Pages

Total Pageviews

Tuesday, November 10, 2015

FARMASI myStyle nail enamel - quick dry 529 - 508 - 526 - 524 - 521


FARMASI myStyle nail enamel -  je lak za nokte koji se skoro pojavio u Farmasi katalogu. Na prvi pogled jako je simpatican, ima dosta oku primamljivih boja. Naravno, to sto je brzosuseci i jako povoljan daje mu jako mnogo bodova kod mene.

U Farmasi katalogu za njega kazu:
Tehnologija izuzetno kratkog vremena susenja sa ravnom cetkicom za jos jednostavniju aplikaciju bez toluena,  formaldehida i  kamfora. Visoka dugotrajnost i intenzivnog sjaja.
U katalogu trenutno kosta 2.20 dok je orginalna cijena 3.20 KM, i imate da izabezete izmedu 35 razlicitih nijansi.
Lak sadrzi 6ml proizvoda i nakon otvaranja rok trajanja je 12 mjeseci.

Ono sto se meni dopalo kod ovih lakova jeste jako niska cijena i dostupnost najrazlicitijih nijansi. Tako da sam i prije nego sto sam dobila PR paket od Farmasija vec probala dva laka iz ove linije i odusevila se.

Mislim da si ovi lakovi idealni za osobe koje vole stalno mijenjati boje na svojim noktima. Bocice su male ali opet sadrze dovoljno laka da preko deset puta nalakirate nokte. Lakovi se prilicno brzo suse na noktima. Jedino bih dodala da nemaju tako intenzivan sjaj kao sto sam se nadala, ali ali opet nisu ni skroz bezlicni samo nisu sjajni kao gel lakovi.

Cetkica s kojom nanosite lak je prilicno mala i jako fino nanosi lak na nokte. Mada, mislim da je malo deblja od ostalih ravnih cetkica s kojima sam do sada lakirala nokte, tako da moze vas dovesti u situaciju da imale ruzne linije po noktu ako jace pritisnete cetkicu dok lakirate nokte. Ali uz malo paznje i to se moze izbjeci.
Formulacija samih lakova je prilicno dobra i gusta, cetkica zahvati dosta boje. Nema neki pretjerani miris, klasicni miris laka je ono sto ja osjetim pri otvaranju ovih lakova.
Vecina ovih lakova koje sam ja probala su dobro pigmentirani i traju jako dugo na noktima, na meni traju bar 4 dana. A ako imate problema s trajnoscu, kupite essence gel zavrsni lak i svaki lak, pa i ovaj ce vam sigurno trajati 7 dana.

Probala sam sve ostale lakove iz Farmasija, ova linija je sigurno moj favorit za sada... i planiram uskoro uzeti neke tamnije nijanse za testiranje za ove tamnije zimske dane. I planiram ih dalje koristiti za neke nail art kombinacije.

Sve u svemu, mislim da su odlicni, ima finih boja. Neki lakovi izgledaju dobro i u jednom sloju, trajnost im je dobra, a bocice su bas simpaticne. Ako ste jedna od onih osoba koje vole lakirati nokte dok se suncate na plazi ovi ce biti super jer su minijaturni, brzo se suse, lako nanose iii ima dosta ljetnih boja.

Ispod su fotografije s razlicitim nijansama, i moji utisci o svakoj od tih boja...


FARMASI myStyle nail enamel - quick dry

FARMASI myStyle nail enamel - quick dry

FARMASI myStyle nail enamel - quick dry

FARMASI myStyle nail enamel - quick dry

FARMASI myStyle nail enamel - quick dry - sastav


508 - Nude krem nijansa
Ova nijansa je jedna od onih koju mozete nositi u svakoj prilici. Ima primjese pink ali je dosta neutralna boja. Ja je nanosim u nesto debljem jednom sloju i meni odlicno izgleda i u tom jednom sloju. Naravno za one koji vole igrati na sigurno, dva tanka sloja su sasvim ok. Nema shimera u sebi cisto je kremasta boja.

FARMASI myStyle nail enamel - quick dry 508 - jedan sloj laka

FARMASI myStyle nail enamel - quick dry 508 - dva sloja laka

FARMASI myStyle nail enamel - quick dry 508 - dva sloja laka


524 - kremasta zuta nijansa
Ova je nijansa za one koji nisu bas ljubitelji vristece zute ali opet hoce da imaju lak koji  priziva paznju. Ovaj lak je manje intenzivan nego Nail Enamel 89 koji malo vise vristi. Nema shimmer i potrebna su dva sloja da ovaj lak dobije idealnu boju kao iz bocice

FARMASI myStyle nail enamel - quick dry 524 - jedan sloj laka

FARMASI myStyle nail enamel - quick dry - 524 - dva sloja laka

FARMASI myStyle nail enamel - quick dry 524 - dva sloja laka

529 - kremasta svijetlo pink nijansa
Ova nijansa je idealna za ljeto. Jako fina i kulturna pink boja koju ce svi primjetiti ali nece biti previse upadna kao neke neonske boje. Za ovu boju ce vam biti potrebna dva tanka sloja, i takoder ni ova boja nema shimera u sebi.

FARMASI myStyle nail enamel - quick dry 529 - jedan sloj laka

FARMASI myStyle nail enamel - quick dry 529 - dva sloja laka

FARMASI myStyle nail enamel - quick dry 529 - dva sloja laka

526 - kremasta mint zelena boja
Sigirna sam da ako pratite trendove znate da je mint boja na noktima bila pravi trend ovog ljeta. Ja nisam nasla svoju najdrazu mint boju, dok nisam probala ovu. Za mene je idealna, jos uz matte top coat, divota. Ovaj lak je nesto bolje pigmentiran od zutog ali definitivno ce vam trebati dva sloja da ova mint boja da svoj puni ucinak na noktima. Takoder nema shimera i definitiivno je probajte s matte nadlakom.

FARMASI myStyle nail enamel - quick dry 526 - jedan sloj laka

FARMASI myStyle nail enamel - quick dry 526 - dva sloja laka

FARMASI myStyle nail enamel - quick dry 526 - dva sloja laka

521- tamnija pink nijansa
Ovo je definitivno nijansa koja se moze nositi u prelaznom periodu jer je i malo ljeta i malo zimska, zavisno kako je volite gledati. Ja cu je sigurno furati tokom zime. A najveca prednost ove nijanse je to sto divno izgleda u jednom sloju, tako da cete ovaj lak moci namazati i u najvecoj zurbi i opet imati nokte koji divno izgledaju. Nema shimera i ovo je moj favorit iz ove kolekcije.

FARMASI myStyle nail enamel - quick dry 521 - jedan sloj laka

FARMASI myStyle nail enamel - quick dry 521 - dva sloja laka

FARMASI myStyle nail enamel - quick dry 521 - dva sloja laka

PR * FARMASI myStyle nail enamel - quick dry 529 - 508 - 526 - 524 - 521