Pages

Total Pageviews

Wednesday, July 13, 2016

Avon Colour Corrector perle + Avon Glow bronzane perle - Warm Coral



Perle su jedan od proizvoda iz Avon kataloga koji mi se uvijek cinio zanimljivim. Mislim, ja sam jedna od onih osoba koja voli sitne i kjut stvari i ovo je kao stvoreno za mene. Ali, moram priznati da kada god bih sebe zamisljala kako ove perlice koristim, tu bi bila i slika kako ih sve prosipam iz ove kjut posudice. Jer da budem iskrena prilicno sam seprtlja i dosta stvari mi jednostavno odleti iz ruke dok se sminkam, posebno ako zurim. Tako da sam ih izbjegavala. 
Kada sam u posljednjem PR paketicu od Avona ugledala perle, moram priznati da sam se prvo zabrinula. kada me je taj inicijalni stres prosao, uzivala sam koristeci ih. Najbitnije od svega, nisam niti jednu perlicu izgubila. Naravno osim onih za fotkanje, koje sam unistila za umjetnicki dojam! : )



Avon u ponudi ima  oko pet razlicitih nijansi ovih Glow perlica. Ja za vas danas imam Glow bronzane perle u nijansi Warm Coral. Da odmah kazem da ove perle za mene, kao prilicno blijedu osobu, su dosta tamne. Kada ih lagano nanesem kao bronzer mogu proci ali u tom 'laganom' stilu samo dva puta lagano dotaknem perlice kistom.
Ove perlice su stvarno visenamjenske. U njima se nalaze cetiri razlicite boje, i to; tamno smede, skoro cokoladne, svijetlo smede, kao neka mlijecna cokolada. Zatim tu su pink-koralne i svijetle bijele- krem perlice. sve su shimeraste i kada otvorite kutiju zapahne vas miris Today Tomorrow Always parfema. A ja njega izuzetno volim ; ) 
Moram da naglasim da mi taj parfem na licu nije smetao. Perlice su prilicno dugo i fino izdrzale na licu, tu nemam zamjerke.
Ono sto sam ja uradila da bolje prilagodim perlice sebi, jeste da sam ih podijelila, tamnije u jednu posudicu a svijetlije u drugu. Cak mislim tamne skroz izdvojiti jer tako ce mi biti lakse, ovaj bronzer je trenutno prilicno jak na mom licu. Pa kada dobijem malo boje opet cu ih ubaciti u miks.
Drugi dio perlica mi je dobro dosao kao jedno divno rumenilo, tako imam boju i sjaj. Bas je super kombinacija, a takoder mi je lakse ovo 'rumenilo' kombinovati uz 'bronzer' jer se odlicno slazu. Na mom licu izgledaju bolje kada ih nanosim ovako odvojeno.

Mozda se vama ovo cini kao previse posla, ali meni nije jer je rezultat odlican. Mozda ako dobijem jos malo boje, mogu ih opet spojiti. 
Meni se definitivno dopadaju i zao mi je sto ih nisam ranije probala. Mislim da ce mi trajati godinama jer ova kolicina izgleda skoro nepotrosiva.
Ovaj miks perlica super izgleda na mojoj prijateljici koja ima nesto tamniji ten od mog. Divno naglasavaju preplanulost i daju svjezinu licu. 











Ideal flawless linija je linija iz koje sam koristila dosta proizvoda i o nekima cu pisati uskoro. CC perlice koje se sastoje iz visebojnih perlica su sigurno nesto sto ce vam zapasti za oko dok listate katalog. Ali kada vidite zelene i ljubicaste perlice zajedno mozda i nije nesto u cemu vidite poentu. Necu da se pravim sveznalica, ali meni su bile jasne na prvu. Kako se dugo borim sa tamnim podocnjacima i sa pigmentacijom nakon bubuljica, znam za boje koje 'neutralisu' jedna drugu. Tako da su mi se perlice dopale na prvu, ali opet situacija kao i s prethodnim, nisam bila sigurna kako cu ja to koristiti.

Ove perlice dolaze u pet razlicitih boja i to; boja breske -  prekriva tamne mrlje, zuta - prekriva podocnjake, boja vanilije-  posvjetljuje kozu, ljubicasta-  prekriva zute mrlje, zelena - neutralise crvenilo.

Kao sto vidite na fotografijama ispod, neke od boja su intenzivnije od drugih. Sto mene opet dovodi na  moj problem -  svijetao ten. Kada promijesam ove perlice i nanesem preko cijelog lica dobijem sjaj s nesto malo vise pink boje. Zapravo, mislim da su perlice boje breskve izrazito pigmentirane i preovladavaju u ovom miksu. Tako sam se ja opet odlucila na eliminisanje pojedinih.
Odvojila sam perle boje breskve i tako nastavila koristiti samo ostale boje. Tada sam na licu dobijala samo sjaj, ali nesto izrazajniji nego sto sam ja zeljela na ovom intenzivnom suncu. Tako sam eliminisala i ove zute, odnosno zlatne i pogodila svoj idealan balans.
S jedne strane sam dobila rumenilo a s druge puder koji fino neutralise i osvjezava lice. 

Ako niste u potrazi za sjajem u svojim proizvodima za setovanje lica, obavezno ovo preskocite, ali ako mislite da vam puder izgleda bezveze na licu i da izgledate umorno, onda probajte unijeti tu svjezinu s ovim puderom. Mnogo djevojaka grijesi i pretjeruje sa mat i teskim puderima i to izgleda napadno, posebno u ovim ljetnim danima. Ako se samo malo vratimo u realnost, znamo da je sjajna koza zapravo odlika zdrave koze, samo treba biti umjeren. Ako mislite da vam je ovo previse preko cijelog lica, ove CC perlice mogu posluziti i kao neko blago rumenilo i hajlajter, ako ste blijedi kao ja. A ako imate malo boje i volite da setujete svoj puder s necim laganim, ovo ce vam biti odlicno. Lagano ce setovati tecni puder i korektor ali ce vas nece uciniti brasnjavim i izgledati tesko na licu.










PR* Colour Corrector perle  + Avon Glow bronzane perle - Warm Coral