Pages

Total Pageviews

Monday, December 1, 2014

MANHATTAN - X-TREME LAST Lipliner - 66T

MANHATTAN - X-TREME LAST Lipliner - 66T

MANHATTAN - X-TREME LAST Lipliner - 66T

MANHATTAN - X-TREME LAST Lipliner - 66T
I love it!  : ) definitivno nije za svakoga... posebno ne navecer kada izgleda kao crni ruz. Ovu olovku za usne sam kupila nekada prosle godine, bila je na nekom snizenju a meni se dopala boja pa sam je uzela. Ova olovka dolazi u plasticnom pakovanju, nije je potrebno ostriti, sto  je odlicno, nemam pojma koliko grama proizvoda dobijete jer nije naznaceno na pakovanju, ali nakon otvaranja traje 12 mjeseci. Moja olovka se dobro drzi, skoro joj je godina dana i tek sada se pocela malo susiti, i ponekad joj spic pukne.

Na stranici Manhattan kozmetike trenutno imaju 12 boja, ali nema ove 66T, znaci nije bila na snizenju bez razloga, izbacili su je iz linije. Sada me zanima da li su ove ostale olovke ovako dobre kao ova! Ovo je jedina boja koju imam, jer mislim da je nesto iznad 5 KM a nisam bas sretna odvojiti preko 5 KM za oloku za usne, ali definitivno cu gledati na uhvatim neku na snizenju.

Manhattan kaze da traje 12h pa, nisam je tako dugo nosila, ali je jesam nosila samu bez ruza i dobro traje, nekih 6h,  jedino sto nakon par sati postaje neugodna. Sto je i nekako logicno, jer se tako dobro fiksira  da mora da bude malo i neugodna, ako se nosi s ruzem, sasvim je ugodna, satima.

Nisam ocekivala da ce biti ovako dobra. Olovka se fiksira, sto me je jako prijatno iznenadilo! Kada se nanosi, kremasta je i jako pigmentirana, ali kada odstoji par minuta na usnama, nece se razmazivati, jednostavno traje i traje. Dole na jednoj od posljednjih fotografija mozete vidjeti kako izgleda swatch, stavila sam to na ruku, i onda ganjala ugao da to fino uslikam, i kad sam krenula da to obrisem, odnosno razmazem prstom, to se samo malo pomaklo... meni je to fascinantno!!

Toliko za sada... uzivajte u fotografijama..  naknadno cu dodati fotografiju same olovke, mislim pakovanja, nisam je stigla uslikati ... nema sunca!!


MANHATTAN - X-TREME LAST Lipliner - 66T

MANHATTAN - X-TREME LAST Lipliner - 66T

MANHATTAN - X-TREME LAST Lipliner - 66T
MANHATTAN - X-TREME LAST Lipliner - 66T

MANHATTAN - X-TREME LAST Lipliner - 66T

MANHATTAN - X-TREME LAST Lipliner - 66T

MANHATTAN - X-TREME LAST Lipliner - 66T

MANHATTAN - X-TREME LAST Lipliner - 66T