Pages

Total Pageviews

Thursday, April 6, 2017

Avon - Anew Clinical Advanced Resurfacing Peel


Ako ste u ovu godinu krenuli s ozbiljnim mislima #toupyourskincaregime ovo je idealan proizvod za vas. Ja sam s nestrpljenjem cekala da se ovo pojavi i na nasem trzistu. Citala sam i gledala po internetu kako su pilinzi slicni ovima #holygrail proizvodi za mnoge. Pa naravno morala sam ga i ja probati. 
Ako ste neko ko prvi put cuje izraz 'piling za lice' ovo vam nece trebati. Krenite vi na nesto jednostavnije. A za one koji su probali sve pilinge koje postoje i jos nisu pronasli svoj pravi, mozda je ovo proizvod za vas.
Ja cu vam odmah na samom pocetku reci da je ovo odlican proizvod i da ja koristim vec drugo pakovanje. 

Avon kaze:
ABOUT 
Treatment pads that exfoliate, retexturise and resurface all skin types – in one simple sweep.
30 pads.
With Anew's patented Multi Acid 5 Complex, including our highest concentration of glycolic acid (10%) and soothing botanicals for a gentle, yet effective resurfacing peel.
Skin looks more youthful.
Pores appear reduced.
Lines and wrinkles appear diminished.
HOW TO USE 
2-3 times per week, sweep the textured side of the pad over cleansed face and neck. Once dry, apply your Anew serum and moisturiser.

Prvo, malo da se osvrnema na pakovanje. Baznice natopljene glikolnom kiselinom dolaze u plasticnom pakovanju koje se otvara kao i regularna krema. Unutra dobijete 30 blaznica, koje su prilicno tanke i na prvi dodir prilicno suhe. Blaznice imaju jednu stranu sa teksturom, nesto kao baklavice dok je druga ravna. 

Ono sto vam ja mogu reci o blaznicama jeste, da kada sam ih prvi put otvorila mislila sam da su potpuno suhe i nemaju nikakvu funkciju. Blaznice unutar pakovanja kako rekoh ne plivaju u tekicini, zato vam savjetujem da pakovanje drzite okrenuto na poklopac. Tako ce vam prva blaznica koju uzimate stalno biti vlazna. Prvo pakovanje sam potrosila koristeci ovu tehniku i sve blaznice su bile dovoljno vlazne.
Nakon otvaranja samog pakovanja i zastitne folije, krenula sam da ih koristim. Prvom blaznicom sam presla preko cijelog lica i odmah sam osjetila blago peckanje i zarenje koje je nestalo jako brzo. Avon savjetuje da ostavite da se lice nakon brisanja blaznicom skroz osusi. I ja vam to savjetujem jer moglo bi vas lice poceti  peckati ako odmah nabacite neku kremu. 
Kada se lice osusi, to je bukvalno nakon 1-2 min. mozete staviti sta god pozelite i tako idete u krevet. A sutradan vas ocekuja divno i mekano lice.
Napomena i ono sto je jako bitno, jeste da koristite SPF zastitu naredni dan. Mislim da to trebate raditi svaki dan, ali taj dan posebno jer ste fakticki skinuli povrsinski sloj koze i ona je sada osjetljivija. 
Ostala upozorenja i upute mozete pronaci na internetu i na uputstvu koje dode s ovim pilingom, a fotku sam postavila ispod teksta.

Ono sto ja imam dodati na sve ovo jeste kako je moje lice reagovalo na ovaj piling. Ja imam suhu kozu lica, koje je vecinu vremena i dehidrirano. I na to sve imam i povremene bubuljice i divne flekice koje uvijek ostaju poslije njih. Velikih problema s porama i borama nemam.
Ja sam morala prvo ustanoviti koliko cesto da koristim ove blaznice, jer moja koza je prilicno 'tanka' i ne podnosi  agresivne proizvode. Krenla sam ih koristiti dva puta sedmicno, sto se ispostavilo previse. Koza oko nosa mi se iznenadno osusila i jedva sam sanirala problem. Takoder zbog mrljica oko usana, s blaznicama sam prilicno blizu usana prilazila, tako da sam isusila usne i one su cak i pukle u uglovima. I to je bilo jako tesko sanirati. Moj savjet je da izbjegavate podrucje oko usana i ociju sto je vise moguce. Ako bas tamo imate problem, onda je dovoljno da samo jednom i kratko predete preko tog mjesta. 
Sada piling koristim jednom sedmicno i odlicno mi pomaze s oziljcima nakon bubuljica. Same bubuljice brze i ljepse zarastaju, sto mi je jako drago! Lice je blistavije i bas se moze vidjeti ta svjezina lica nakon upotrebe pilinga.
Ja obavezno nakon tretmana blaznicama stavljam serum za hidrataciju, u dva sloja. Zatim ulje ( 5 kapljica )  i nakon toga neku kremu. Moja suha koza definitivno treba dodatnu hidrataciju nakon sto koristim blaznice. Nemojte namazati lice pa sve obrisati od jastucnicu, najmanje sat vremena prije spavanja odradite svoju vecernju njegu lica.

Ovo je stvarno drugaciji piling od svih koje sam probala. Ja jednostavno ne podnosim pilinge s granulicama, jer su previse grubi za moju kozu. Niti jedan piling iz Avona tog tipa mi nije odgovarao. A slican proizvod, koji sadrzi kiseline jeste, Avon maska Gomaz maska za lice s mineralima mrtvog mora o kojoj sam pisala tu.
A ako vas je jos strah svih kiselina i zezancija, odlican proizvod za piling jeste konjak spuzvica. Jako je efikasna a radi najblazi ali efikasan piling. Ja konjak spuzvicu mogu koristiti svaka 2-3 dana, ali predpostavljam da bi za neke bila odlicna i na dnevnoj bazi. Samo zapamtite, ona nije za skidanje sminke, nego za piling i dodatno ciscenje lica. :)
Moram spomenuti i Avon Clear Skin Profesional blaznice koje sam narucila, misleci da su sa salicilnom kiselinom, ali nisu. Recenziju za taj proizvod cu vam pisati uskoro.


Kako sam ustanovila svoju rutinu, mislim da ce mi blaznice potrajati jako dugo. Tako da ce definitivno opravdati svoju cijenu. Orginalna cijena je 34,00 KM dok u katalogu se mogu naci po akcijskoj cijeni od 17,90 KM . Jos samo da se u katalogu pojavi i vitamin C serum i bit ce uspjesna godina! :)
Jos jednom cu naglasiti da budete oprezni s ovim proizvodom, i ovdje vrijedi pravilo manje je vise. :) A ja sam i dalje u potrazi za jos boljim i uncikovitijim proizvodima.