Pages

Total Pageviews

Monday, March 24, 2014

e-bay kistovi part II














Eh u ovom dijelu su tri kista;
Prvi kist sam prvo htjela naručiti zasebno jer sam mislila (gledajući sliku na e-bay stranici ) da je savršen za to, srećom set je stigao prije. Ovaj kist je meni definitivno prevelik za rumenilo, ali zato je savršen za precizno nanošenje kamenog pudera. Ja nisam ljubitelj kamenig pudera jer imam suho lice, ali ljeti stvarno pomaže da makeup ostane postojan tokom dana. Kist je jako mekan i pokupi doboljno pudera, odličan je. 17- 18 cm je dug a od toga oko 3,50 cm su dlačice. Nije klasično okrugao, nemam pojma kako sad da objasnim taj oblik, ali vidi se iz fotografije. I tako oblikovane dlačice savršeno fiksiraju korektor,odnosno prekriju taj prostor ispod očiju a neće se mješati sa rumenilom.

Drugi kist sam odma nakon pranja upotrijebila za nanošenje maske od prirodne gline, i razočarala sam se. Svu je glinu upio i jedva sam je uopšte stavila na lice. Probala sam ovaj kist i za nanošenje tečnog pudera, tu se pokazao dobar, mekan, nije ostavljao nikakve linije OK, više sam zaljubljena u ove druge kistove tako da mi nije zanimljiv za korištenje u tu svrhu. Ali, sada ovaj kist koristim za nanošenje hajlajtera, odličan mi je za to, bolji je od ostalih flafi kistova jer tačno stavi hajlajter gdje želim nema igranja po licu. Samo lagano na špic stavim hajlajter i divota.

Treći kist me iznenadio, mislila sam da će biti manji,jer mislila sam ga koristiti za blendanje krem sjene, ali je prevelik za to. Pa sam onda ga počela koristiti za blendanje korektora za što je odličan. A nakon toga sam jedan dan s njim stavila krem rumenilo e to je bilo divno, odma sam pomislila da moram kupiti još dva! : ) jednostavno je savršen za moje obraze jer su manji i tako je lako rukivati s njim. Dug je nekih 15 cm, a dlačice su oko 2cm... ja moram reći da je on moj fejvrit. : )