Pages

Total Pageviews

Wednesday, October 5, 2016

Rimmel - Lasting Finish Kate Moss Lipstick 15 Year - My Nude 55



Danas vam pisem o jednom relativno novom ruzu, moram recu da se Rimmel jos jednom pokazao kao brend koji zna napraviti dobar ruz.

Ovaj ruz je iz posebne linije Rimmel London Lasting Finish by Kate 15 Year Collection. Izbacili su liniju od  sest ruzeva u kojoj ima tri nude i tri crvene nijanse. Ja za danas imam da vam predstavim samo My Nude nijansu. Rado bih vam predstavila sve, ali ako mognem, nabavit cu bar jos jednu boju. Rimmel nam svakako sprema novu liniju matte ruzeva, za to se spremam trenutno!

Ruz dolazi i prelijepom rose gold pakovanju s Kate natpisom u crvenoj boji. Mislim da je bas pun pogodak i pravo trendi. U pakovanju dolazi 4 grama ruza koji nakon otvaranja traje 30 mjeseci. Cijena je oko 6KM kako se sjecam. Poklopac fino klikne pri zatvaranju i ruz ima onaj klasican rimmel miris.

Formulacija ovog ruza je izuzetno kremasta. Ruz ima dobru pigmentaciju i dosta se sija na usnama. Sama trajnost je dosta dobra. Boja ruza se prilicno lako preslikava  ali ostavlja i stain na usnama. Sam izgled tog zavrsnog staina moze biti malo neuredan ali dok protrljate usne, ruz se opet razmaze i ravnomijerno prekrije cijele usne, kao i vecina kremastih ruzeva. Usporedila bih ga s Farmasi Rouge linijom s tim da mislim da je ovaj za mrvicu trajniji od nje.

Ja volim nude nijanse koje su vise neutralnije i mislim da je ovo najneutralnija u kolekciji. Jedna je malo svijetlija dok je druga nesto smedkastija i tamnija. S druge strane varijacije crvene su zaista lijepe ali kako nisam probala njih necu komentarisati nista, osim da imaju finu pigmentaciju kada sam ih probala na ruci.



Sve u svemu mislim da je odlican ruz i zao mi je sto vam predstavljam samo jednu boju, a zao mi je i sto ste ovako dugo cekali na recenziju. Novi ruzevi su na vidiku a mat kolekciju vec sutra trazim po radnjama i javim utiske sto prije, nadam se da me mat ruzevi nece razocarati!