Pages

Total Pageviews

Monday, April 3, 2017

Avon - Kistovi - Univerzalna cetkica za lice - Cetkica za rumenilo - Cetkica za ruz za usne - Dvostrana cetkica za obrve - 2u1 cetkica i aplikator za sjenu


Avon polako u svojim katalozima predstavlja novu liniju kistova. Ovaj put su se stvarno potrudili i imaju raznovrsne kistove. A danas cu vam pisati o pet novih i jednom starom, kojeg sam zaboravila ranije spomenuti. :) 



Univerzalna cetkica za lice - 16,4 x 2,50 cm - (16 KM ) 9,90 KM -  ( 3 cm duzina dlacica )

Ajde da krenem s najnovijim kistom, a to je zapravo bockalica. Kada sam ovaj kist ugledala u katalogu, znala sam da ga moram probati. Zamisljala sam da ce ovaj kist biti nesto kao ELF small stipple brush. Ali nije, zapravo nije mi se dopao. Za bockanje, odnosno nanosenje tecnog puder je previse bockast, bode me po licu. A nije ugodan ni za nanosenje kremastog rumenila. Malo bolje radi sa praskastim proizvodima, s kojima ne morate da bockate lice. Tako da je iskoristiv za nanosenje kamenog pudera, rumenila i bronzera. Fino izblenda sve ivice, jer ima dlacice na dva nivoa. Bijele dlacice na vrhu su nesto rijede dok su donje nesto gusce. Tako da imate blendanje na dva nivoa.




Cetkica za rumenilo - 17,4 x 3 cm - (16 KM ) 9,90 KM  - (4 cm duzina dlacica) 

Drugi kist je opet kist za lice, ovaj put za nanosenje rumenila. On mi se dopao. Prilicno je lijepo sjecen u polukrug, tako da vrhom mozete nanijeti rumenilo i lagano izblendati ostalim dlacicama. Lijepo moze koristiti i za nanosenje bronzera. Ovaj kist su odlicno napravili i mislim da cu bas dugo da ga kositim.




Cetkica za ruz za usne - 11 cm - ( 11 KM ) - 7,90 KM - ( 1 cm duzina dlacica )

Grozan kist. Moram to reci na samom pocetku jer mi je ovaj kist upropastio post o tecnim ruzevima, slikala sam ih 2h i napatila se i sve fotke su bile uzasne. Kist ne nanosi ruz ravnomijerno i previse je uzak a dlacice previse duge. Mnogo se uvija po usnama, a malo posla obavlja. Morate vise puta preci isti dio usne, a onda u slucaju tecnih mat ruzeva, nastanu ruzni debeli slojevi uzasa. Lijepo je to sto se prakticno moze sklopiti i nositi u torbi, to mi se dopada. Ali generalno ovaj kist nema moje preporuke.




Slijedeca dva kista su dvostrani kistovi:
Dvostrana cetkica za obrve - 16,3 x 1 cm- ( 8 KM ) - 5,90 KM ( o,5 cm dlacice - 2,50 - cetkica za obrve) 
2u1 cetkica i aplikator za sjenu - 15 cm - ( 8 KM ) - 4,50 KM ( o,9 cm dlacice - o,3 spuzvica )

Iskreno nisam bas ljubitelj takvih kistova, ali opet razumijem da mogu biti izrazito efikasni. Tako se pokazao ovaj dvostrani kist za obrve. Jedna strana je odlicna za rascesljavanje obrva dok je druga super za brzinsko popunjavanje obrva. Ja licno, rijetko popunjavam obrve, ali kako koristim ovaj kist za cesljanje obrva koje je obavezno, tako i  sve cesce bacim malo i boje u svoje obrve. Takoder, kist sa dlacicama moze posliziti za razmazivanje sjenila/ olovke na donjem kapku, mada za taj posao preferiram Flormar kist jer je meksi.
Drugi dvostrani kist je zapravo 2u1 cetkica i aplikator za sjenu. I on mi se nije dopao. Strana na kojoj su dlacice je prilicno kratka i debeljuskasta. Za nanosenje sjenila preko cijelog kapka trebat ce vam dosta vremena, ali dobro posluzi za stavljanje boje na odredeno mjesto. Za tu namjenu definitivno preferiram druge kistove. Druga strana kista je okrugli spuzvasti aplikator. Nekada ga koristim za stavljanje hajlajtera u ugao oka ili za razmazivanje olovke. Mislim da i ovaj kist mozete preskociti.






I na kraju bonus kist, njega bas dugo imam i slabo koristim. Nisam mogla pronaci puni naziv ovog kista, ali mozete ga prepoznati po obliku i po cijeni oko 3,50 KM. ( 0,4 cm dlacice  - 16,3 cm duzina kista ) Ovaj kist je prilicno ostar posebno ako ga koristite kao ja za ugao oka kada stavljate hajlajter. Dlacice su mu prilicno duge, pa ako s njim stavljate sjenilo na donji kapak, sigurno ce vam prah sjenila uletiti u oko. Ovaj kist je skoro identican kao jedan od starih Avon kistova - dvostrani kist za oci, tako da ako imate jedan nece vam trebati drugi. Ovaj kist definitivno mozete zaobici.

Sve u svemu, svi kistovi su sinteticki  i jako mi se dopada novi oblik drske i uopsteno novi izgled. Cijene su ok, ali nisu najjeftiniji na svijetu. Nadam se sam vam bolje predstavila kistove i da sada lakse mozete odluciti koji vam zaista treba.







PR* Cetkica za ruz za usne