Pages

Total Pageviews

Monday, December 7, 2015

Farmasi - BB puder za lice



Farmasi bb puder koristim jos od prosle godine, htjela sam ga dobro testirati prije nego bilo sta kazem za njega. A sada kada sam ga skoro potrosila, evo i sta ja mislim o njemu.

Mislim da su svi upoznati sa famoznim Farmasi happy skin puderom. Svi su kao ludi za njim zbog toga kako je dobar i kako je jeftin, ja ga licno nisam probala. A razlog tome jeste to sto imam suhu kozu lica i uopste mi nije potreban puder na dnevnoj bazi.
Farmasi bb puder sam dobila na poklon i iskreno mislim da ga ja sebi ne bih kupila, jer rijetko mi i treba kameni puder.

U Farmasi katalogu za puder kazu;
Pruza osjecaj hidratacije uz matirajuci efekat. Prekriva nepravilnost i zadrzava svjezinu tena. Idealan u kombinaciji sa Farmasi BB BB+ CC kremama.
Regularna cijena 16,00KM tenutno u katalogu kosta 9,90KM. Dolazi u tri nijanse i sadrzi 14g proizvoda, a rok trajanja nakon otvaranja je 12 mjeseci.

Pakovanje je poveliko za kolicinu pudera koju dobijete, definitivno je moglo biti manje. Uz puder dobijete i spuzvicu, koju iskreno nikada nisam koristila. Mislim da ovaj puder najbolje funkcionise uz neki ravno rezani flafi kist za lice,

Ovaj puder nece pruziti osjecaj hidratacije, nece prekriti nepravilnosti i ja ga nisam mogla koristiti uz BB/CC kreme iz Farmasija.
Da pojasnim, moja koza lica je suha, do jako suha. Nemam stalnu potrebu za kamenim puderom, ali kada korisim pudere koji su izrazito sjajnog zavrsetka, volim da to malo ublazim sa kamenim puderom.
A u tome mi pomaze ovaj puder. Nanosim ga velikim flafi kistom, preko cijelog lica. To mi daje jedan tanak sloj, koji je neprimjetan i koji samo ublazi sjaj tecnog pudera. Ova nijansa 01 koju imam je skoro providna, kada je stavim na lice ne daje mi ni najmanje boje, jednostavno nestane.
Zbog toga zelim naglasiti za ovaj puder nema moc prekrivanja, moze blago  fiksirati tecni puder ili korektor i to je sve. A kako nije previse puderast i tezak na licu nece vas dodatno isusiti, ali necete imati ni osjecaj hidratacije kao što Farmasi obećava. Suhe dijelove ce naglasiti, ipak nije cudotvoran.
BB/CC kreme sam probala, ali nisu mi odgovarale, sto nijansom, sto zavrsetkom same kreme. Takoder, moram naglasiti da te kreme imaju jak miris a to moje lice moze dovesti do iritacije. Jednostavno nije za mene. Ovja bb kameni puder je imao nesto jaci miris na samom pocetku ali s vrenemon je to nestalo.

Za kraj, ovaj puder bih preporucila onima sa suhom kozom, koji vole samo malcice da fiksiraju tecni puder. Ovaj puder nece uciniti cuda, ali mislim da dobro obavlja posao za nas za suhom kozom. Cijena jeste malo upitna, ali ja svoj imam godinu dana, i tek sada sam pri kraju. Ne koristim ga uvijek, ali dobro dode za ljetne dane da smanji sjaj ili fiksira korektor. Tako da ga ja za tu cijenu mogu opravdati, ali definitivno treba cekati neko snizenje u katalogu i tada ga kupiti.