Pages

Total Pageviews

Friday, January 6, 2017

Avon - Anew NUTRI-ADVANCE eye cream - ANEW Clinical Infinite Lift Dual Eye System - Nutraeffects Active Seed Complex - AGELESS eye cream




Ove godine sam probala dosta kremica za podrucije oko ociju. A danas vam donosim svoje utiske o Avon kremicama. Kreme za podrucije oko ociju su inace malo kontraverzne, neki kazu da su neophodne dok su drugi sigurni da su te kremice napravljene samo da izvlace novac od naivnih kupaca. Ja sam tek ove godine krenula aktivno da ih koristim, i mislim da su luksuz, i da nisu nesto sto vam je neophodno. Ali s druge strane mislim da oni koji ne zele da ih koriste, i mogu da u tu namjenu koriste bilo koju drugu kremu, bravo za njih. (:


Nutraeffects Active Seed Complex - AGELESS eye cream

Krenut cu s Nutraeffects Active Seed Complex kremom iz Ageless linije. Ovo je moja najdraza krema. Dolazi u staklenoj teglici i sadrzi 15 ml proizvoda, cijena joj je nesto iznad 10KM. Ova krema ima izrazito laganu formulaciju. Prilicno je gelasta, ali vuce i na vodenastu formulaciju. Podrucje oko ociju instantno hidratizira i osvjezava. Brzo se upija i jako volim da je koristim za dnevnu varijantu. Fino se slaze sa korektorom ispod ociju i super je kada je nanesete hladnu jer jos dodatno osvjezava. Neki od sastojaka su glicerin, shea puter, ekstrakt hibiskusa, pantenol, squalane. Ona definitivno ima sve moje preporuke i samo je jos jednom dokazala da je Nutraeffects linija odlicna. :) 

Nutraeffects Active Seed Complex - AGELESS eye cream

Nutraeffects Active Seed Complex - AGELESS eye cream

Anew NUTRI-ADVANCE eye cream

Druga krema o kojoj zelim pricati jeste Anew NUTRI-ADVANCE krema za podrucje oko ociju. Njom od samog pocetka nisam bila zadovoljna. Kada sam je prvi put stavila odmah mi nije godila. Oci su mi suzile i peckale su me. Nakom dva-tri dana tih neugodnosti, sve je nestalo i nastavila sam je koristiti bez problema. Ova krema je nesto bogatija od prethodne. Kako se sjecam sadrzi shea puter i jos neka ulja. Kupila sam je u periodu kada sam imala izrazito suho podrucje oko ociju i pomogla mi je da to brzo vratim u normalu. Sama tekstura kreme je prilicno puterasta. Bas je gusta, ali opet dok je umasirate na podrucje oko ociju fino se upija. Ja bih rekla da je ova krema za nesto zreliju kozu jer moze biti previse bogata za nekoga ko nema posebno suho podrucje oko ociju. Nutraeffects krema je po mom misljenju univerzalnija i laganija ali opet ucinkovita za moje potrebe. Ova krema takoder sadrzi  15 ml i bila je nesto iznad 10 KM,  takoder dolazi u staklenoj teglici.


Anew NUTRI-ADVANCE eye cream

Anew NUTRI-ADVANCE eye cream - ANEW Clinical Infinite Lift Dual Eye System

ANEW Clinical Infinite Lift Dual Eye System

I treca na ovoj listi je ANEW Clinical Infinite Lift Dual Eye System. Ovo je bas fancy kremica za podrucje oko očiju. Dolazi u plasticnoj teglici i sadrzi dvije kremice. Jedna za podrucje iznad ociju a druga za podrucje ispod ociju. To znaci 2x 10 ml proizvoda i njena cijena je isto iznad 10 KM, mislim da je ova najskuplja od svih koje sam danas predstavila. 
Jedna strana ove kreme, koja se koristi za podrucje ispod ociju je prilicno kremasta i lagana, krem-bijele boje. Dok je druga strana koja se koristi za gornji dio kapka prilicno gelasta i zute je boje kao zele. Za ovu kremu tvrde da daje instant lifting efekat i da pomaze u umanjenju tamnih kolutova oko ociju. Nisam neko ko vam moze potvrditi da ova krema daje lifting efekat ali mogu vam reci da mi se dopada. Prvenstveno mi se dopada njena gelasta formulacija jer je izrazito hidratantna. Taj dualni sistem takoder mi je odlican i donekle vidim smisao da bi dvije kreme mogle imati dvije razlicite uloge. Ono sto je meni bitno jeste da mi ova krema nije izazvala iritaciju i da mi je bas godila dok sam je koristila. Ovu kremicu bi sigurno ponovo kupila i koristila je za nocnu njegu a za dnevnu bi uzela Nutraeffects.

Moram naglasiti da mislim da su cijene prilicno visoke za kolicinu proizvoda kojeg dobijete. ali ako mislite da vam moze pomoci da se osjecate i izgledate bolje, zasto ne probati. Ja cu sigurno nastaviti da korsitim kreme za podrucje oko očiju, tako da mozete ocekivati i nove recenzije. Ove kremice sam svakako skoro potrosila, a ako imate neke preporuke. molim vas pisite :) 


ANEW Clinical Infinite Lift Dual Eye System
ANEW Clinical Infinite Lift Dual Eye System