Pages

Total Pageviews

Friday, March 21, 2014

Bourjois- Rouge Edition Velvet 04 Peach Club



Bourjois-  Rouge Edition Velvet 04 Peach Club
Bourjois-  Rouge Edition Velvet 04 Peach Club je ruž iz nove linije Bourjois ruževa. Kako Bourjois kaže ovo je revolucionarna nova mat formula koja ne suši usne, lagana je za nositi i traje čak 24h. Spužvasti aplikator je savršeno mekan i nanosi boju ravnomijerno. Obogaćen je uljima i daje osjećaj druge kože, po svemu ovome može se reći da je savršen. Linija sadrž šest nijansi ruževa, od nude, punk, pa do tamno crvene.

E sad šta sam ja zaključila o ovom ružu;
Bočica u kojoj dolazi je savršena, mala i praktična, iste je veličine kao i ruž iz Rouge linije,  u bočici dođe 6,7 ml proizvoda koji nakon otvaranja traju 12 mjecesis što je sasvom OK.

Spužvasti aplikator nije previše dug tako da daje dosta kontrole i ravnomijerno možete razmazati ruž. Pri prvom nanošenju boja je nešto slabija tako da se morate vraćati u tubu po još ruža bar dva puta, da postignete idealnu prekrivenost i boju koju želite ( ako ciljate na boju koja se vidi u tubi).
Moja nijansa je 04 koja mijenja svoj izgled zavisno od jaćine sunca, trenutno izgleda breskvasto, na jarkom suncu je koralna, a navečer je neka neutralna, skoro krem boja. 

Tekstura ovog ruža je divna, jednostavno klizi po usnama, mogla bi ih mazati ovim ružem po cijeli dan. Iako kažu da sadrzi ulja, meni ova tekstura nekako više vuče na neku silikosku strukturu baze za lice. Boji treba nekih 10 minuta da se potpuno osuši, ako stavite više riža, trebat će i više vremena da se dode do onog matte izgleda. 

Kada ruž postane matte, nestane sjaj naravno, ali usne neće biti suhe. Ja sam stavljala ovaj ruž na usne kada su mi bile jaaako suhe i htjela sam vidjeti šta će se desiti, i iznenadila sam se, ruž je bio kao balzam, usne nisu ispucale niti sam osjetila da su više bile zateglute i grube... što je diivno. 

Kada se ruž osuši preskikavanje je minimalno. Ako planirate jesti, ruž će se izbrisati da unutrasnje strane usana, ali opet ostane i dosta stejna. Možete vidjeti dole na slikama kako je izdržljiv i koliko se preslikava. Meni nije trajao 24h jer ga nisam nikada toliko dugo nosila, ja bih rekla da može izdrzati nekih 5-6h ako niste nista jeli i ostat će ona prava boja koju ste i nanjeli, a ako planirate jesti, onda ostanete sa stain efektom koji može izdržati i do kraja dana.
Ruž možete staviti, npr na samo one dijelove na kojima se izbrisao, neče biti nikakvih provlema jer se lijepo razmaže.

Na kraju dana kada umijem lice i skinem šminku ostane blagi stain od ovog ruža kojeg moram skinuti uljem.
Moram dodati i komentar na miris, koji je prve dvije sedmice bio užasan, ja bi to opisala kao da smrdi na topljenu plastiku, ako ste to ikada pomirisali, znate da je grozno. Definitivno i sada ima neki miris ali je nešto normalniji. Jeste da se taj miris osjeti samo pri nanošenju ruža i nema nikakav ružan okus ali stvarno je grozan.

Cijena, opet je visoka, preko 20KM, bile su i neke akcije, ko može čekati neka proba. 
Ovaj ruž stvarno treba probati i uživati u njemu. Ko voli matte ruževe onda obavezno mora imati i ovaj jer je savršen. Zamjerka mi je miris a veliki plus je to minimalno preslikavanje i to kako je ugodan za nositi. Ja bih nabavila još par boja iz ove linije, al mislim da ću morati pričekati neko sniženje.

Bourjois-  Rouge Edition Velvet 04 Peach Club

Bourjois-  Rouge Edition Velvet 04 Peach Club - nakon jednog preslikavanja

Bourjois-  Rouge Edition Velvet 04 Peach Club - nakon jednog preslikavanja

Bourjois-  Rouge Edition Velvet 04 Peach Club - nakon dva presikavanja
Bourjois-  Rouge Edition Velvet 04 Peach Club - nakon tri preslikavanja


Bourjois-  Rouge Edition Velvet 04 Peach Club - nakon četiri preslikavanja

Bourjois-  Rouge Edition Velvet 04 Peach Club
Bourjois-  Rouge Edition Velvet 04 Peach Club

Bourjois-  Rouge Edition Velvet 04 Peach Club