Pages

Total Pageviews

Thursday, June 2, 2016

Avon - GEL SHINE - Emerald City


Avon - GEL SHINE - Emerald City


Avon - GEL SHINE - Emerald City - jedan sloj

Avon - GEL SHINE - Emerald City - jedan sloj

Avon - GEL SHINE - Emerald City - dva sloja


Avon - GEL SHINE - Emerald City - dva sloja

Avon - GEL SHINE - Emerald City

Avon - GEL SHINE - Emerald City


Avon - GEL SHINE - Emerald City


Emerald City jedna bogata zelena boja. Moram reci da ga aparat nije uhvatio u stvarnoj boji. Realniji je u katalogu. koja ironija :). Lak je odlican i u jednom sloju, a ja necu mnogo da komentarisem boju jer nisam ljubitelj zelene, ali nekako mi se ova boja cini finom... Citronized mi je definitivno primamljivija boja od ove. Dobro razmislite koju naruciti ako volite zelene.

Nail art koju sam uradila je s vodenim naljepnicama. Izabrala sam zlatne jer se odlicno slazu uz ovu zelenu iako to nije tako na fotografiji. Boja koju daje ovaj zeleni lak je ustvari boja Bozicne jelke, mislim, to je na sto mene podsjeca, a uz tu boju u mojoj glavi odlicno ide zlatna. Ono sto sam uradila jeste da sam isjekla naljepnice na sitne dijelove, stavila par sekundi u vodu a zatim na nokat. Nisam htjela da budem precizna s njima, jer mislim da nekada zlatna izgleda previse fancy, a to nisam htjela u ovom nail artu. Tako sam s  neravnomijerno poredanim zlatnim naljepnicama, ovaj nail art izgleda malo edgy. Preko svega sam stavila jedan sloj zavrsnog laka i to je to.


PR* Avon - GEL SHINE - Emerald City