Pages

Total Pageviews

Thursday, January 7, 2016

EMPTIES #6





NYX - krem rumenilo - boho chic
Ovo rumenilo je kupljeno jos prosle godine, morala sam ga kupiti jer su svi pricali kako je dobro, a ja volim krem rumenila. Na samom kraju ispalo je veliko razocarenje. Boja je bila ok, ali sama formulacija rumenila je uzasna, jer je rumenilo ljepljivo kada se stavi na obraze i takvo ostaje tokom cijelog dana. Odnosno nema ni neku trajnost, jako brzo i nestane s lica. Ovo rumenilo definitivno ne preporucujem, cijena mu je visoka a nikako ne obavlja posao.

Farmasi - Soft tTouch Mono Eye Shadow NO:20
Jos jedno razocarenje. Trusi se ko ludo i nikako nije trajno na ocima. Takoder ima shimer koji leti na sve trane dok blendate sjenilo. Mislim da nije skupo, ali definitivno nije vrijedno patnje.

Bourjois krem rumenila br. 1 i 3
Ova dva rumenila sam dobila na poklon. Mislim da nisu dostupna kod nas da se kupe. Pokazala su se kao fina. Imaju dobru pigmentaciju i trajnost. Ali mom licu nisu odgovarala jer imaju jak miris i to mi je iritiralo kozu nazalost. Dopada mi se to sto su krem a kada ih izblendate fino postaju puderasta, skoro suha na licu. Mnogo su bolja od NYX pudera ali zbog jakog parfema sigurno ih necu ponovo kupiti.



Gabrini 3D nailpolish 05
Jedan od lakova za kojeg trebaju dva ili vise slojeva. Boja jeste lijepa, nije skup ali se nije dobro pokazao. Nije trajao dugo na noktima a nekad bas nemam vremena za tri sloja laka.

Golden Rose - lakovi za nokte 242 - 287
Ovo je njihova stara linija lakova. Oni su mi bili zakon dugi niz godina ali kako su se pojavile nove linije, ovi su polako pali u  zaborav. Bijeli je krec bijela boja a crni je potpuno crn u dva sloja. Nisu skupi ali necu ih kupovati ponovo jer sam nasla bolje lakove s boljom cetkicom i to iz GR linija lakova.


Farmasi - lak za nokte - 99
Ovo je lak iz regularne Farmasi linije lakova, nije onaj s gel efektom. Ova boja je uzasna a naravno kupila sam jer je skroz drugacije predstavljena u katalogu. Potrosila sam ga do pola, jer za dobijanje potpune prekrivenosti trebaju dva sloja a vremenom se lak i sasusio i vise nije upotrebljiv. Nije skup al je nezgodno birati boju iz kataloga jer nisu realno prikazane.

Golden Rose - lal za nokte - 348
Jos jedan GR lak iz iste je linije kao i prethodna dva. Ovaj nije dobar, treba vise slojeva da dobijete boju kao iz bocice. Ide u smece jer je star i nisam ga nesto mnogo koristila jer boja cudno izgleda na noktima.