Pages

Total Pageviews

Sunday, March 30, 2014

e-bay kistovi part III

Evo i zadnje grupice kistova iz ovog seta od 11.
Na ovim zajedničkim fotografijama vidite samo četiri jer sam peti zaboravila, al ima ga na pojedinačnim fotografijama.

Nemam nešto puno reći o njima, sasvim su OK, jedino me razočarao ovaj za blendanje nekako su dlačice previše duge, ja sam namjeravala da ga koristim za pregib oka al on se samo nekako uvrće po oku, nikakve kontrole s njim, ali za generalno blendanje nije loš. Bolji mi je od essence kista jer mi je taj previše grub za oko.
Tako da sam ovaj koso sječeni koristila za pregip, on je dosta gust i fino to sve izblenda. U nedostatku kistova koristim ga i za blendanje korektora, tu nije savršen, ali posluzi.

Ovaj šiljasti je jako fin za nanošenje i blendanje ispod oka, također za dodavanje boje u pregib oka.
Koso sječeni za obrve ili za lajner nisam koristila tako puno jer nije mi potreban za obrve, a za lajner je ok, nije previše flafi, onako je čvrst i nisu mi se dlačice odvajale sasvim OK. Manji je od Ovnak starog kista ali je malo veći od Ovnak novog kista.

I zadnji pljosnati kist, njega koristim za nanošenje sjenila preko cijelog kapka, brzo i fino prekrije sve, i kako nije ravno sječen lijepo posluži i za hajlajter u unutrašnjem dijelu oka. Pokušala sam ga koristiti i za ruž, pa malo mi je prevelik za to.
Kistovi su dugi oko nekih 16 cm, a onaj kist za blendanje što leti na sve strane ima dlačice duge oko 2 cm.
Eto to su oni  kopije everydayMinerals kistova, meni su sasvim OK i uživam igrajući se s njima.
evo i par linkova:
1 , 2 , 3 , 4 , 5











ovnak novi kost - e-bay kist - ovnak stari kist