLIDINYL UREA, PARFUM, CITRIC ACID, METHYLPARABEN, HELIANTHUS ANNUUS SEED OIL, PROPYLPARABEN, ETHYLPARABEN, ARCTIUM LAPPA ROOT EXTRACT, CI 77891, CI 77491


Trenutna cijena u katalogu je 2,50 KM za 10 ml proizvoda.


Ono sto mogu odmah reci je da ja nisam ljubitelj ovih maski u vrecici jer mi nisu prakticne. Vise volim platiti vise i kontrolisati koliko maske mi treba za jednu upotrebu. Kod ovih maski, kada sam ih koristila, stavila sam debeli sloj na lice. I moram priznati da mi je opet ostalo dosta proizvoda. Da sam bila realna u koriscenju mogla sam ih rasporediti i koristiti jednu vrecicu tri puta ako bih je stavila samo na lice, sto obicno i radim. A to je vec zezancija, gdje ostaviti visak, kako zatvoriti vrecicu, koliko dugo moze stojati otvorena i tako to.


Oriflame - Love Nature - kremasta maska za lice sa zobi
Love Nature kremasta maska za lice sa zobi, me nije odusevila. Ja bih je usporedila s Avon maskom sa shea puterom, imaju isti miris i istu boju. Ova je malo vise gelasta ali prilicno su slicne i isti posao obavljaju na licu. A ako ste citale te recenzije, znate da mi ta maska nije omiljena i da nisam pronasla masku koja njeguje/hidrira kozu a da meni odgovara. Kao sto rekoh, maska je gelasta i kada je stavite na lice, na nekih dijelovima ce biti i providna, ali nije jedna od onih koje se upijaju nego samo stoji na licu. Lice nakon nje je bilo nesto malo mekse, ali nisam zadovoljna cjelokupnim efektom. Fino se isprala s lica, nije ostavila masni trag, ali sam ja opet oprala lice s dodatnom cistilicom, zbog parfema. 


Oriflame - Love Nature - maska za lice s glinom i čičkom
Love Nature maska za lice s glinom i čičkom, jos jedna maska sa glinom i opet drugacija od svih ostalih. Masku sam stavila u nesto debljem sloju ali sam ostavila i neke tanje dijelove. Na kraju kada sam krenula da je isperem, kada je prosao preporuceni period, ova maska nije bila suha. Ni na jednom dijelu se nije sasusila ni najmanje. Nije mi stiskala kozu lica i bila je prilicno ugodna. Jedino nakon inicijalnog nanosenja na jednom suhom dijelu na obrazu malo me je peckala ali je to nestalo prilicno brzo. Mogu reci da mi se ova maska dopala jer nije bila previse agresivna za moju suhu kozu i mogla bih je ponovo kupiti iz tog razloga. Mislim da je dovoljno hidratantna da je ja mogu koristiti na cijelom licu iako imam suhu kozu. Efekat koji sam dobila jeste da je koza bila blago osvjezena, nisam imala nekih problema na kozi da bih vidjela neki veci ucinak. Ali takoder, nakon maske koza nije vristala za hidratacijom, jer je maska nije previse isusila a to je veliki plus za mene. Maska ima miris, ali nije previse napadan, i nekako je svjez ali i cvijetan. Ovo bih kupila ponovo, da imam pri ruci kada zelim ocistiti lice.




Oriflame - Love Nature - maska za lice s glinom i čičkom
Oriflame - Love Nature - kremasta maska za lice sa zobi
Oriflame - Love Nature - maska za lice s glinom i čičkom
Oriflame - Love Nature - kremasta maska za lice sa zobi