Pages

Total Pageviews

Sunday, October 9, 2016

Avon - BB 7 in 1 Nail Colour - Caring Creme

Avon - BB 7 in 1 Nail Colour 

Nisam imala namjeru pisati ovu recenziju ali sam nakon nekoliko dana testiranja shvatila da moram. Zapravo ovo je jedan lak koji je je strasno razocarao. Nadala sam se da ce biti odlican i poseban ali se pokazao bas lose.

Lak dolazi u klasicnoj bocici kao i ostali Avon lakovi. Sadrzi 10ml proizvoda i boju koju sam ja testirala jeste Caring Creme. Cijena ovog laka je ......

Avon je bas nahvalio ove lakove;

Our full colour BB nailwear gives you 7 amazing benefits in 1. 10ml.
Creamy, flawless colour.
Built-in base coat.
Increases nail strength by up to 72%.
UV filter to prevent yellowing.
Smooth nail ridges.
Colour and care.
Protects nails.
Cover imperfections


Ono sto vam ja mogu reci za njega jeste da me je razocarao odmah s bojom jer nije ni slicna onoj iz kataloga. Druga stvar koja me bas razocarala jeste cetkica. Cetkica na ovom laku je tanka i jako je tesko raditi s njom, jer je lak u drugom sloju prilicno gust i tezak za rasporediti ravnomijerno. Prvi sloj nije prolazan, jer je boja neravnomijero rasporedena i providna.  Razocarana sam i jakim i neprijatnim mirisom ovog laka, koji traje sve dok se ne osusi u potpunosti.

Na noktima mi je trajao dva dana, ali to mu necu uzeti kao zamjerku jer trenutno imam problema s noktima koji se listaju.

I to je to, ja stvarno nemam nista pozitivno reci za ovaj lak, ako neko bude imao bolje iskustvo neka mi javi. A bas sam se razocarala tankom cetkicom jer skoro svi novi brendovi unapreduju cetkice i formulacije da nanosenje laka bude u jednom potezu, a sa ovom cetkicom Avon se vratio daleko u proslost. Nisam ga testirala toliko dugo da bih vam mogla reci da sam potvrdila da ne ispunjava sve tvrdnje, ali mogu vam reci da ja necu kupovati druge boje i ovaj lak nema moju preporuku.


Avon - BB 7 in 1 Nail Colour - jedan sloj laka

Avon - BB 7 in 1 Nail Colour - jedan sloj laka

Avon - BB 7 in 1 Nail Colour  - dva sloja laka

Avon - BB 7 in 1 Nail Colour - dva sloja laka

Avon - BB 7 in 1 Nail Colour - dva sloja laka

Avon - BB 7 in 1 Nail Colour 

Avon - BB 7 in 1 Nail Colour