Pages

Total Pageviews

Saturday, March 15, 2014

Bourjois - Rouge Edition Lipstick 11

Bourjois - Rouge Edition Lipstick 11
Bourjois - Rouge Edition Lipstick  je jedan od ruževa koji je izašao prošle godine. Ova linija sadrži 18 nijansi ruževa, naravno kod nas nisu stigle sve ali ih je stiglo dosta. Bourjois kaže da ruž sadrži ekstrakt orhideje, boja je postojana i sjajna, i još svasta nešto.

Kao što vidite ja sam izabrala boju pod borojem 11 koja ima i naziv - Fraise remix jedna je iz linije pink - koralnih nijansi. Boja je intenzivna, nekako neonska koralno-pink boja. Ostale boje isto imaju i brojeve i nazive, sto je fino. Neko lakse pamti brojeve a neko nazive.

Ruž dolazi u crnom plastičnom pakovanju, te izgleda fantastično, još jedan plus na to je što se nijansa ruža vidi na donjoj stranu pakovanja te ih je lahko upecat u torbici. Također sigurni ste da se neće otvoriti jer poklopac klikne pri zatvaranju.

Jedna od stvari koja mi se ne dopada jeste miris, i okus ruža. Nekako mi se čini da osjetim previše hemikalija u njemu, definitivno je blaži od Velvet ruževa, o kojem ću uskoro pisati ali je definitivno neugodan, neće se osjetiti stalno na usnama, al ako malo ruža dospije u usta...

A sad o boji, boja će prekriti ravnomjerno i u jednom nanosu vašu boju usana. Ruž je kremast i jako ugoran, ima fin odsjaj ali i dosta boje. Nije praviše kremast da ostavlja previše boje, to je definitivno prednost. Boja se definitivno preslikava, ali ostane stejn, koji usnama daje svježinu i ravnomijerno se briše, neće se desiti da izgledate kao čudak sa ružem samo na rubovina usana.

Ova boja je odlična za ljeto i jedva čekam toplije dane da uživan u suncu i ovoj predivnoj boji, iako je ova nijansa nešto intenzivnija, odlično se slaže sa Bourojis kremastim rumenilom o1, i na to dodate malo maskare i izgledate svježe odmorno i veselo.

I da Bourjois kaže da hidratiziraju 10h, - valjda to znači i da traju toliko dugo-  ja sam sa svojim izdržala najviše 4-5h  i nakon toga je skroz nestao, ali bio je ugodan na usnama dok je bio tu, i nije ostavio sune suhim, ni ispucalim. Još jedna stvar je to da ovaj ruž nije za nošenje ako imate već ispucale usne, jer to se vidi odma kada ga stavite, ali možete pokušali sa pilingom i onda kada ga stavite bude savršen.

Eh još cijena, ruž košta oko 23 KM nisam sigurna jer sam ga davno kupila, to ću da pogledam sutra pa da tačno stavim cijenu. Za mene, 20 KM za ruž je jako puno novca, iako mislim da je ovaj ruž dobar, meni je jako drag, dobra je boja, postojanost, ugodan je, ali cijena i miris nisu baš tako dobri, bar za mene.

Bourjois - Rouge Edition Lipstick 11

Bourjois - Rouge Edition Lipstick 11

Bourjois - Rouge Edition Lipstick 11

Bourjois - Rouge Edition Lipstick 11

Bourjois - Rouge Edition Lipstick 11 - nakon brisanja

Bourjois - Rouge Edition Lipstick 11