Pages

Total Pageviews

Saturday, August 20, 2016

Oriflame - Giordani Gold Iconic Matte Lipstick




Danas vam predstavljam Oriflame Giordani Gold Iconic Matte ruz. Lagano sam krenula recenzirati Oriflame ruzeve i nadam se da ce se ta tradicija nastaviti. Naravno, opet recenziju radim sa testerima ruzeva. Tako da nemam mnogo za reci o samom pakovanju ruza jer ga nisam vidjela uzivo, ali mogu reci da u katalogu izgleda kao jedan elegantan ruz. Zlatno pakovanje nije moje najdraze, kao sto sam mnogo puta rekla, ali mislim da odgovara ovoj Giordani kolekciji.

Sam ruz dolazi u jedanaest boja, ja sam predstavila deset jer jednu boju nisu imali na stanju. Orginalna cijena ruza je 21,90 KM dok je na akcijskom popustu i 14,90KM

Ovaj ruz ukratko opisuju kao mat ruz koji je izrazito pigmentiran i obogacen njegujucim uljima. To me je zapravo i privuklo da testiram ovaj ruz, jer izrazito volim mat formulacije ruzeva i mislim da ih nikada necu imati previse. 

Pa da krenemo od samog pocetka i da vam priznam da ovo za mene nisu mat ruzevi. Ali da mi se dopadaju. Ovi ruzevi pri samom nanosenju su izrazito kremasti i puni boje. Pigmentacija je odlicna a boje su tako zive i prelijepe. Mislim da su napravili dobru kombinaciju boja i da ce svako moci pronaci nesto za sebe. Tu je fin izbor neutralnih, pink a i crvenih boja, tu stvarno nemam zamjerke. Boje su prilicno intenzivne i jarke, ali opet ne neonske. U jednom sloju ovi ruzevi prekrivaju usne i nema zatezanja ili neugodnog osjecaja kao sa nekim mat formulacijama.

Problem kod ovog ruza i jeste ta pretjerano kremasta formulacija, koja se nikako ne setuje i ne postaje mat. Kada blotam ovaj ruz sa papirnom maramicom, taj prvobitni sjaj nestane ali opet ne dobijem mat ruz, mozda nesto kao velvet ali je to tako kremasto da mi nikako ne daje osjecaj mat ruza. Da, mozda mozete reci da je formulacija ovog ruza toliko hidratantna da je ovo zato najbolji mat ruz. Ali zapravo nije, ovaj ruz nije mat i ja ga tako ne mogu nazvati.

Postojanost ruza je odlicna. Iako je kremast nece letiti po cijelom licu, prilicno je 'stabilan' iako se ne fiksira. Stain koji ostaje na usnama nakon par sati nosenja je zaista za pohvalu jer ove jarke boje ostavljaju i jarki stain koji je jednako intenzivan kao i sam ruz. Dosta ruza cete izgubiti na casi ako pijete nesto ali kako rekoh, stain i pigment ruza su dosta izdrzivi.

Izuzeno je ugodan na usnama, a mislim da ima isti miris kao i ostali Giordani proizvodi. Meni se miris dopada, ali mogu pretpostaviti da bi nekima mogao smetati. Takoder sadrzi i SPF zastitni faktor 12, sto mu daje  prednost kao dobar ljetni ruz ili anti-age ruz.

Moje najdraze boje su Pink Touch i  Orange Coral. Prva je mi je odlicna nude boja i mislim da bi je nosila svaki dan, apsoluno mi se dopada. A druga mi je jako interesantna boja te prva te vrste da mi dobro stoji i da bi se usudila da je nosim. 

Za kraj, moram reci da preporucujem ovaj ruz, ali samo u slucaju ako niste u potrazi za mat formulacijom. Ako vam treba pigmentiran, ugodan, njegujuci ruz sa SPF zastitom ovo je super ruz za vas.

Prikaz svih boja i vise fotografija imate ispod....  samo klik na link! : ) 






Oriflame - Giordani Gold Iconic Matte Lipstick - Pink Touch 



Oriflame - Giordani Gold Iconic Matte Lipstick - Fresh Pink


Oriflame - Giordani Gold Iconic Matte Lipstick - Perfect Peach


Oriflame - Giordani Gold Iconic Matte Lipstick - Orange Coral


Oriflame - Giordani Gold Iconic Matte Lipstick -  Violet Pink


Oriflame - Giordani Gold Iconic Matte Lipstick - Bright Berry 


Oriflame - Giordani Gold Iconic Matte Lipstick - Dusky Rose


Oriflame - Giordani Gold Iconic Matte Lipstick - Forever Red



Oriflame - Giordani Gold Iconic Matte Lipstick - Dark Burgundy