Pages

Total Pageviews

Saturday, December 19, 2015

Avon Magic Effects - Liquid Sequin - Glitterati





Za danas vam donosim recenziju jos jednog Avonovog laka za nokte. Ovaj put je to Magic Effects linija lakova, sa novim efektom nazvanim Liquid Sequin. Naravno kao i svi lakoholicari ja sam odmah odlijepila na ovaj lak, morala sam ga probati i moram reci da nije razocarao. Kupila sam sebi jedan odmah a nakon par dana dobila isti od Avona, tako da sam obezbjedena.

Lak dolazi u klasicnoj Avon ambalazi ima svoju kutijicu i to sve vec znate. Dobijete 10 ml laka a regularna cijena je 10,50 KM dok trenutno u katalogu kosta 3.90 KM sto je odlicna cijena za ovako dobar lak.

Naime, ovaj lak se sastoji od sljokica razlicitog oblika i boja. S tim da te sljokice nisu same nego ovaj lak ima i blagu pink boju koja u dva sloja fino i u potpunosti prekrije nokatnu plocu. Sama konzistencija laka je nesto gusca, jer je dosta glitera u njemu, pa me to zabrinjava da bi se lak mogao osusiti prije nego sto ga potrosim. Ali opet s druge strane, kako je lak gust, dosta ga potrosite pri lakiranju noktiju, pa mozda i necu docekati da se osusi kako ga ludacki stalno mazem, jer je savrsen za ovo doba godine.
Ovaj lak na meni je trajao neka tri dana, preko njega sam nosila i Essence gel top coat. Lak je taj zavrsni lak prosto pojeo i on je nestao, tako da mi je taj gliter na pojedinim mjestima malo zakacao za demper. Takoder, sama provrsina nokta s lakom nece biti ravna jer je tu dosta glitera ali mozda s dva sloja zavrsnog laka situacija bude bolja. Meni iskreno ne smeta ta hrapavost, jer sam ocarana njegovim sjajem.

A sada da predemo na taj sjaj. Ovaj lak sadrzi mali i veci shimmer-gliter kako god ga zelite zvati. Ovaj manji je okrugao a ovaj veci je u obliku sestougaonika. Manji gliter je u dvije boje, prva je pink koja se na svjetlu mijenja u tamniju pink boju. A drugi sitni gliter je holografski odnosno u njemu se presijavaju sve dugine boje odjednom, a opet kada ga okrenete postaje svijetlo pink. Ovaj veci gliter mijenja boje iz lila u pink. Tako da s ovim lakom nikad nije dosadno, stalno se nesto desava.

Moram naglasiti da lak na fotografijama ispod nije i u pola zanimljiv kao sto je uzivo. Definitivno preporucujem da probate i vidite kako je magican.
Jedino sto nije magicno kod ovog laka, kao i kod drugih glitera jeste samo skidanje laka. Dobro spremite zivce jer je bas tvrdoglav. Ja sam kao sto ste mozda vidjeli na instagramu nabavila 'tesku opremu' za skudanje tog shimera i glitera i moram reci da je izvrsna inovacija i spasava mi  zivot svaki put.
Takoder ako ste lijeni, a ako vam se desi da vam lak nestane samo s jednog djelica nokta, mozete to srediti tako sto ce te samo dodati jos malo shimera tu gdje vam fali, nece se ni primijetiti.

U katalogu imate da izaberete izmedu cetiri boje, a ja cu se sigurno pocastiti s jos jednom bojom, Sequin bi sigurno bila slijedeci izbor.


Avon Magic Effects - Liquid Sequin - Glitterati - dva sloja laka
Avon Magic Effects - Liquid Sequin - Glitterati - dva sloja laka

Avon Magic Effects - Liquid Sequin - Glitterati - dva sloja laka
Avon Magic Effects - Liquid Sequin - Glitterati - dva sloja laka

Avon Magic Effects - Liquid Sequin - Glitterati

Avon Magic Effects - Liquid Sequin - Glitterati

Avon Magic Effects - Liquid Sequin - Glitterati

Avon Magic Effects - Liquid Sequin - Glitterati

Avon Magic Effects - Liquid Sequin - Glitterati - jedan sloj laka