Pages

Total Pageviews

Friday, October 17, 2014

Farmasi Nail Enamel - 67

Farmasi Nail Enamel  - 67
Farmasi Nail Enamel  - 67 - jedan sloja laka + Eveline 8in1
Farmasi Nail Enamel  - 67 -  je jedan od lakova iz regularne Farmasi linije. U toj liniji lakova imaju skoro 100 razlicitih nijansi lakova za nokte. Pored ove linije lakova za nokte tu su jos, set lakova za francuski manikir, zatim bazni i zavrsni lakovi kao i lakovi za njegu noktiju, zatim linija s sljokicama, i linija lakova s krem cepom za koje nisam sigurna kako se razlikuju od linije sa ovim tamnim cepom. Cijene lakova variraju od linije do linije, al ova linija u trenutnom katalogu kosta 2, 20 KM

U svakom slucaju, u ovoj bocici dobijete 12ml laka za nokte, na zaljepljenoj papirnoj naljepnici na cepu stoji broj nijanse laka, nemaju specifican naziv za svaku nijansu - kao ime nijanse- , za mene je dovoljan i broj,  ali ovo sve sto je isprintano na papiru se vec upola izbrisalo. Dok na providnoj foliji na samoj bocici laka nije izbrisano nista niti se cini da ce se izbrisati. Pokusala sam noktom da izgrebem natpis s bocice al definitivno je neunistiv dok natpis sa cepa se mrlja i nestanje ko lud. To definitivno treba popraviti.

Zatim jos jedan problem nijanse iz kataloga nisu ni blizu stvarnim bojama lakova. Tako da i tu treba malo popraviti situaciju!

Sto se tice laka za nokte i ove specificne nijanse, na ovim slikama, slikana je s baznim Eveline 8in1 lakom. Ranije sam ga nanosila i bez njega i malo je lakse raditi s ovim lakom dok ima baza je se lakse veze za nju, tako da manje slojeva laka treba da se postigne ona prava boja. Takoder jako je vazno protresti lak prije koristelja, sto je naznaceno i na bocici, jer u suprotnom prvi sloj laka ce izgledati uzasno vodenast i nikakav.

Za ovaj lak i punu boju iz bocice, bez baze potrebna su tri sloja laka. Dosta se brzo susi. Cetkica laka je fina za koristenje nije jedan od onih debljih ali je dovoljo dobra za raditi. Ja sam zadovoljna s njom.
Na ovim fotografijana nemam zavrsnog sloja, koji bi popravio sjaj ovog laka, jer meni se cini da je ovaj lak dovoljno sjajan - dovoljno se sija-  sam od sebe. Trajnost mu je ok, dva do tri dana, uz sve terore koje mu mozete pruziti, a ako ga cuvate, i stavite iz bazu i zavrsni lak moze potrajati i sedam dana.

Ja sam zadovoljna ovim lakom, imam ih vec nekoliko, jer su jako pristupacni, i svako moze naci boju za sebe, samo jos kad bi znala da boju koju narucujem je boja i koju dobijem, bilo bi divno!

PS: jos da dodam da lak kad sam ga nosila bez baze nije ostavljao stain na noktima, iako je tamnija boja, i takoder jako je lagano uklanja s noktiju, ja ga skidam s Farmasi argan i biotin odstanjivac laka za nokte.
Farmasi Nail Enamel  - 67- jedan sloja laka + Eveline 8in1

Farmasi Nail Enamel  - 67 - jedan sloja laka + Eveline 8in1

Farmasi Nail Enamel  - 67 - jedan sloja laka + Eveline 8in1

Farmasi Nail Enamel  - 67 - dva sloja laka + Eveline 8in1

Farmasi Nail Enamel  - 67
Farmasi Nail Enamel  - 67- dva sloja laka + Eveline 8in1