Pages

Total Pageviews

Sunday, July 17, 2016

Ideal Flawless Nude Matte podloga za lice - NUDE + Ideal Flawless Matte tecni korektor za lice - FAIR

Ideal Flawless Nude Matte podloga za lice - NUDE  + Ideal Flawless Matte tecni korektor za lice - FAIR

Ideal flawless nude matte fluid makeup je zapravo tecni puder, a ja imam nijansu Nude. Za nju tvrde da je nevjerovatno lagana formula na bazi vode. Daje matiranu kozu bez osjecaja maske na licu. Imate pet nijansi ovog pudera. Nijanse su nesto drugacije nego kod ostalih linija sto me je na prvu odvratilo od kupovine ovog pudera. Nisam bila sigurna koja je boja prava za mene. Na testiranje sam dobila Nude nijansu koja se sada ispostavila kao dobra nijansa za mene, kako sam dobila malo boje una licu. Ali inace onako na prvu izgleda prilicno tamno.

Ovaj puder dolazi u tubici, dobijate 30 ml proizvoda. Takoder, puder ima i SPF 15, koji nece mnogo pomoci ali nije na odmet. Tubica prilicno zgodno izgleda iako je plasticna. Kada se promucka, stvarno se cuje da je izuzetno vodenast, a kada ga istisnete na ruku prilicno je tecan. Ja sam ga nanosila rukama, i tako mi se pokazao kao najbolji. I spuzvica i kist dosta pudera 'pojedu'.

Kao sto nadam se vec znate, ja imam suhu kozu lica, ali volim pudere koju su malo vise mat za neke jako tople ljetne dane. Tako da sam i ovom puderu dala sansu. Ono sto me je iznenadilo kod njega jeste to da on na mom licu nije mat, niti se potpuno fiksira. Jednostavno ima odsjaj. I kada ga setujem s kamenim puderom, on opet izbija i sija se. To nije masni sjaj na licu, nego fini odsjaj koji ima vecina pudera, i to daje svjezinu licu, ali ja sam se nadala da ce ovaj biti mat i puderast na licu, sto zapravo nije slucaj uopste. Takoder, ima jako slabo prekrivanje. Ja bih rekla da je u rangu s nekom BB kremom. Nisam ni pokusavala da ga nadogradujem, jer bi mi tada boja bila previse tamna, ali za ovaj ljetni period mislim da je i samo izjednacavanje tena sasvim dovoljno. A ako vam treba nesto jace, uvijek ima korektor, a izbacili su i korekrot iz iste ove linije.

Takoder, moram da kazem da je trajnost ovog pudera na mom licu ista kao i s nekom BB kremom. Puder je izrazito ugodan na licu, uopste ga ne primjetite kada ga nanesete. Ali ja sam ocekivala malo vise od ovog pudera. Pa, nadala sam se da ce biti vise mat, ako nista drugo.
Meni se vise dopada regularni Ideal Flawless puder. A ako bih birala izmedu Anew BB kreme i ovog pudera izabrala bih Anew, jer tu su negdje po prekrivenosti, a Anew ima vec SPF, boja mi vise odgovara i ima prilicno dobar sastav.

Ideal Flawless Matte tecni korektor za lice u nijansi Fair, je jedna od novina u ovoj liniji. Dolazi u dvije nijanse i ja sam izabrala svijetliju. Pakovanje ovog korektora je izrazito lijepo za oko, ali ne tako prakticno za one koji vole raditi s prstima jer se sjajno pakovanje brzo zaprlja. Aplikator je spuzvasti, kao kod sjaja za usne. Izrazito malo proizvoda je potrebno da proizvod djeluje, odnosno prekrije neku nepravilnost. Ako ga stavljate na podrucje  ispod ociju, pazite na kolicinu i obavezno ga setujte. Meni nije previse suh za podrucje oko ociju ali mi se uvlaci u sitne borice i kada ga setujem, a samo prekrivanje podocnjaka nije potpuno. S tim da ja imam izrazito tamne podocnjake i nisam jos pronasla korektor koji mu u potpunisti odgovara za to. Za prekrivanje nepravilnosti na licu dobro radi posao. Osim u slucaju kada imate aktivnu bubuljicu sa suhim dijelovima oko nje, to ce ovaj korektor dodatno naglasiti. Ja ovaj korektor nekada blendam s prstima a nekada s Avon koso sjecenim kistom za tecni puder. Super se blenda u oba slucaja.

Koristila sam ga u danima kada nisam nosila puder, nego samo prekrijem bubuljice i podocnjake s njim i tako se odlicno pokazao. Odlicno se blenda, a ja svakako volim na kraju lagano da ga setujem kamenim puderom. Fino se slaze sa puderom iz iste linije, jer ima vecu prekrivnu moc od njega.

Boja korektora ( fair ) je prilicno svijetla pa pazite kada budete birale. Meni se trenutno fino slaze s puderom, iako je na swatchu primjetna razlika izmedu dvije boje. Svakako provjerite prije kupovine da li su dostupni testeri pudera u vasoj boji.

Ja sam zadovoljna i mogu vam ga preporuciti. Boja je dobra, solidno prekriva i fino traje na licu. Samo budite pazljivi ako ga stavljate na podrucje oko ociju ili ako imate suhih dijelova na licu, jer voli to da naglasi.

Ideal Flawless Nude Matte podloga za lice - NUDE  + Ideal Flawless Matte tecni korektor za lice - FAIR

Ideal Flawless Nude Matte podloga za lice - NUDE  

Ideal Flawless Matte tecni korektor za lice - FAIR

Ideal Flawless Matte tecni korektor za lice - FAIR

Ideal Flawless Nude Matte podloga za lice - NUDE 

Ideal Flawless Nude Matte podloga za lice - NUDE 







PR * Ideal Flawless Nude Matte podloga za lice - NUDE