Pages

Total Pageviews

Thursday, June 2, 2016

Avon - GEL SHINE - Mauvelous


Avon - GEL SHINE - Mauvelous - jedan sloja

Avon - GEL SHINE - Mauvelous - jeda sloj

Avon - GEL SHINE - Mauvelous - dva sloja

Avon - GEL SHINE - Mauvelous - dva sloja

Avon - GEL SHINE - Mauvelous

Avon - GEL SHINE - Mauvelous

Avon - GEL SHINE - Mauvelous

Avon - GEL SHINE - Mauvelous


Mauvelous je za mene nekako vise jesenja boja, ali spada u liniju boja koje jako volim da nosim. Mauve, pink ali tamna i prljava boja. Ja licno volim jos tamnije ali i ova je divna. Ovo je lak koji je postojan u jednom sloju i mislim da je to za pohvali kod boje kao sto je ova.

Nail art koji sam radila uz ovaj lak je jednostavan. Sve sto vam je potrebno su cirkoni za nail art. Ja sam stavila jedan sloj laka i dok je lak jos bio vlazan stavila sam i cirkone. I kao posljednji korak, presla sam sve s gel zavrsnim lakom da bi sve bilo sigurno i duze trajalo  na noktima. Ja sam koristila providne cirkone ali sigurna sam da bi i zlatni isli odlicno uz ovu boju.


PR* Avon - GEL SHINE - Mauvelous