Pages

Total Pageviews

Wednesday, January 27, 2016

AVON Care - Royal Jelly line + Ultra Colour Tinted Lip Balm - Reviving Raspberry

 AVON Care - Royal Jelly line + Ultra Colour Tinted Lip Balm - Reviving Raspberry


Za danas imam za vas recenziju Avon Care linije, krema i plus balzam za usne Reviving Raspberry. Trebalo mi je malo duze vremena da ovo sve testiram, jer kreme nisu nesto sto se moze procijeniti bas na prvo testiranje. Avon u okviru Care linije ima vise razlicitih proizvoda i podlinija, kao sto su Youth Restore, Pink Jasmine, Cocoa butter i na kraju Royal Jelly linija koju vam danas predstavljam. Ovo nije linija koju bih ja probala jer vise volim Planet spa ali evo ukazala mi se prilika da i ovo testiram.

Za ovu liniju Avon navodi da;
Sadrzi kompleks vitamina E koji hrani kozu. Daje 24h hidrataciju koja jaca barijeru hidratacije koze, te je dermatoloski testirano i sigurno za tebe i tvoje voljene. Hranjiva maticna mlijec je idealna zastita na niskim temperaturama. I ovo je nova poboljsana formula.

Pa da krenem od kreme za lice;
Krema za lice dolazi u ovom klasicnom plasticnom pakovanju koje za mene i nije najdraze pakovanje za kreme za lice. Samu kremu nisam testirala na svom licu, jer je moje lice problematicno a u sastavu proizvoda vidjela sam da je parfem na sredini liste. Tako da sam preskocila ovu kremicu. Proslijedila sam je mami koja je zadovoljna ovom kremom. Kaze da joj je lice hidrirano i da je fino stiti od vjetra i jako je prijatna na licu u ovim hladnim danima. 
Krema dolazi u pakovanju od 100 ml, tako da ce vam sigurno dugo potrajati. Jer sama stuktura kreme je nekako gelasta i nije puterasta ko sto sam ja ocekivala od nje. Osjeti se prijatan miris kao i kod ostalih mazalica iz ove linije ali nije napadan i mama kaze da se gubi na licu kada se nanese. Trenutno u katalogu kosta 4,50KM a orginalna cijena je 8,20KM






Losion za tijelo
Dolazi u velikom pakovanju od 400 ml sto me je odmah zaprepastilo, pa kako cu ja to potrositi. Ipak nakon testiranja uvjerila sam se da je  losion dosta tecan i lagan. Odlicno se upija u kozu i ne ostavlja nikakav masni niti bijeli zavrsetak. Ja volim da mazem losion nakon svakog tusiranja, i ne stedim ga puno, a ovaj mi se bas dopada. Brzo se upija iako ja koristim veliku kolicinu, brzo i divno klizi po kozi, ne morate cekati dugo da se upije, jako je efikasan. Moram recu da vise preferiram putere i Avonov planet spa puter za tijelo sam potrosila za dvije sedmice. A kako mi se dopada ova promjena i prelazak na losion mislim da cu i ovo brzo potrositi. Jer se nanosi brze od putera, i jako fino njeguje kozu. Ima blag miris i moram reci da nisam imala problema sa suhim dijelovima koze, nije im nedostajao jaci puter za tijelo, ovaj losion je bio dovoljan. 
Kao sto rekoh, pakovanje je veliko, ali prakticno za upotrebu. Jedino sto bih ja dodala na ovako veliko pakovanje je pumpica, to bi ga ucinilo bajnim, ali i ovako je dovoljno tecan da bez problema mozete istom rukom kliknuti cep i lagano stisnuti pakovanje, losion ce vec izlaziti iz pakovanja. Trenutna cijena je 6,90 KM a orginalna 12,20KM.
Ovo bi se moglo svidjeti onima koji nemaju velike zahtjeve ali zele da za male novce dobiju solidan losion .



