Pages

Total Pageviews

Thursday, June 2, 2016

Avon - GEL SHINE - Wine and Dine Me


Avon - GEL SHINE - Wine and Dine Me

Avon - GEL SHINE - Wine and Dine Me

Avon - GEL SHINE - Wine and Dine Me

Avon - GEL SHINE - Wine and Dine Me

Avon - GEL SHINE - Wine and Dine Me

Avon - GEL SHINE - Wine and Dine Me

Avon - GEL SHINE - Wine and Dine Me


Avon - GEL SHINE - Wine and Dine Me
Avon - GEL SHINE - Wine and Dine Me


Wine and Dine Me je jedna bogata boja crvenog vina. Nazalost za ovu boju je potrebno dva sloja da se dobije ta tamna, pa skoro crna boja. Ali opet vidim i kako je fina i bogata crvena koju dobijete u jednom sloju ovog laka. Meni je ovo vise zimska boja laka, ali definitivno je boja koju volim da nosim, i nije mi problem prosetati se s njom i u ljetim danima.

Nail art koji sam radila s ovim lakom je opet jednostavan. Kombinovala sam zlatnu uz ovu boju vina. Mislim da je to idealna kombinacija. Ja sam imala samo zlatna srculenca pa sam to stavila na jos vlazan drugi sloj laka, i na to sve stavila dva sloja zavrsnog laka. Mislim da je potrebno dva sloja jer je plasticno srce prilicno debelo na noktu, pa ce ga dva sloja laka preko bolje drzati na mjestu.


PR* Avon - GEL SHINE - Wine and Dine Me