Pages

Total Pageviews

Sunday, February 19, 2017

Maybelline - The Falsies PUSH UP DRAMA Mascara


Predpostavljam da vecina ljudi poludi kada se pojavi nova Maybelline maskara. Moram da priznam da i mene zaintrigiraju ali ohladim kada vidim cijenu, vise volim kupiti ruz. :)
Ukazala mi se prilika da testiram ovu relativno novu maskaru, koja je mnogo obecavala. The Falsies Push Up Drama zvuci bas wow. A zapravo nije :)

Ako me pratite onda znate da preferiram gumene cetkice. Ali kada sam vidjela gumeni cetkicu na ovoj maskari znala sam sta me ceka. Apsolutni horor. Iglice na ovoj maskari su tako udaljene jedna od druge da ce vam trebati auto da krenete od jedne i dodete do druge. A bonus na tu divnu cetkicu jeste jako gusta formulacija same maskare. Tako da kada samo jednom 'mahnete' ovom maskarom preko trepusa mozete poceti plakati. Trepuse se zalijepe u dva do tri debela primjerka, da bas sam to trazila od maskare.
E sada, vi to mozete napraviti da radi. Prvenstveno mozete obrisati visak maskare sa aplikatora i u samo jednom, blagom dodiru maskare i trepusa prenijeti nesto boje na njih i biti sretni. Ali ja nisam.
Ja volim lijepe trepuse i zahtjevam puno od maskare. A za preko 10 KM koliko pretpostavljam da ova maskara kosta, ja zelim da ona i pjeva.
Ako ovu maskaru zelite da nanesete u dva ili tri sloja imate izvrstan efekat paukovih nogu. I osjecaj kao da vam kapci dizu tegove. jer je tona maskare na njima. Nisam ovu maskaru toliko dugo nosila da znam da li otpadaju komadici od tih paukova.

Ispod imate jednu relativno finu fotografiju, za taj efekat sam uradila slijedece... dva sloja maskare, direktno s cetkice, napravila su one paukove noge. Ja sam uzela dva cista aplikatora za maskaru i taj visak izcesljala koliko sam mogla. Cijelo sam oko umazala u tom procesu, ali sam dobila reklativno dobar efekat i izrazito uvijene trepuse. A iskreno cu vam reci da kroz taj svaj posao necu da prolazim ni sa maskarom od 3 KM, a za ovu nemam vise komentara. :/ 



Maybelline - The Falsies PUSH UP DRAMA Mascara 



bez maskare
Maybelline - The Falsies PUSH UP DRAMA Mascara - 1x

Maybelline - The Falsies PUSH UP DRAMA Mascara  - 2x

Maybelline - The Falsies PUSH UP DRAMA Mascara - 3x

Maybelline - The Falsies PUSH UP DRAMA Mascara - 3x

Maybelline - The Falsies PUSH UP DRAMA Mascara - nakon nanosenja tri sloja maskare

Maybelline - The Falsies PUSH UP DRAMA Mascara  - nakon patnje i poravljanja 

Maybelline - The Falsies PUSH UP DRAMA Mascara 


Maybelline - The Falsies PUSH UP DRAMA Mascara 

Maybelline - The Falsies PUSH UP DRAMA Mascara