Pages

Total Pageviews

Monday, March 31, 2014

e-bay False Eyelashes 218

Ove umjetne trepuše su još jedna od stvari koje sam naručila s BuyinCoins, e-bay ih isto ima tko da..

Kutija je došla čitava nije oštećena, ali jedan problem je to što je sam bila zalijepljena sa strane nije imala celofan, nekako mi to nije bas :/  al poprskala sam ih alkoholom i bacila sam se na probanje.

Na fotografijama je iskustvo kada sam prvi put u životu stavila umjetne trepuše i uopšte nije bilo teško malo sam mogla bolje staviti al eto... imam još dosta trepuša da se naučim.
Uz ove trepuše morate kupiti svoje ljepilo, ja sam našla najjeftinije Fing'rs ima mali kist i kada premazujete trepuše bude neke plavkaste boje, a kada se osuši, skoro je providan, meni je dobar.

Trepuše su odlične nosila sam ih par puta po jedno 3-4h i nisam imala nikakvih problema nikako se ne osjete. Par ljudi mi je pohvalilo trepuše a kada sam rekla da su umjetne pravo su se začudili kako su prirodne. : )

Kao osoba koja je s ovim trepušama prvi puta ušla u taj svijet, meni su one odlične, lagane za staviti, nisu tako primjetne i nisu teške, a veliki plus je i to što su jeftine, ja ću definitivno naručiti još ovih divota!








već korištene trepuše




oko sa maksarom, bez trepuša