Pages

Total Pageviews

Thursday, May 28, 2015

Avon nailwear pro+ nail enamel - Real Red



Znam da ovo nije novi lak iz Avona, ali mislim da je vrijedan paznje, a svakako cu uskoro pisati o novoj liniji lakova, i raditi NOTD, samo da usija sunce! : )

Avon nailwear pro+ linija lakova s kojom sam se prvi put susrela prije par godina, i nisu mi se ucinili zanimljivim. Ali evo dala sam im novu sansu i mislim da su bas pristojni i fini lakovi za nokte.

Avon trenutno u katalogu ima vise razlicitih linija lakova, ali mislim da je ovo jedna od glavnih linija koju stalno imaju u katalogu. Nova gel linija lakova mi je odlicna. Jedan sloj ovog laka je dovoljan. Naravno probala sam i speed dry liniju koja je dobra ako negdje zurite ali lakovi nisu dugotrajni. Sve ima svoje dobre i lose strane, naravno.

Nailwear pro+ linija sadrzi jako mnogo nijansi lakova. Nisam sigurna koliko tacno jer nije navedeno na stranici, ali definitivno svako moze naci boju koja mu odgovara. U ponudi su sjajne, i biserne nijanse s naglaskom da lak traje do 12 dana i istvremeno jaca nokte i stiti ih od ostecenja i tokom ljeta. Regularna cijena je 8, 90 KM dok u katalgou trenutno kostaju  5, 50 KM sto mislim da je realnija cijena za jedan lak za nokte.
Bocica je klasicna pljosnata Avon bocica za lakove. Meni se one jako dopadaju jer se mogu fino redati, u bocici dobijete 10 ml laka, koji nakon otvaranja traje 24 mjeseca. A naziv nijanse se nalazi na naljepnici na dnu laka. Takoder ovaj kao i svi ostali Avon lakovi dolaze zapakovanu u kartonsku kutiju na kojoj se nalaze sve ostale pojedinosti vezane za lak.
Lak nema neki pretjeran smrad, sasvim je regularan. Lako se nanosi jer ima pljosnatu cetkicu.
Na meni ovaj lak je izdrzao 3 dana, i nakon toga sam ga ja skinula. Na par noktiju se malo boja zakacila na vrhu ali nije strasno. Sigurno bi bolje bilo sa sam ga nosila s baznim i zavrsnim lakom. Lako se skuda sa odstranjivacem laka za nokte i nije ostavio fleke na noktima iako sam ga nosila bez baznog laka.

Na slikama dole mozete vidjeti kako lak izgleda kada se nanese u jednom i u dva sloja. Mislim da je prolazan i u jednom sloju ali prava boja se dobije s dva sloja. Sve fotografije su bez baznog i zavrsnog laka, osim fotografija na kojima sam radila nail art, ako se to moze nazvati tako jer mi je pokusaj propao. Ali opet mislim da je ovaj par fotografija zasluzio da bude viden jer je dobra kombinacija boja.
Ja mislim da su ovi lakovi vrijedni paznje i ja cu definitivno probati jos boja. Posebno nakon sto sam saznala da odlicno rade water marble a najjeftiniji su lakovi i najlakse je doci do njih od svih ostalih lakova koji dobro rade water marble.