Pages

Total Pageviews

Saturday, April 2, 2016

Lamaruž - Hidrolati i Serum Smilja





Pa bilo je i vrijeme za post o Lamaruz proizvodima.

Na Lamaruz kozmetiku sam slicajno naisla jednom prilikom dok sam u apoteci kupovala ulje jojobe. Hidrolat je bio izlozen u staklu i kada sam ga ugledala nisam mogla izaci vani a da ga ne ponesem. Tako da sam kupila hidrolat smilja.

Kada sam stigla kuci brzo sam se bacila na google da mi kaze ko je Lamaruz zapravo. Na svu srecu brzo sam ih pronasla na njihovoj stranici ovdje. Ali opet nisam pronasla ono sto me najvise zanimalo sastav proizvoda /ingrediens jer to nije naznaceno na proizvodi a nije navedeno ni na stranici. Da, pise tamo da je to hidrolat smilja i sve je to ok ali ja hocu sastav s dvije tacke i latinski naziv i sve sto  sleduje. Nije da sam strucna s tim, nego to je nesto cime se vodim kada zelim da znam kakvo je sto i od cega je sto.  Nakon tog razocarenja pronasla sam FB stranicu na kojoj sam s minimalno nade poslala poruku, i zamolila ih da mi objasne o cemu se radi. Jako mi je drago sto sam dobila brz i konkretan odgovor i na to i na sva moja popratna dosadna pitanja. I mnogo im hvala na tome. Jer da nije bilo toga ja bih sigurno potrosila proizvod ako necemu valja i potrazila nesto drugo.




Naime, nakon sto sam se uvjerila da je to pravi hidrolat smilja bila sam sretna i nastavila da ga koristim. Ocarao me!  Tako fino osvjezava i omeksava kozu da je to nevjerovatno. Posebno ako imate naviku da lice samo zasipate uljima, hidrolat dode kao kisa na sparnom ljetnom danu. Uzasavajuce dobro.  Ja sam bocicu od 200 ml potrosila za dvije sedmice, kao pravi ovisnik. A kako hidrolat ima prilicno intenzivan, jak i primjetan 'travkasti' miris dok ga stavljate, drugi put sam odlucila dati sansu lavandi.



Hidrolat lavande je nesto jeftiniji od prethodnog. Ali ni on nema onaj miris kojem sam se nadala. Mislim, sinteticki miris koji nam namecu u vecini proizvoda danas. Ustvari meni licno miris nije bitan, nego ukucani su se bunili da smrdi. Lavanda za mene nije bila dovoljno impaktna, primjetno mi je falilo smilje. Jer tu sam primjetila razliku da mi poslije smilja koza imala kao neki sloj njege i hidratacije. Dok je lavanda, pa skoro isusila moju kozu. Ali i nju sam potrosila jer samo je koristila kao sprej nakom svih krema i ulja. I tako se taj hidrolat pokazao kao ok. Ali mislim da bi mi u ljetnom periodu odgovarao odlicno, tako da cu mi ponovo dati sansu.




Slijedeci odlazak u apoteku, trazila sam smilje, i naravno nije ga bilo. Koja ironija imali su samo po jednu bocicu svakog hidrilata i ja sam kupila prethodna dva i ostao je samo jedan, hidrolat kadulje. Pa morala sam ga probati, da zatvorimo krug. Prvo, moram i sama priznati da smrdi. Taj 'miris' cu opisati kao 'upitan', 'problematican', jer mislim da se vecini ne bi svidio. Ali opet smrdi samo dok spricate po licu, pa nestane za minutu. I jedino ako neko ulazi u prostoriju gdje je to prskano primjetit ce taj neki neugodan miris i to se zadrzava minut-dva. Da se opet razumijemo, cijelu bocicu sam potrosila. Bio je odlican, cijema mu je ista kao i kod smilja, ali moje srce je ostalo sa smiljem.

Na fotografijama mozete vidjeti za sta se preporucuje koji hidrolat.  Ja jos mogu dodati da su bocice super i cijena, za kvalitet stvarno nije previsoka. Ja se nisam pokajala sto sam kupila. Problem koji sam imala s jednim od hidrolata jeste to da pumpica nije pravilno radila. Dok kod onog koj je radio daje finu sitnu maglicu, jako sitne kapljice preko cijelog lica.

Takoder, od Lamaruza sam morala probati i serum od smilja. Cijena mu je 22.50 KM u apoteci u kojoj sam kupovala i hidrolate. Imali su jednu bocicu i ulje nije bilo u kutijici, ali sada nisam sugurna da li je imalo zastitnu foliju, zaboravila sam. Opet, tu nije bilo sastava i mislim da je trebala biti kakva takva kutija za taj proizvod, jer u apotekama dosta stvari stoji pod jakim osvjetljenjem.



Kontaktirala sam Lamaruz opet preko FB stranice i doznala da je ovo macerat smilja u maslinovom ulju. Ja koristim cetiri kapljice u svojoj nocnoj rutini i odlicno mi je. Prilicno je bogato i treba mu vemena da se upije ali koza ujutro je vidno ljepsa i meksa. Moram ga testirati u ljetnim danima na preplanuloj kozi, jer navodno tu se najbolje pokazuje, pa cu vam javiti utiske. Koristim ga tek nekih mjesec dana, i mislim da je prerano da dajem neke stroge zakljucke. Meni se za sada dopada i jedino je ulje koje trenutno koristim za nocnu njegu lica.

Moram reci da ulje dolazi u zatamnjenoj stakmenoj bocici sa pipetom, koja finkcionise odlicno. Jedini problem imam sa samom naljepnicom na bocici koja se pocela odljepljivati jer je ulje skoro skroz unistilo i nije tako fina za fotografije kao sto i sami mozete vidjeti.

Ono sto mogu reci za kraj, jeste to da cu sigurno nastaviti kupovati hidrolat, a zanimljivo mi izgledaju i neki od sapuna. Jedini problem je u tome je sto proizvodi nisu dostupni. Apoteka u kojoj kupujem je imala mali izbor i svaki put strepim hoce li ih imati ili ne.  Njihovu web stranicu mozete pronaci ovdje, i vidjeti sta jos imaju u ponudi. 

Ja jedva cekam da potrosim tonik koji trenutno imam na testiranju pa da uzivam u hidrolatu smilja. Drago mi je sto su ovo domaci proizvodi i nadam se da ce u skorije vrijeme biti dostupani svima koji zele uzivati u njima!


Mozete ih pronaci u Ibn Sina apotekama i
Šareni Butik -Importanne cenar i na njihovoj FB stranici link