Pages

Total Pageviews

Monday, October 17, 2016

Golden Rose -Longstay Liquid Matte Lipstick- 09 - 04 - 05 - 03 - 10 - 08





Do sada ste sigurno culi za Golden Rose matte ruzeve, ja vam samo danas zelim potvrditi da ih i ja volim i preporucujem.

Nisam uslikala samo pakovanje ruza, jednostavno sam zaboravila. Dodat cu ga naknadno kada budem dodavala jos nijansi ruza. Ali mogu vam kazati da je plasticno i prakticno. Ruz nanosite uz pomoc spuzvastog aplikatora koji je ravan s obje strane i kada ga izvadite iz pakovanja, sadrzi taman dovoljnu kolicinu proizvoda da se necete morati vracati nazad po jos.
Ovo je prilicno bitno, jer ako stavite previse debeo sloj ovog ruza, on ce izgledati ruzno, a jos ruznije ce spadati. Takoder, moram naglasiti da je pri nanosenju prilicno tecan, i nece se instantno pretvoriti u mat zavrsnicu. Daje vam dovoljno vremena da fino nanesete ruz.
Takoder je bitno da kada nanesete ruz, ostavite ga na miru par minuta, da se skroz setuje. Ako iz nekog razloga sastavite usne dok je jos mokar, moze se desiti da se ruz neravnomijerno pocne kidati/ razvlaciti s usana.

Ja sam ruz bez problema nanosila direktno sa aplikatorom, sve boje su prilicno intenzivne tako da zahtijevaju malo vise paznje. One manje greske mozete odmah obrisati prstom, ali morate biti brzi i spretni.

Ruzevi imaju blagi miris vanilije i moje usne nisu bile pretjerano isusene nakon nosenja ovih ruzeva.  Na mojim usnama ruzevi traju prilicno dugo, preko 4h, ako izbjegavam jelo. Na casi se preslikavaju minimalno, i to samo unutrasnji dio usana, koji je inace vlazan i lakse se skida. Ruz, kada ga ja nosim, prvo se polako gubi s unutrasnjeg ruba usana, ali moze se popraviti s dodatnim slojem. Jedini problem kod ovog ruza jeste to da ce vam biti potrebno ulje ili dvofazni skidac sminke da ga skinete. Ja ga nisam uspjela skinuti micelarnom niti vlaznim maramicama. 

Ja imam cetiri boje, jednu vam danas nisam prikazala ali cu naknadno ubaciti fotografije. Za cijenu od nekih 7,50 - 8,00 KM su prilicno jeftini i odlicni ruzevi. Ja ih definitivno preporucujem, ali dobro pripazite pri odabiru boja, jer su boje u bocicama dosta neutralnije od stvarne boje ruza kada ga stavite na usne. Pretrazite blogove za swatch prije kupovine.

NEW;
Stigle su mi i nove boje Golden Rose ruzeva pa sam i to uslikala. Naravno, moram reci sada da mi je 03 jedna od najdrazih boja jer je odlicna za svaki dan, a boja 08 je nesto losija od ostalih koje sam probala i nikako nece da se nanese ravnomjerno. Ali opet moram reci da je tako neonska i posebna da cu je opet sigurno nositi cijelo ljeto! : )

Takoder za vas imam i kod za 10 % popusta na Golden Rose stranici, samo ukucajte mela e canella kada budete kupovale tamo i imate popust! Pozurite jer kod ce biti validan samo mjesec dana!

Link za Golden Rose stranicu - tu
Link za ruzeve - klik

Golden Rose - Longstay Liquid Matte Lipstick - 09


Golden Rose - Longstay Liquid Matte Lipstick - 09

Golden Rose - Longstay Liquid Matte Lipstick - 09

Golden Rose - Longstay Liquid Matte Lipstick- 04

Golden Rose - Longstay Liquid Matte Lipstick - 04

Golden Rose - Longstay Liquid Matte Lipstick- 04

Golden Rose -Longstay Liquid Matte Lipstick- 05

Golden Rose - Longstay Liquid Matte Lipstick - 05

Golden Rose - Longstay Liquid Matte Lipstick- 05

Golden Rose -Longstay Liquid Matte Lipstick- 03

Golden Rose -Longstay Liquid Matte Lipstick- 03

Golden Rose -Longstay Liquid Matte Lipstick- 03


Golden Rose -Longstay Liquid Matte Lipstick- 10

Golden Rose -Longstay Liquid Matte Lipstick- 10

Golden Rose -Longstay Liquid Matte Lipstick- 10

Golden Rose -Longstay Liquid Matte Lipstick- 08

Golden Rose -Longstay Liquid Matte Lipstick- 08

Golden Rose -Longstay Liquid Matte Lipstick- 08

Golden Rose -Longstay Liquid Matte Lipstick


PR* Golden Rose -Longstay Liquid Matte Lipstick- 03 - 10 - 08