Krema za ruke
Ona me je prepala na prvu. Kao i sa svim, cim sam je dobila odmah sam je stisnula kao luda i pocela mazati ruke. I onda je nastao uzas, masnoca i bjelina po rukama. Nakon nekih 3 minuta bjelina je nestala kao i masnoca. Ruke su mekane i kao da su imale zastitini sloj, mekan ali ne ljepljiv. Moram reci da me je to odusevilo. Krenula sam tako, vecu kolicinu stavljati pred spavanje i svaki put se probudim s mekanim i njegovanim rukama. A za dnevnu varijantu sam se kontrolisala i koristila manju kolicinu koju bi temeljno utrljala u ruke. Tako sam takoder dobila taj mekani zastitini sloj na rukama. Moram reci da i ona odlicno stiti od vjetra jer ruke mi uopste nisu suhe kako je koristim, nema stezanja i nema hrapave koze. Ovu kremu definitivno preporucujem, ima lagani miris nije napadna ali definitivno radi svoj posao. Krema nije skupa, trenutno kosta  3,50 KM a regularna cijena je 7,10 KM, za te novce dobijete 100 ml proizvoda. Lagano se otvara na klik, sto mi je jako drago jer prezirem one kreme sto cep moram skroz odvrtati i zavrtati, zbog toga sam i izbjegavala kreme iz Avona. Mislim da nemate sta izgubiti ako je probate. Meni se sada sve njihove kreme cine zanimljivim i sigurno cu se baciti na degustaciju ostalih : )






 AVON Care - Royal Jelly line - krema za ruke

 AVON Care - Royal Jelly line - krema za ruke

 AVON Care - Royal Jelly line - losion - krema za ruke - krema za lice 
 AVON Care - Royal Jelly line - losion - krema za ruke - krema za lice





I za kraj balzam za usne,
Ova boja je nadopuna u liniji balzama za usne, pa sada ih ima ukupno sedam. Vecinom su kremaste nijanse dok su samo dva sa shimerom. Pakovanje samog balzama je isto kao i kod Avon ruzeva i fino se slaze s njima, samo sto je on bijele boje. Ovo moze biti od krucijalne vaznosti za one koji  ne zele da budu videni kako se mazu labelon s mikicama i cvjeticima na pakovanju. Ovo je pakovanje za velike cure koje vole da izgledaju prefinjeno. Odlican je za no make up - make up look. 
U pakovanju dobijete 3,6 grama proizvoda i mogu reci da ce vam to fino potrajati. Trenutno u katalogu kosta 7,50 KM a regularna cijena je 13,50 KM
Sama nijansa ovog balzama je nesto svijetilija nego sto bih ja licno odabrala ali nije sad ni skroz neupotrebljiva. Ako stavite tanak sloj na usne i to dobro razmazete, boja ce se izgubiti. Nazalost mana ove boje jeste da naglasava suhe dijelove, ali zato ako ga budete redovno koristili necete imati suhe usne. Kako vidim sadrzi ulje jojobe, sto je odlicno. Nazalost ja sam bacila zastitnu foliju s balzama na kojoj je pisao sam sastav balzama, ali u katalogu stoji da sadrzi jojobu i pcelinji vosak. Mogu reci da fino njeguje i omeksava usne, ja ga stavim prije sminkanja, a dok to sve odradim on odradi svoj posao. Nakon toga skinem visak i nanesem ruz za usne. Balzam ima neki neutralni miris koji skoro nije pa ni primjetan. Pored svih pedesetak balzama za usne koje imam, nije me oborio s nogu ali definitivno cu da ga iskoristim do kraja jer je solidan balzam za usne.

Ultra Colour Tinted Lip Balm - Reviving Raspberry

Ultra Colour Tinted Lip Balm - Reviving Raspberry


Ultra Colour Tinted Lip Balm - Reviving Raspberry

Ultra Colour Tinted Lip Balm - Reviving Raspberry

Ultra Colour Tinted Lip Balm - Reviving Raspberry

Ultra Colour Tinted Lip Balm - Reviving Raspberry

Ultra Colour Tinted Lip Balm - Reviving Raspberry

Ultra Colour Tinted Lip Balm - Reviving Raspberry - 1x - 2x 


PR* AVON Care - Royal Jelly line + Ultra Colour Tinted Lip Balm - Reviving Raspberry