Pages

Total Pageviews

Thursday, June 2, 2016

Avon - Nutra Effects - Skin Perfecting MATTE BB krema - Light/Medium



BB i CC kreme su nas napale sa svih strana. Kada se zavrsi tmurna zima i krene lagano proljece svi pocnu pricati o laganoj odjeci i laganim bazama za lice. Tako nam krenu i proce o BB kremama.  Nutra effects linija je konstanstno pracena s nekim nadopunama. Od pecetnih krema za dan i noc sada imamo cijelu liniju za pripremu lica za sminkanje i za skidanje iste. Ja nisam probala dosta toga, ali definitivno mislim da je Nutra Effects Radiance dnevna krema odlicna kao baza za suhu kozu i ima dovoljno visok SPF da mogu biti rahat i kada sunce sija. A uskoro izlazi i ulje za lice, jedva cekam da to probam!

U Radiance liniji takoder postoji i tonirana krema, koju sam naravno morala probati. Na moju zalost za nju kao i za nove BB kreme nema testera. A kako znate mene ja sve volim testirati prije kupovine. Ali dosla sam ja nekako do te kreme i probala je da bih ustanovila da mi ne odgovara. Jer naravno to je tonirana krema a ko ce jos jednu nijansu tonirane kreme praviti za kaspere kao sto sam ja. Na fotografijama ispod mozete vidjeti usporedbe nijansi BB krema i tonirane kreme. Nadam se da ce vam pomoci. Tonirana krema je na prvu bijela ali kada je pocnete razmazivati granulice pogmenta se oslobode  i dobijete boju.
A sada da krenem na same BB kreme. Za njih tvrde mnogo toga i moram reci da sam procitala mnogo recenzija s kojima se nisam slagala.



Na fotografiji mozete vidjeti skoro sve sto Avon kaze da odlikuje ovu BB kremu.

Ja imam matte verziju ove BB kreme, i mislila sam da mi nece odgovarati. Zapravo na prvu sam mislila da je uzasna jer sam do sada imala samo negativno iskustvo s BB kremama. Prvo na kutiji je pisalo matte verzija a ja imam suhu kozu, ali ajde volim nesto malo vise matirajuce proizvode za ljetni period. Sama tubica mi se ucinila kao da je 15 mililitara, odmah sam pomislila prevara!! Ali ne, punih regularnih 30 mililitara je u njoj. Pravo sam se iznenadila . Zatim boja, pomislila sam nema sanse da mi odgovara, previse je tamna nijansa. Istisnula sam malo da ruku i govorila sebi nema sanse i pocela utrljavati. Ali BB krema se stopila s mojom bojom koze. Naprosto je nestala ona inicijala tamna boja i samo ostavila nevjerovatnu barsunastu zavrsnicu na ruci. Tu me je potpuno kupila.
I naravno da jos jednom kazem da sam kasper. Ova light nijansa mi odgovara, samo moram paziti da ne pretjeram s kolicinom. Mislim da ce mi za ljetni period uz malo suncanja biti savrsena boja.  BB krema je dosta tecna i treba paziti da je drzite uspravno, za svaki slucaj. I minimalno stiskati samu tubicu, jer opet, sama BB krema je tecna a nece vam trebati puno proizvoda. Na licu krema se izrazito brzo razmazuje i ima silikonski osjecaj, jednostavno leti preko lica. Nemate osjecaj tezine kada je nanesete, a ni koza nije matirana. Jednostavno je izjednacena i mekana na dodir. Daje minimalno prekrivanje, ali traje prilicno dugo na mom licu.
Zavrsnicu i nacin nanosenja bih usporedila s Luxe puderom u teglici.

Dva nedostatka ove kreme su to da ima nizak SPF i da bi za mene i ova Light verzija u zimskom periodu bila previse tamna. Za sada, kada polako dobijam boju je definitivno ok. Mozda malo toplija nego sto zelim, ali to ce doci na svoje kada dobijem malo boje.
A sto se tice SPF-a mislim da bi neki 30 P+++ bio odlican i ovo bi postala moja idealna podloga za ljeto. Naveli su kako nakon jedne sedmice pomaze poboljsanju izgleda koze, sto je i odlika BB krema, da njeguju i cuvaju kozu. Nisam pretrazivala sastav, ali vjerovat cu tim tvrdnjama. Mislim da bi veci SPF stvarno znacio mnogo, jer svi znamo da je to glavna zastita koze.

Probala sam BB kremu samu na licu, i pristojno se ponasala. Probala sam je i u ulozi prajmera, jer ima taj silikonski osjecaj i fino preko nje klize puderi. Takoder probala sam je i sa Radiance dnevnom kremom ispod i tako mi se najvise dopada, i tako sam mirna jer krema ima veci SPF.
Mislim da za cijenu od 12,90 KM necete pogrijesiti ako izaberete ovu BB kremu. Ako imate suhu kozu kao ja i ako ste prilicno svijetli, a zelite je probati, ja bih joj dala sansu a za one sa masnom kozom, nisam bas sigurna.
Meni je ovo prva BB krema koja mi se dopala i koju mogu koristiti. Svakako preporucujem dodatni SPF ispod nje, posebno ako ste kasperi pa nanosite tanji sloj, jer kolicina kreme koju nanosite utice na visinu zastite koju cete dobiti.

Ako mislite da je ova BB krema previse zahtjevna za vas kao kaspera, bacite oko na novu Anew BB kremu. I njen svatch imate dole na fotografijama, nju trenutno testiram.

PS; Dobila sam informaciju da se sada moze poruciti tester light verzije Nutra Effects BB kreme, regularne i matte verzije! : )

Avon - nutra effects - Skin Perfecting MATTE BB krema - Light

Avon - nutra effects - Skin Perfecting MATTE BB krema - Medium

Avon - nutra effects - Skin Perfecting MATTE BB krema - Light/Medium







Avon - nutra effects - Skin Perfecting MATTE BB krema - Light/Medium





PR* Avon - nutra effects - Skin Perfecting MATTE BB krema - Light/Medium