Pages

Total Pageviews

Tuesday, March 28, 2017

Flormar - Kistovi - EYE SHADING SQUARE TIP BRUSH - CONCEALER BRUSH




Flormar kistove sam dugo vremena gledala i citala recenzije o njima, ali nikako nisam imala neku potrebu da ih kupim. Na fotkama na blogovima, dlacice su mi izgledale cudno i neobecavajuce. Naravno citala sam i recenzije u kojima su ih blogerice jako hvalile, ali opet nikako nisam bila spremna da ih kupim. Kada mi se ukazala prilika da ih dobijem na recenziju i kada sam ih krenula koristiti, e to je sasvim druga prica. Kistovi su mi se jako dopali i sada zelim da probam i ostale koji su mi zapali za oko!


Flormar  - Brushes - EYE SHADING SQUARE TIP BRUSH

Flormar  - Brushes - EYE SHADING SQUARE TIP BRUSH

EYE SHADING SQUARE TIP BRUSH - 17,9 cm duzina cijelog kista  - 1,3 cm duzina dlacica

Ovaj kist je jedan od onih cije su mi dlacice bile bas neprijatne za gledati na fotkama. Mislila sam da nema sanse da to moze uraditi bilo sta na oku. Ali ova kist je bas odlican. Najbolji je za stavljanje boje u pregib oka. Jako dobro kupi i slabije pigmentirana sjenila i lijepo se s njim moze nadograditi boja. A ako ga okrenete na siru stranu, tu isto boju mozete izblendati iznad pregiba. Takoder, kist koristim za blendanje boje ispod donjeg kapka. Za to je takoder odlican, mekan je i u par poteza odradi posao. A ako ste bas u zurbi, s ovim kistom mozete nanijeti boju preko cijelog kapka, izblendati je u pregib i malo razmazati ispod donjeg kapka. Sigurno vas nece iznevjeriti, kist je bas super osmisljen.
Cijena ovog kista je  5,50 KM.


Flormar  - Brushes -  CONCEALER BRUSH
Flormar  - Brushes -  CONCEALER BRUSH

Flormar  - Brushes -  CONCEALER BRUSH


CONCEALER BRUSH - 19 cm duzina cijelog kista - 1,5 cm duzina dlacica

Kist koji ima bas specificnu namjenu se takoder ispostavio kao visenamjenski. Odlicno blenda korektor i dovoljno je savitljiv da ude u ugao izmedu nosa i oka, gdje ja obavezno trebam najvise korektora. Nije ni previse dug ni kratak, a najtanji je od svih koje trenutno imam za slicnu namjenu. Totalno je mekan ali opet i dovoljno cvrst. Ja sam ga takoder koritstila da nanosim sjenilo preko cijelog kapka. Tu mi se odlicno pokazao. Do tada sam u tu svrhu koristila Avonov i Ovnak, koji su slicnog obilika. Ovnakov je bio previse gust a Avononv je bio tvrd i kratak. S ovim kistom lagano mozete da u par pokreta nanesete boju preko cijelog kapka. Takoder, dobro radi sa sjenilima koja su shimerasta, a i sa onima koja su manje pigmentirana. Razlika izmedu ovog Flormar i kistova koje sam koristila za ove iste svrhe je zaista primjetna.
 Cijena ovog kista je  5 KM.

Oba kista su sinteticka i odlicni su za tecne, musse i kamene/praskaste proizvode. Definitivno su oba visenamjenski kistovi i mozete i sami procijeniti za sta vam koji vise odgovara. Imate moje preporuke za oba kista. Nadam se uskoro pisati  recenziju ostalih Flormar kistova koji su mi bas zapali za oko. J


Kistove mozete poruciti/ kupiti  kod 
Maje na Face Book stranici  - Golden Rose i Flormar Kozmetika Mostar


Flormar  - Brushes - EYE SHADING SQUARE TIP BRUSH - CONCEALER BRUSH

Flormar  - Brushes - EYE SHADING SQUARE TIP BRUSH - CONCEALER BRUSH

Flormar  - Brushes - EYE SHADING SQUARE TIP BRUSH - CONCEALER BRUSH

PR* Flormar  - Brushes - EYE SHADING SQUARE TIP BRUSH - CONCEALER BRUSH